Xboxlife forum

NBA 2K7 (wow - er dét kun mig?)

For sport fanatikere.

NBA 2K7 (wow - er dét kun mig?)

Indlægaf Rechain » 23. sep 2006 19:07

Har lige fået hentet demo'en færdig og må godt nok sige dét er nize :D da jeg i sin tid fik prøvet NBA Live 2006 demo'en var jeg imponeret, men var i tvivl om at jeg sku købe dét på grund af NBA 2K6...fik aldrig købt 2K6, så har nu ventet på 2K7 som kommer om 2 dage (eller hva?) for demo'en er godt nok nize :D dét grafiske er utrolig WOW og animationerne er ret godt lavet, så man ka følge med i kampen og omgivelserne gør dét endnu bedre!

Det er nok dét basketball spil hvor jeg virkelig er revet med, for alle de andre før dét har altid været lidt "kedeligt" selvom spillene nu har været okay. Man river sig mere med i NBA 2K7 :D og ska helt klart have dét her spil...ska bare lige som om jeg ka få penge ud af min mor til dét for har ingen penge selv tilbage...ved ik om jeg ka vente!

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf HunkyDory » 23. sep 2006 19:10

Jeg brød mig ikke om demoen. Syntes det så rigtig flot ud, og virkeligt. Men der mangler seriøst AA, og det ødelægger meget af den grafiskeoplevelse. gameplayet nåede jeg ikke at udforske så meget, den ene gang jeg har spillet det.
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf eddy0912 » 23. sep 2006 19:14

Jeg har også hentet det, og det er da halvimponerende, men det er ikke noget at jeg vil ofre 499 kr. for. :/

Sådan har jeg altid haft det med fifa, nba, nfl og alle de der spil..
Billede

Billede
eddy0912
Niveau 5
 
Indlæg: 870


Indlægaf Rechain » 23. sep 2006 19:19

Jeg ska ihvertfald have dét...helt sikkert...for det er ret gennemført lavet og gameplayet er efter min mening ret god :) NBA 2K7 er ihvertfald SÅ meget bedre end EA's NBA...men nu har jeg heller ik tænkt mig at sidde og sige at gameplayet er i TOP for ved ik hva andre mener om dét...

Jeg siger bare at jeg finder dét underholdene og det fungere fint IMO ;) efter de 3 kampe jeg har spillet indtil videre...

/Rechain
Senest rettet af Rechain 23. sep 2006 19:28, rettet i alt 2 gange.
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf JFlindt » 23. sep 2006 19:25

hmm tror jeg skal prøve at hente demoen...

Jeg anmeldte i sin tid både PS2 og 360 versionen af NBA 2K6 på Console og jeg var godt nok skuffet.

Godt nok var det lige så flot som NBA Live 06 men spillerne i NBA 2K6 foretog sig mange mystiske moves som "moon-walk dribling" og bolde, der på mystisk hvis fløj baglæns og med buer.

Men jeg vender tilbage igen nåt jeg har prøvet 2K7.
JFlindt - Gaming og iPhone "freak"

-=PS3 500GB / PS2 / X360 S / XBOX / GC / N64 / SNES / NES / MasterSystem / MegaDrive / Saturn=-
JFlindt
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Indlægaf Jake242 » 24. sep 2006 11:04

2k6 til 360 er det bedste basket spil til dato, 2k7 virker meget lovende.... grafisk er det en perle, dog gad jeg godt at spillerne lignede lidt mere(Dirk Novitski ligner jo en total retard......altså mere end i virkeligheden......lol)

gameplayet i 2k6 overstiger nba live så det gør helt ondt.

Jeg glæder mig til 2k7 men jeg tror desværre at vi ikke får den forløbig, da den europæiske udgiver plejer at være lidt langsom med releasen i forhold til den amerikanske.
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Indlægaf Rechain » 24. sep 2006 15:59

Har gamet dét lidt igen idag og vil igen sige at grafikken er ret god sammen med animationerne selvom jeg nu vil indrømme at der dog er lidt fejl hist og pist i teknikken nogen gange faktisk :P hehe...men gameplayet må jeg sige at være i okay form...det er ik det samme hver gang for denne her gang faldt en af mine spillere efter at have grebet bolden og han blev siddende på gulvet indtil jeg spillede bolden videre til en af mine andre spillere og så rejste han sig :P

Vil nok give dét (demo'en i hvert fald) 8/10 ialt så det er okay for mig.
Dét der trækker lidt ned er noget af den tekniske del med småfejl hist og pist.

EDIT - TIRSDAG D. 26 SEPTEMBER 2006!

Her er GameSpots's anmeldelse af NBA 2K7 (anmeldt af en ny person på GS) 8.2 - Great!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The Good: Individual player shots look great; robust online play; terrific animation; more gameplay modes than you can shake a stick at.

The Bad: Free throws are extremely difficult to make; controls are often unwieldy; not significantly improved over last year; questionable artificial intelligence.
----------------------------------------------CONCLUSION----------------------------------------------
When everything manages to come together, NBA 2K7 looks and feels amazing. Watching a player in the low post receive a bounce pass, pivot one way, take a drop step the other, and finally slam the ball home is truly something to behold. Unfortunately, these instances of perfection aren't as frequent as they could be, given the preponderance of nagging gameplay issues. Those who were expecting a big leap from last year will likely be disappointed, but fans expecting only a slight improvement, or anyone looking for a great, well-rounded basketball game, will be pleased with NBA 2K7.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf HunkyDory » 27. sep 2006 08:33

Ja, anmelderne er glade for det spil!

http://xbox360.ign.com/articles/733/733877p4.html
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf hanZen » 27. sep 2006 08:47

Hanniste skrev:Jeg brød mig ikke om demoen. Syntes det så rigtig flot ud, og virkeligt. Men der mangler seriøst AA, og det ødelægger meget af den grafiskeoplevelse. gameplayet nåede jeg ikke at udforske så meget, den ene gang jeg har spillet det.


Lige præcis - der er utrolig mange jaggies overalt! Det ødelægger som du selv siger enhel del!
Billede
hanZen
Niveau 7
 
Indlæg: 2889


Indlægaf Etnad » 27. sep 2006 12:37

hanZen skrev:
Hanniste skrev:Jeg brød mig ikke om demoen. Syntes det så rigtig flot ud, og virkeligt. Men der mangler seriøst AA, og det ødelægger meget af den grafiskeoplevelse. gameplayet nåede jeg ikke at udforske så meget, den ene gang jeg har spillet det.


Lige præcis - der er utrolig mange jaggies overalt! Det ødelægger som du selv siger enhel del!


Forstår ikke i fokuserer så meget på grafikken. Det er gameplay der tæller for mig, og den er simpelthen i særklasse.
Billede
Etnad
 
Indlæg: 1390


Indlægaf mholm91 » 27. sep 2006 14:09

Elsker basket men må sige at graffikken ikke lige var hvad jeg regnede med lidt tegneserie agtit men i Replay WHOW det er flot.. men gamaplayet er det bedste jeg nogensinde har prøvet så det skal 100% ejes!
Billede
mholm91
Niveau 2
 
Indlæg: 180


Indlægaf hanZen » 27. sep 2006 14:50

Etnad skrev:
hanZen skrev:
Hanniste skrev:Jeg brød mig ikke om demoen. Syntes det så rigtig flot ud, og virkeligt. Men der mangler seriøst AA, og det ødelægger meget af den grafiskeoplevelse. gameplayet nåede jeg ikke at udforske så meget, den ene gang jeg har spillet det.


Lige præcis - der er utrolig mange jaggies overalt! Det ødelægger som du selv siger enhel del!


Forstår ikke i fokuserer så meget på grafikken. Det er gameplay der tæller for mig, og den er simpelthen i særklasse.


Nej med man kan da kun forvente, at disse 'børnesygdomme' ikke ville være til stede på en 'next gen' konsol!?

Ja gameplay er det vigtigste - og det spiller også ganske fornuftigt når man har fået styr på ISO moves'ene! :D
Billede
hanZen
Niveau 7
 
Indlæg: 2889


Indlægaf HunkyDory » 27. sep 2006 15:09

Etnad skrev:
hanZen skrev:
Hanniste skrev:Jeg brød mig ikke om demoen. Syntes det så rigtig flot ud, og virkeligt. Men der mangler seriøst AA, og det ødelægger meget af den grafiskeoplevelse. gameplayet nåede jeg ikke at udforske så meget, den ene gang jeg har spillet det.


Lige præcis - der er utrolig mange jaggies overalt! Det ødelægger som du selv siger enhel del!


Forstår ikke i fokuserer så meget på grafikken. Det er gameplay der tæller for mig, og den er simpelthen i særklasse.


Det lægger man bare ikke mærke til når man suger til det! :lol:
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563



Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 30 gæster