Xboxlife forum

PES 6 Achievements..øv

For sport fanatikere.

Indlægaf Jumpman Junior » 17. sep 2006 13:48

Jeg tror måske bare det er dig bl.a. der ikke har opdaget hvad kreative achievements kan betyde for et spil

Jeg tror aldrig jeg har set dårligere og mere fantasiløse achievements. Men heldigvis er det noget flere og flere udviklere får øjnene op for.
det. Altså at lave kreative og anderledes achievements. Det de gør, når de er lavet korrekt, er at tilføje et game et helt nyt lag som gør, at man måske ville spille spille dele af et spil på en helt anden og sjov måde kun for at få en achievement.
Altså at give spillet længere holdbarhed.

Tag f.eks. en som "Overlev 60 sekunder uden at affyre et skud" i spillet Geometry Wars. Det har intet med selve spillet at gøre, men det er bare skide sjovt at forsøge om man kan. Altså et nyt lag gameplay som ikke nødvendigvis har noget med det oprindelige gameplay at gøre. Ganske enkelt genialt.
Det er sådan nogle jeg efterlyser. Det er bare langt fra alle udviklere (og gamere) der har opdaget det endnu. Men mon ikke det kommer? :-)
Jumpman Junior
 


Indlægaf HunkyDory » 17. sep 2006 13:53

Nej nej, jeg bruger skam selv achievementsne til at forlænge eller give spillet noget dybte eller gøre det mere underholdende.
Nu hvor du stiller det op mod geomatry wars kan jeg faktisk godt se at det ville være federe med sådan noget som "scor et mål inden der er gået 1 min., eller scor et hatrick"
Men jeg syntes nu heller ikke de achievements der er, er helt ringe.
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf hanZen » 17. sep 2006 13:58

Haha!

Jeg troede sgu det var de achievements, som der stod først i tråden, der var de egentlige achievements! Læst ikke lige teksten :D

De lød ellers meget sjove! Læste lige de 'rigtige' og ja de er lidt for almindelige! ;)
Billede
hanZen
Niveau 7
 
Indlæg: 2889


Indlægaf heinstach » 17. sep 2006 14:45

Vi må hellere lige se på, hvad vi snakker om :-) Her er de 23 achievements for PES6.

1. Won the Serie A - Aim to win the Serie A. 40
2. Won the Eredivisie - Aim to win the Eredivisie. 40
3. Won the Liga Española - Aim to win the Liga Española. 40
4. Won the Ligue 1 - Aim to win the Ligue 1. 40
5. Won the England League - Aim to win the England League. 40
6. Won the International League - Aim to win the International League. 40
7. Won the Reebok Cup - Aim to win the Reebok Cup. 40
8. Won the International Cup - Aim to win the International Cup. 40
9. Won the European Cup - Aim to win the European Cup. 40
10. Won the African Cup - Aim to win the African Cup. 40
11. Won the American Cup - Aim to win the American Cup. 40
12. Won the Asia-Oceanian Cup - Aim to win the Asia-Oceanian Cup. 40
13. Won the Konami Cup - Aim to win the Konami Cup. 40
14. Won the Master League: D2 League - Aim to win the Master League: D2 League. 40
15. Won the Master League: D2 Cup - Aim to win the Master League: D2 Cup. 40
16. Won the Master League: D1 League - Aim to win the Master League: D1 League. 40
17. Won the Master League: D1 Cup - Aim to win the Master League: D1 Cup. 40
18. First online match - Experience online matches. (ranked match) 20
19. 10 online matches - Aim to play 10 online matches. (ranked match) 10
20. 100 online matches - Aim to play 100 online matches. (ranked match) 100
21. 10 online matches won - Aim to win 10 online matches. (ranked match) 20
22. 50 online matches won - Aim to win 50 online matches. (ranked match) 50
23. 100 online matches won - Aim to win 100 online matches. (ranked match) 120
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Indlægaf AlexSK » 18. sep 2006 20:12

Det er nogle rigtige røv-achievements de der..

Jeg har urimeligt høje forventninger til PES6, og de der achievements er godt nok pænt nedern.

Jeg så gerne sådan nogle som Jumpman foreslår, for dem der kommer er egentlig mest bare et spørgsmål om, hvorvidt man gider at bruge tid på det.
Altså - at vinde diverse ligaer er kun et spørgsmål om tid og en ting jeg aldrig ville gide at gøre.

Hvis det derimod var nogle anderledes som Jumpman foreslår så er der straks noget ved det, så er det skam ligemeget om de er pisse svære, hvis de bare kunne klares i en liga kun.

Jeg gider i hvert fald ikke spille alle ligaer igennem, bare for at få point.

Det er jo ikke svært - det er et spørgsmål om tid og om man gider - spil på 1 stjerne så kan alle jo vinde. Var det derimod noget a-la scor 150 mål m. en angriber, nå til år 2015 i ML, få 60% possesion og vind med to mål mindst eller lignende. Og så skulle det jo bare være, at det mindst skal være på fem eller seks stjerner..

Og også gerne nogle rigtigt svære achievements som man ikke lige får uden at spille spillet i min. 100 timer.

De der er i hvert fald helt vildt nedern - jeg får det aldrig halvdelen af dem, for jeg spiller aldrig andet end ML med mit hold og så engang imellem en international cup eller konami cup hvis jeg er gået død i ML :-)

P.S. Hvor er at vinde WEFA championsship samt få sit hold ranked nr. 1 i verden?.

Nedern.....
AlexSK
Niveau 2
 
Indlæg: 106


dårlige

Indlægaf Disasterpiece » 18. sep 2006 20:20

syntes da også de er dårlige! det er bare et spørgsmål om tid ikke så meget fun i dem.

men til det med achievment syntes jeg Dead rising har fat i nået fordi alle giver 20, da give de eksempel de sidste 200 ekstra svære at få, og man vil virklige kæmpe for dem og få en oplevelse som man ikke fik vis man bare løb gennem spillet. Men spil som King kong NFS MW, er da lige lovlige nederen.

syntes virkelig at producenterne skulle lave nogle kreative achievments, der enten giver en form for adrenalin fordi den er svær, eller giver en grineren oplevelse af finde en ny side af spillet.
Billede
Disasterpiece
Niveau 4
 
Indlæg: 642


Foregående

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 45 gæster