Xboxlife forum

Superstar stats, Madden NFL 07

For sport fanatikere.

Indlægaf pbm77 » 22. sep 2006 16:06

Alcoholocaust skrev:
Bears fan skrev:Det er da noget af det der gør det sjovt kameravinklen :)


Det er sgu ikke sjovt :) Det er ekstremt frustrerende, for når jeg løber bolden, kan jeg overhovedet ikke se, om der kommer en linebacker skråt bagfra. Og hvis jeg juker en SS f.eks., så ligeså snart jeg træder til side, kan der komme en linebacker bagfra. Hvis jeg kunne se, at der kom en linebacker fra den ene side, kunne jeg juke den anden vej, og derved øge mine chancer for at stort spil. Men det er ganske umuligt.


Spørgsmålet er så bare om det ikke er mere (eller mindst) lige så realistisk som at kunne se 360 grader rundt om sig selv, som man kan i "normal" mode :wink:
Mvh. Peter Madsen
pbm77
Niveau 1
 
Indlæg: 93


Indlægaf Bears fan » 23. sep 2006 10:22

Ja og der ville være et Cornerback, det er det man kalder forsvar :) Jeg syntes nu det gør det sjovere og mere realistisk, for i virkeligheden kan du sku heller ikk se dem der kommer bag dig. I det gamle superstar scorede man jo 127 touchdown på en sæson ved at selv bestemme spillet som Runningback, det jo latterligt, det er sjovere at se det på den måde og det e også federe at man ikke bestemmer spillet selv. det så min mening :)
Bears fan
Niveau 6
 
Indlæg: 1596

Brugeravatar

Indlægaf Inferno 91 » 23. sep 2006 18:42

Alcoholocaust skrev:
Min spiller:

HB
Draftet af Steelers (ekstremt heldig)
Overall attributes: 93

Har kørt igennem første sæson, hvor jeg vandt Super Bowl med resten af holdet, med disse personlige stats for sæsonen:

Yards: 2.192
Touchdowns: 22
AVG: 7.8

Så alt i alt en ganske fin statistik, jeg har skaffet. Dog er jeg sikker på den ville være noget højere, hvis det ikke var for den latterlige kameravinkel.


Det er da pænt godt klaret :D

Hvordan har du kommet helt til super bowl allerede nu? har du bare flippet hele tiden?

For jeg har kun spillet et par kampe.. en kamp tar jo nærmest en halv time.. Kan man egentlig ikk sætte antalet af minutter ned i superstarmode eller franchise?
Heey vaagn good lord!!, dit navn er kendt helt ud på Christianshaavn...
Inferno 91
Niveau 3
 
Indlæg: 218


Indlægaf Bears fan » 5. okt 2006 19:26

Ja du kan du sikkert nok, inde i settings :)
Bears fan
Niveau 6
 
Indlæg: 1596

Brugeravatar

Foregående

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 33 gæster