Xboxlife forum

Superstar stats, Madden NFL 07

For sport fanatikere.

Superstar stats, Madden NFL 07

Indlægaf Bears fan » 14. sep 2006 20:49

Hva er jeres superstars stats i Madden 07

Position: Strong safety
Hold: Dolphins
Rookie

Tackles: 23
Tacles for loss: 1
QB sacks: 3
Interceptions: 4
Int Yard: 93 yards
Pass deflections: 4
Forced fumbles: 0
Fumble recoveries: 1 (ledte til stort TD)
Fumbe return yards: 78 Yards
Safety: 0
Defensive TD's: 3 :D

:D
Bears fan
Niveau 6
 
Indlæg: 1596

Brugeravatar

Indlægaf sec dk » 15. sep 2006 00:06

Først fået mit Madden 07 idag og endnu ikke testet superstar, da jeg hellere vil finde gode gameplay settings (sliders) til en normal franchise med NY Giants (mit favorithold).

Har hørt lidt om, at superstar er lidt tyndt, medmindre man spiller QB eller HB, samt at computer AI'en er helt hen i vejret. Det er der måske intet i?

Jeg søger realisme og håber derfor på at den fix til endurance snart kommer, ligesom jeg hellere spiller en normal franchise end superstar, men det skal da prøves :)
sec dk
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Indlægaf Bears fan » 15. sep 2006 06:24

Jeg er helt vild med den måde de har lavet superstar på íår :D
Bears fan
Niveau 6
 
Indlæg: 1596

Brugeravatar

Indlægaf sec dk » 15. sep 2006 08:20

Nice nok, så skal det da prøves. Gode stats din spiller har, forresten. Defence wins championships :)

Indtil videre har jeg spillet det med en kammerat, på hans 360'er, da min 360'er først skulle ankomme fra reperation idag.

Det her lyder måske som et dumt spørgsmål, men hvordan tackler man "ordenligt"? Det eneste vi kunne finde frem til var "hit-stick" hvilket virker mere som en satsning, fremfor bare at lægge ham ned.

Grunden til jeg spørger er, at vi begge nyder at spille safetie-positionerne (strong/free) når vi er i defence, og vi begge har begået en del "om'ere" i tackle-situationer.
sec dk
Niveau 2
 
Indlæg: 115


Indlægaf Bears fan » 15. sep 2006 16:57

Man rammer rigtigt ikke så godt med hit stick det er rigtigt, hvis du endelig rammer så laver de rigtigte gode runningbacks nogen gange et eller andet glamour og brænder en fuldstændigt. :(, men man kan også bruge dive det virker temlig godt, du ttackler bare i bene hvilket er normalt temligt sikker, istedet for alt det der overkrops hit. :D
Bears fan
Niveau 6
 
Indlæg: 1596

Brugeravatar

Re: Superstar stats, Madden NFL 07

Indlægaf Inferno 91 » 16. sep 2006 14:01

Fede stats :D
Det må da være pisse fedt at lave en Interception i superstarmode, kan ikke vente..
Har endnu ikke fået mit spil fra coolshop, de har lovet de får det hjem mandag, så må håbe jeg får det tirsdag..

Hvor mange kampe har du spillet på de der stats?
Heey vaagn good lord!!, dit navn er kendt helt ud på Christianshaavn...
Inferno 91
Niveau 3
 
Indlæg: 218


Indlægaf Bears fan » 17. sep 2006 22:59

Har cirka spillet 10-11 kampe med dem der :D nu er jeg igang med anden sæson, så de er selvfølge ændret lidt :)
Bears fan
Niveau 6
 
Indlæg: 1596

Brugeravatar

Indlægaf Inferno 91 » 21. sep 2006 17:35

Så er jeg kommet igang...

Running Back, blev draftet af Bears og debuterede med tre touchdowns :D

Er der nogen der kan fortælle mig hvad man skal gøre på "the 40 yard dash"? og det med vægtene? kan ikke helt finde ud af det...
Heey vaagn good lord!!, dit navn er kendt helt ud på Christianshaavn...
Inferno 91
Niveau 3
 
Indlæg: 218


Indlægaf Bears fan » 21. sep 2006 18:41

Hvorfor kan du blive draftet af Bears. Bliver altid draftet af nogen lortehold ( hvis du kommenterer det.... :D)
Cleveland browns og sådan noget :(
Bears fan
Niveau 6
 
Indlæg: 1596

Brugeravatar

Indlægaf apollo13 » 21. sep 2006 21:41

Jeg vil os sige, at jeg på ingen måde forstår 40 yard dash... Men det med vægtene, går ud på, at du skal køre begge analoger op, og slippe dem mens den er i det grønne felt. Når pilen så begynder at køre ned af, skal du trykke hurtigt og gentagende på RT+LT indtil den rammer det blå felt, og så køre op igen...

håber det var forståeligt... :D

Men nogen der ved hvordan man tar en 40 yard dash?
Billede
Billede
apollo13
Niveau 5
 
Indlæg: 901


Indlægaf Inferno 91 » 22. sep 2006 12:56

apollo13 skrev:Jeg vil os sige, at jeg på ingen måde forstår 40 yard dash... Men det med vægtene, går ud på, at du skal køre begge analoger op, og slippe dem mens den er i det grønne felt. Når pilen så begynder at køre ned af, skal du trykke hurtigt og gentagende på RT+LT indtil den rammer det blå felt, og så køre op igen...

håber det var forståeligt... :D

Men nogen der ved hvordan man tar en 40 yard dash?


Har også fundet ud af det nu..
men jeg kan stadig heller ikk finde ud af 40 yard dash.
min bedste tid er 6.9 eller sådan noget, og han snubbler hele tiden. Er der ikke nogen der kan forklare det?
Heey vaagn good lord!!, dit navn er kendt helt ud på Christianshaavn...
Inferno 91
Niveau 3
 
Indlæg: 218


Indlægaf Inferno 91 » 22. sep 2006 13:00

Bears fan skrev:Hvorfor kan du blive draftet af Bears. Bliver altid draftet af nogen lortehold ( hvis du kommenterer det.... :D)
Cleveland browns og sådan noget :(


Tror det var fordi jeg klarede mig pænt dårligt i prøverne inden draften, så blev nok ikke valgt først til en af de dårlige hold.
Heey vaagn good lord!!, dit navn er kendt helt ud på Christianshaavn...
Inferno 91
Niveau 3
 
Indlæg: 218


Indlægaf Vultures » 22. sep 2006 14:12

Superstar er da et meget sjovt tiltag, men ikke noget videre genialt påfund. Jo, måske, hvis de havde lavet det hele vellykket. Men det virker mest af alt som om, de hurtigt har bikset det sammen.

Formentlig den mest åndsvage kameravinkel nogensinde!

---

Min spiller:

HB
Draftet af Steelers (ekstremt heldig)
Overall attributes: 93

Har kørt igennem første sæson, hvor jeg vandt Super Bowl med resten af holdet, med disse personlige stats for sæsonen:

Yards: 2.192
Touchdowns: 22
AVG: 7.8

Så alt i alt en ganske fin statistik, jeg har skaffet. Dog er jeg sikker på den ville være noget højere, hvis det ikke var for den latterlige kameravinkel.
Senest rettet af Vultures 22. sep 2006 14:23, rettet i alt 1 gang.
Billede
Vultures
Niveau 6
 
Indlæg: 1918


Indlægaf Bears fan » 22. sep 2006 14:18

Det er da noget af det der gør det sjovt kameravinklen :)
Bears fan
Niveau 6
 
Indlæg: 1596

Brugeravatar

Indlægaf Vultures » 22. sep 2006 14:25

Bears fan skrev:Det er da noget af det der gør det sjovt kameravinklen :)


Det er sgu ikke sjovt :) Det er ekstremt frustrerende, for når jeg løber bolden, kan jeg overhovedet ikke se, om der kommer en linebacker skråt bagfra. Og hvis jeg juker en SS f.eks., så ligeså snart jeg træder til side, kan der komme en linebacker bagfra. Hvis jeg kunne se, at der kom en linebacker fra den ene side, kunne jeg juke den anden vej, og derved øge mine chancer for at stort spil. Men det er ganske umuligt.
Billede
Vultures
Niveau 6
 
Indlæg: 1918


Næste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster