Xboxlife forum

PES 6 og Fifa 2007 Next-gen 360 only

For sport fanatikere.

Indlægaf Rechain » 4. okt 2006 10:48

Zinck skrev:Et par nye videoer fra FIFA 07 X360.

http://media.xbox360.ign.com/media/842/ ... ids_1.html

Det ser bare rigtig lækkert ud :) glæder mig rigtig meget til FIFA 2007...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Zinck » 4. okt 2006 10:57

Rechain skrev:
Zinck skrev:Et par nye videoer fra FIFA 07 X360.

http://media.xbox360.ign.com/media/842/ ... ids_1.html

Det ser bare rigtig lækkert ud :) glæder mig rigtig meget til FIFA 2007...

/Rechain


Nogen ide om hvornår der evt. kommer en demo på marketplace?

kunne se at Need for speed Carbon fra EA er kommet op idag.
Billede
Zinck
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Indlægaf HunkyDory » 4. okt 2006 12:37

De har kuyn sagt der kommer en i denne måned. Ikke andet.

Zinck skrev:Et par nye videoer fra FIFA 07 X360.

http://media.xbox360.ign.com/media/842/ ... ids_1.html



Man det er smukt. De bevægelser og grafikken er noget af det flotteste jeg har set indtil nu.

Det ryger lige op på listen endnu. Jeg er også begyndt at tænke på at det egentligt ikke betyder alverden for mig at det kun er 6 ligaer og landsholdene der er med. Det er alligevel dem jeg altid spiller, og så længe jeg har mulighed for at tvære real madrid, chealsea og andre ud, med barca, så er jeg tilfreds! ;)
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf hanZen » 4. okt 2006 13:57

Hanniste skrev:De har kuyn sagt der kommer en i denne måned. Ikke andet.

Zinck skrev:Et par nye videoer fra FIFA 07 X360.

http://media.xbox360.ign.com/media/842/ ... ids_1.html



Man det er smukt. De bevægelser og grafikken er noget af det flotteste jeg har set indtil nu.

Det ryger lige op på listen endnu. Jeg er også begyndt at tænke på at det egentligt ikke betyder alverden for mig at det kun er 6 ligaer og landsholdene der er med. Det er alligevel dem jeg altid spiller, og så længe jeg har mulighed for at tvære real madrid, chealsea og andre ud, med barca, så er jeg tilfreds! ;)


Præcis!

Jeg er tilfreds bare Juve er med, nu hvor de gennemgår en mørk tid i Serie B! :D
Billede
hanZen
Niveau 7
 
Indlæg: 2889


Indlægaf Zinck » 4. okt 2006 14:08

hanZen skrev:
Hanniste skrev:De har kuyn sagt der kommer en i denne måned. Ikke andet.

Zinck skrev:Et par nye videoer fra FIFA 07 X360.

http://media.xbox360.ign.com/media/842/ ... ids_1.html



Man det er smukt. De bevægelser og grafikken er noget af det flotteste jeg har set indtil nu.

Det ryger lige op på listen endnu. Jeg er også begyndt at tænke på at det egentligt ikke betyder alverden for mig at det kun er 6 ligaer og landsholdene der er med. Det er alligevel dem jeg altid spiller, og så længe jeg har mulighed for at tvære real madrid, chealsea og andre ud, med barca, så er jeg tilfreds! ;)


Præcis!

Jeg er tilfreds bare Juve er med, nu hvor de gennemgår en mørk tid i Serie B! :D


Det med der kun er de seks liga'er med, er i sikker på det ikke kun er i de der interaktive ligaer???

Er nemlig lidt træt af at gude holdet FCK ikke er med :cry: :lol:
Billede
Zinck
Niveau 4
 
Indlæg: 581


Indlægaf Lordkluklatter » 4. okt 2006 14:12

det ser sku godt ud, FIFA... :)
Billede

SUPRA SOCIETATEM NEMO..!
Lordkluklatter
Niveau 6
 
Indlæg: 1597


Indlægaf psychotic » 5. okt 2006 18:13

Synes lige jeg ville poste et link til en masse nye screens fra PES6 til xbox360, synes bestemt det er de screens, der indtil videre har set mest lovende ud.

http://www.playscope.com/layout.php?med ... &cnt=12979
Billede
psychotic
Niveau 4
 
Indlæg: 583


Indlægaf hanZen » 5. okt 2006 18:52

Rent grafisk er det blevet bedre, dog mangler det stadig en del arbejde, efter min mening! Jeg ved godt, at det ikke har været PES's styrke indtil nu, men det er bare synd, da gameplay mm er ret tæt på perfektion (det kan altid forbedres!) Dog kan jeg ikke forstå hvorfor de ikke lægge bare lidt flere krafter i det grafiske, og få publikum til at ligne rigtige fans med holdenes trøjer, halstørklæder mm! Nogle af tingene i omgivelserne ligner jo noget fra det forrige århundrede, her tænker jeg på de ultra gamle videokameraer, som personerne på sidelinien står med - hvis de lagde flere krafter ind ting som dette, så ville det blive meget mere autentisk!

Men når det så er sagt, så er det jo stadig væk et gude spil, som har en utrolig dybde, og indtil nu er den titel der kommer tættest på den 'rigtige' fornemmelse!

Håber de kommer med et finpudset PES til næste år, hvor der både er langt vægt på grafik, atmosfære og selvfølgelig gameplay/animationer! Så har vi den perfekte fodbold titel!

Men glæder mig til 27. oktober! :D
Billede
hanZen
Niveau 7
 
Indlæg: 2889


ang. PES

Indlægaf Kalleruphaven66 » 13. okt 2006 16:06

Jeg købte PES4 og PES5, men jeg fandt aldrig gnisten, spillet virker rodet og syntes det er ALT for svært at lave FLOT passningsspil, der udover kommer vi i problemer når jeg når frem til feltet og skal afslutte, her kan jeg enten vælge at skyde efter hjørneflaget eller skyde lige på målmanden, der er dog mulighed for langskud som oftes flyver en lille kilomet over mål, jeg kan ikke afslutte i det spil ! i FIFA er det i nogen situationer svært men aldrig umuligt, måske det er mig som bare har opgivet for hurtigt med PES ?

Dog vil jeg dog lige tilknytte at FIFA er LANGT foran grafisk på banen, på tilskuerpladserne er der mere stemning i PES noget jeg til tider savner i FIFA
Kalleruphaven66
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Indlægaf apollo13 » 14. okt 2006 11:58

tror skam bare du skal gi det lidt mere tid :!:

Der er godtnok mange der er blevet mugne på mig, når jeg laver langskud på mål, med Alexander Hleb, Du kan bare spørge dem der spiller i "den uofficielle pes liga" :lol:

Men PES kræver meget øvelse, for at mestre det..! Startede da 2´eren kom ud, og har kun spillet PES siden. Det kræver en god portion tålmodighed, så skal det nok komme.

Men ellers kan man lære alt, ved at ta en masse træning. Og så behøves der ikke at trykkes til, når du skal skyde langskud! "speedometeret" skal i hvertfald ikke over midten, så ryger den for det meste over.
Billede
Billede
apollo13
Niveau 5
 
Indlæg: 901


Indlægaf the bifoman » 14. okt 2006 13:40

apollo13 skrev:tror skam bare du skal gi det lidt mere tid :!:

Der er godtnok mange der er blevet mugne på mig, når jeg laver langskud på mål, med Alexander Hleb, Du kan bare spørge dem der spiller i "den uofficielle pes liga" :lol:

Men PES kræver meget øvelse, for at mestre det..! Startede da 2´eren kom ud, og har kun spillet PES siden. Det kræver en god portion tålmodighed, så skal det nok komme.

Men ellers kan man lære alt, ved at ta en masse træning. Og så behøves der ikke at trykkes til, når du skal skyde langskud! "speedometeret" skal i hvertfald ikke over midten, så ryger den for det meste over.

Nemlig!
PES tar tid, og det er virkelig fedt, når man først har lært timingerne i afleveringerne.
the bifoman
Niveau 7
 
Indlæg: 3293


Indlægaf Faith » 14. okt 2006 14:00

Det er som jeg har sagt 100 gange før , folk synes fifa er godt fordi det er et fodbold spil for børn :-) det er nemt og lære og kræver intet snilde det tager en uges tid så kan alle finde ud af og lave et indlæg der fører til et mål , eller meget farlig mål chance ,pro evo kan man ikke bare lege kongen i som i fifa.. det kræver tid og omtanke og godt fodbold spil for at lave de fede mål i fifa vælter de fede mål bare ind den ene efter den anden , EA ved hvad folk vil de vil ha følsen af de er gode til noget det føler folk virkelig de er når de spiller fifa ,:-) . i pro evo spiller du fodbold og ikke som i fifa ,det følses for meget som og stå ved en arcade maskine
Faith
Niveau 6
 
Indlæg: 1325


Indlægaf skitzofraen » 14. okt 2006 15:51

F@ith skrev:Det er som jeg har sagt 100 gange før , folk synes fifa er godt fordi det er et fodbold spil for børn :-) det er nemt og lære og kræver intet snilde det tager en uges tid så kan alle finde ud af og lave et indlæg der fører til et mål , eller meget farlig mål chance ,pro evo kan man ikke bare lege kongen i som i fifa.. det kræver tid og omtanke og godt fodbold spil for at lave de fede mål i fifa vælter de fede mål bare ind den ene efter den anden , EA ved hvad folk vil de vil ha følsen af de er gode til noget det føler folk virkelig de er når de spiller fifa ,:-) . i pro evo spiller du fodbold og ikke som i fifa ,det følses for meget som og stå ved en arcade maskine


Jeg er uenig....jeg kan klart bedre lide PES end Fifa, men jeg synes nu PES er en del lettere end Fifa....I PES kan man drible rundt så let som ingenting, og snurre 360 grader rundt om sig selv på et split sekudt + næsten alle ens afleveringer lykkes hver gang....Fifa har langt mere med timing og gøre end PES efter min mening, i PES er det nærmere reaktionsevnen der bliver sat på prøve, hvor Fifa mere handler om timing....lyder måske lidt sort, men kan ikke forklarer det anderledes....de eneste 2 fifa spil jeg har ejet er 98 og world cup 2006, tilgengæld har jeg ejet alle spil i PES serien (helt tilbage til dengang det hed ISS). Der er ingen tvivl om jeg synes gameplayet er langt bedre i PES, men jeg synes sgu Fifa er sværere end PES....
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf devilboy » 14. okt 2006 16:00

F@ith mød mig på i live i hvilket som helst fifa spil. Og ja så vil du spille som et barn, idet du ikke får et ben til jorden :wink:
Billede
devilboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4291


Indlægaf HunkyDory » 14. okt 2006 16:11

Det er da også en latterlig statement.

PES og FIFA er for mit vedkommende lige svære (/lette 8) ) at mestre.
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster