Xboxlife forum

PES 6 og Fifa 2007 Next-gen 360 only

For sport fanatikere.

Indlægaf Anastacio » 14. okt 2006 16:44

F@ith skrev:
Anastacio skrev:
F@ith skrev:jeg har spillet fifa mere end rigeligt , jeg stoppede ved 99 versionen da selve fodbold spillet i spillet er til grin , men det er da rart og høre du synes du er lidt af en konge fordi du kan mestre et spil , der storset henvender sig mest til børn :-) FIFA er et arcade fodbold spil der prøver og lade det ligne en simulator som pro evo og det er totalt mislykket , nej køb pro evo 6 og kom live så skal jeg vise dig hvordan man spiller fodbold :-)


Har du overhovedet PES6? For jeg kan sige, at det er mere arkade end PES5. I PES6 kan du ende med målscorer som 10-0, men også de mere realistiske. PES6 er skam let mod CPUen; jeg finder i hvert fald Fifa07 sværre; til gengæld er PES6 så meget sjovere, realistisk og ikke mindst varierende. :) Dog har Fifa07 en bedre balance. PES vil dog altid være min anbefaling.

Jeg bryder mig heller ikke om Fifa, men i mine øjne er konstateringen med at Fifa er for børn, at tage den ud over alle rækkevidder. Hvis jeg lod min 10-årige fætter spille Fifa07 på world-class ville han da ikke have en chance i at vinde kampe; spillet skal mestres ligesom PES, omen det bare tager kortere tid at lære alle spillets fineser maybe.

Og nej, jeg er ikke Fifa spiller, jeg er PES-fan.
jeg sku måske ha nævnt det var player vs player , fifa er helt klart det bedste single player spil


Well... så har vi fået det på plads; her har jeg ikke rigtig nogen mening. Spiller nu ellers PES hver dag i La Liga, World Cup eller Friendly. :)
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Faith » 14. okt 2006 16:46

ok det synes jeg så tilgengæld er kedeligt , men man skal jo igemmem det , er det ikke master league det hedder hvis man skal bygge sit eget hold :-)
Faith
Niveau 6
 
Indlæg: 1325


Indlægaf Faith » 14. okt 2006 16:49

devilboy skrev:sjovt du udtaler dig om et fifa spil udgivet i 98. Vi er i 2006 nu. Vågn dog lidt op. Prøv de nye fifa spil, før du kommer med dumme bemærkninger.
men jeg er da frisk på du kan klaske mig lidt i fifa hvis du trænger til at have noget kanon føde :-) jeg er online nu :-)
Faith
Niveau 6
 
Indlæg: 1325


Indlægaf devilboy » 14. okt 2006 16:57

efter jeg har flyttet min computer. Er jeg sjældent på live. Er ikke mester i Fifa, men kan da lidt. Men dine kommentarer angående Fifa rammer altså helt ved siden af
Billede
devilboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4291


Indlægaf Faith » 14. okt 2006 17:12

devilboy skrev:efter jeg har flyttet min computer. Er jeg sjældent på live. Er ikke mester i Fifa, men kan da lidt. Men dine kommentarer angående Fifa rammer altså helt ved siden af
det er smag og behag , jeg ser alle de nye fifa spil og håber altid , men jeg er mere til pro evo sådan er det jo, nogen kan bedre lide ps3 andre mere xbox det er godt der noget til os alle sammen :-)
Faith
Niveau 6
 
Indlæg: 1325


Foregående

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster