Xboxlife forum

FUCK FIFA

For sport fanatikere.

FUCK FIFA

Indlægaf Frederik H » 15. aug 2006 03:02

Fuck hvor jeg hader mange ting med fifa.. sidder her og prøver at vinde og holland med 3 mål i det skide global challenge...

Jeres top3 af hvad I hader mest i fifa er hvad jeg gerne vil høre!

top3:
1. AI'ens konstante tilbageløb, samt minidriblinger omkring en, når man presser den.
2. At man er tvunger til at SE PÅ udskiftninger. At man ikke bare kan springe let og elegant over deres klamme løb ud af banen og ind.
3. At jeg er så tæt på at smadre mit bord, controller, tv, stol, osv osv osv i ren frustation over at spille samme kamp og vide at der snart kommer en udskiftning som jeg skal sidde og se på i 15 sek. for at få lov til at spille videre. Føler med mine møbler...Derudover er det da også håbløst at man nogle gange laver frispark når man selv har bolden og bare løber ind i en modspiller......
Derudover kan man jo også nævne AI'ens evige tendens til at spille baglæns, med masser af pim pong afleveringer i forsvaret. Og hvis den bliver ldit for presset laver man da bare en høj aflevering til den anden side...

100% Lortespil.
Frederik H
Niveau 6
 
Indlæg: 1864

Brugeravatar

Indlægaf bjaelkesex » 15. aug 2006 05:30

Målmanden.
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf GSE Vubber » 15. aug 2006 06:44

hmm har ik nogen special hade liste over fifa hader bare fifas spil i det heltaget:D
" vi er alle homosapiens"

"aahahhahahahah du sagde vi er alle homo :) hahhahhah"

lulw00t
GSE Vubber
Niveau 2
 
Indlæg: 158


Indlægaf Slimjay DK » 15. aug 2006 06:57

GSE Vubber skrev:hmm har ik nogen special hade liste over fifa hader bare fifas spil i det heltaget:D


WORD :wink:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Indlægaf homer simpson » 15. aug 2006 09:09

min top 3

3 AI´en
2 de kluntede animationer.
1 Det bliver aldrig ligeså godt som PES serien.
Forza Milan.
homer simpson
Niveau 6
 
Indlæg: 1549


Indlægaf HunkyDory » 15. aug 2006 14:30

Haha, dvs du klager over et spil pga du ikke kan gennemføre det. Det er sku det sjoveste jeg har hørt længe!
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Frederik H » 15. aug 2006 14:32

Hanniste skrev:Haha, dvs du klager over et spil pga du ikke kan gennemføre det. Det er sku det sjoveste jeg har hørt længe!


Du har fuldstændig ret :D

Men altså, jeg har tit hørt dig omtale dig selv som Fifa guruen, så jeg er da klar på at nakke dig i en kamp :P?
Senest rettet af Frederik H 15. aug 2006 14:34, rettet i alt 1 gang.
Frederik H
Niveau 6
 
Indlæg: 1864

Brugeravatar

Indlægaf MirageDK » 15. aug 2006 14:33

Vi kan også lave en top3, over mest ligegyldige tråde på Xboxlife.. Gæt hvor din havner Hygom :P
Billede
Clansite: ucos.dk www.ucos.dk
United Concept Of Styphon
MirageDK
Niveau 7
 
Indlæg: 2026


Indlægaf HunkyDory » 15. aug 2006 14:35

Frederik H skrev:
Hanniste skrev:Haha, dvs du klager over et spil pga du ikke kan gennemføre det. Det er sku det sjoveste jeg har hørt længe!


Du har fuldstændig ret :D

Men altså, jeg har tit hørt dig omtale dig selv som Fifa guruen, så jeg er da klar på at nakke dig i en kamp :P?


lol, må jeg se et indlæg hvor jeg har sagt det? :)

Men ja, tror næppe du bliver den store udfordring! ;)
HunkyDory
Niveau 9
 
Indlæg: 11563


Indlægaf Frederik H » 15. aug 2006 14:41

MirageDK skrev:Vi kan også lave en top3, over mest ligegyldige tråde på Xboxlife.. Gæt hvor din havner Hygom :P


Min er nu næppe den værste, men indrømmer gerne at den er overflødig som så mange andre... Ville bare dele min frustration med I andre, og kunne næppe bare lave en tråd om det, så for at skabe bare en lille smule mening med den, lavede jeg en famøs top3.

Hanniste skrev:lol, må jeg se et indlæg hvor jeg har sagt det? :)

Men ja, tror næppe du bliver den store udfordring! ;)


kom på live nu så. Tror jeg har dig tilføjet allerede.
Frederik H
Niveau 6
 
Indlæg: 1864

Brugeravatar

Indlægaf hanZen » 15. aug 2006 15:58

homer simpson skrev:min top 3

3 AI´en
2 de kluntede animationer.
1 Det bliver aldrig ligeså godt som PES serien.


Jeg er selv hardcore PES/WE fan, men er ikke helt enig her:

3. Der vil jeg nok give dig ret - her er PES meget bedre og 'smartere'!

2. Jeg synes bestemt animationerne fra de sidste FIFA spil (specielt dem til xbox 360) har haft nogle meget realistiske animationer. Nu har jeg ikke spillet PES 6 endnu, men i forhold til 5'eren, så var disse animationer meget mere flydende og virkelighedstro - i stedet for de til tider meget robot-agtige animationer som har været i PES serien!

1. Det ved vi jo ikke - og det kan ingen vide! Hvis EA Sports fortsætter på den måde, deres gameplay ligner jo meget PES' nu, så skal Konami da til at passe på. Men ja på nuværende tidspunkt er PES/WE serien den bedste uden tvivl!
Billede
hanZen
Niveau 7
 
Indlæg: 2889


Indlægaf ztuphar » 15. aug 2006 17:20

Jeg overvejer selv at snuppe WC, når nu det kan fås for 300,- i EB, bare til at dræbe ventetiden til FIFA 07 eller det næste PES, jeg har aldrig prøvet PES, men spillede i sin tid ISS98, der var Konamis flagskib tilbage i sluthalvfemserne, det var dælme godt. Nogen der kender det, og kan bekræfte, at PES er samme stil?
Billede
ztuphar
Niveau 4
 
Indlæg: 414


Indlægaf hanZen » 15. aug 2006 17:24

ztuphar skrev:Jeg overvejer selv at snuppe WC, når nu det kan fås for 300,- i EB, bare til at dræbe ventetiden til FIFA 07 eller det næste PES, jeg har aldrig prøvet PES, men spillede i sin tid ISS98, der var Konamis flagskib tilbage i sluthalvfemserne, det var dælme godt. Nogen der kender det, og kan bekræfte, at PES er samme stil?


Det er det! Det er en videreudvikling af spillet! ;)
Billede
hanZen
Niveau 7
 
Indlæg: 2889


Indlægaf the bifoman » 15. aug 2006 18:25

Jeg synes ikke, at jeg kan påpege 3 ting, der gør FIFA til noget skidt.. Men f.x. pisser det mig af, at FIFA-serien har ændret sig så lidt fra 2003-2005.. Det er ikke et dårligt spil - bare langt mere urrealistisk og kedeligt i længden end PES.
the bifoman
Niveau 7
 
Indlæg: 3293


Indlægaf Mikham » 3. sep 2006 16:10

At sammenligene FIFA med PES, er som at sammenligne Outrun med GTR. Fifa er ren ARCADE, og spillet er kun blevet værre med årene. Hvis jeg nogensinde skal spille Fifa igen bliver det det første de lavede tilbage i '94 var det vel... Kan ikke forstå at folk overhovedet spiller det, det kan kun være fordi de ikke har prøvet PES. Jeg tilslutter mig 100% denne post! Fifa sælger kun på navnet. Ligesom folk der køber PS i stedet for Xbox men det er en anden snak. :)
Billede
Mikham
Niveau 1
 
Indlæg: 73


Næste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 33 gæster