Xboxlife forum

Kinect tråden

Snak om alt vedrørende Kinect.

Indlægaf Blodbad » 8. sep 2010 22:18

Midget skrev:Spørgsmålet har sikkert været der masser af gange, men jeg prøver:

Tror i at fremtiden for Xbox bliver Kinect udelukkende? Sådan at de eneste spil der fås til Xbox kræver Kinect?

Hvis det bliver sådan må jeg nok overveje at skifte konsol..

Nej! Hvordan kan du tro det?
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Indlægaf ALIE » 9. sep 2010 00:22

What move er ude, hade helt glæmt den,
http://gear.ign.com/articles/111/1117286p1.html
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf Psymatiq » 9. sep 2010 07:30

ALIE skrev:What move er ude, hade helt glæmt den,
http://gear.ign.com/articles/111/1117286p1.html


og fanboy helvede er begyndt nede i comments lol...

anyways venter nok med kinect og selvom jeg får en ps3 i løbet af ugen så skal jeg ikke have move. Skal hovedsagligt bruge min ps3 til medie center og til exclusive spil til ps3.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Indlægaf ALIE » 9. sep 2010 16:51

Psymatiq skrev:
ALIE skrev:What move er ude, hade helt glæmt den,
http://gear.ign.com/articles/111/1117286p1.html


og fanboy helvede er begyndt nede i comments lol...

anyways venter nok med kinect og selvom jeg får en ps3 i løbet af ugen så skal jeg ikke have move. Skal hovedsagligt bruge min ps3 til medie center og til exclusive spil til ps3.

ha ha fanboys lol, ja min ps3 er også blu ray og exclusive spil :wink:
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf ALIE » 11. sep 2010 10:07

Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf ALIE » 16. sep 2010 16:17

Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf Kalle » 17. sep 2010 05:12

troede sgu ikk der ville være Cheevos i.
men de spil de i gang med at lave lyder meget lovende. et horror med kinect tror jeg kan blive medrivende!! æv nu glæder jeg mig endnu mere!!
hvornår var det lige det kom til danmark:)
Kalle
Niveau 3
 
Indlæg: 287


Indlægaf kofoed » 17. sep 2010 07:50

Der er ikke meget info som de 5 nye spil.

Men flere af dem ser meget lovende ud, ser frem til at se noget mere af Steel Battalion, Rise of Nightmares, og Haunt.

Men alle af dem kommer først i 2011, så venter nok stadig med at købe kinect, men det er da godt de viser nogen spil frem der er lidt mere for os core gamer, end hvad vi så til E3.
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


Indlægaf Syro_Str0m » 17. sep 2010 08:53

Jeg vil stadig ha et halo spil til kinect :D skal ha smadret min stue :P
Billede
Syro_Str0m
Niveau 7
 
Indlæg: 2679


Indlægaf ALIE » 17. sep 2010 17:38

Kalle skrev:troede sgu ikk der ville være Cheevos i.
men de spil de i gang med at lave lyder meget lovende. et horror med kinect tror jeg kan blive medrivende!! æv nu glæder jeg mig endnu mere!!
hvornår var det lige det kom til danmark:)

hvor kom ideen at der ikke ville være Cheevos i kinect games, de er jo retail/måske arcade en dag. spil som alle andre og skal sælles og markedsføres som alle andre.
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf fneribyen » 17. sep 2010 18:44

Syro_Str0m skrev:Jeg vil stadig ha et halo spil til kinect :D skal ha smadret min stue :P


Det kan jeg godt ordne for dig, hvis du ikke har tid til at vente på Halo: Kinect :D
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Indlægaf KevinKes » 17. sep 2010 20:09

Jeg fik fat i Move i mandags. Jeg har en Wii, men jeg ville gerne prøve at se, hvor stor forskellen egentligt var. Og jeg må indrømme, at min Wii ikke bliver tændt foreløbig :) Jeg blev meget positivt overrasket, selvom jeg jo faktisk HAR prøvet motion-controlling før, bare langt mere primitivt (IMO).
Knapt nok delay, uhyggelig præcist og ja, så er lysene i toppen alene pengene værd :p haha.
Jeg vil ikke sammenligne Kinect og Move, da jeg også skaffer Kinect, når det nu en dag udkommer :) Jeg er nødt til at afprøve det!
Meeen jeg er nu mest til at have en eller anden form for controller i hånden. Det virker så underligt at bruge luft :p Men ja, Kinect-teknologien er meget innovativt, så jeg må eje det en dag.
KevinKes
 
Indlæg: 2092


Indlægaf Syro_Str0m » 17. sep 2010 20:55

fneribyen skrev:
Syro_Str0m skrev:Jeg vil stadig ha et halo spil til kinect :D skal ha smadret min stue :P


Det kan jeg godt ordne for dig, hvis du ikke har tid til at vente på Halo: Kinect :D


Tak for tilbudet, men kan bedre forklare det til kæresten hvis jeg undskylder med jeg var master cheif i gernings øjeblikket :D
Billede
Syro_Str0m
Niveau 7
 
Indlæg: 2679


Indlægaf ALIE » 19. sep 2010 13:35

Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Kinect tråden

Indlægaf ALIE » 20. sep 2010 20:00

Det er vel en del af et spil, nogen der ved hvad :-k


danse spile fra harmonix, dance central ser jeg meget frem til, det her ikke så meget, men det ser godt ud måden man selv kommer på skærmmen.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


ForegåendeNæste

Tilbage til Kinect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster