Xboxlife forum

Kinect tråden

Snak om alt vedrørende Kinect.

Indlægaf ALIE » 22. aug 2010 11:26

en af det ting jeg gerne ville se, med kinect er feks,
Star Wars: The Force Unleashed 3 eller what ever,
man sider at spiller normalt så når man skal bruge force push bruger du bare hurtigt din egen hånd, BOM
og i stedet quick time botton, light saber battles går man i kinect mode.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf Burnie.dk » 23. aug 2010 13:26

Erroneus skrev:Lige præcis, derfor vil jeg også opfordre folk til at prøve den først. Lad værd med at kaste 1300 kr. efter Microsoft her fra starten, bare fordi det er nyt. Vent til der kommer lidt mere interessante spil, der virker bedre til Kinect, hvis man ikke er til casual games, så er selve Kinect enheden nok også faldet i pris :)


Jeg kaster hovedløst alle mine penge i hænderne på Microsoft!!
Burnie.dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1151
By: Aarhus C


Indlægaf Rahbek » 23. aug 2010 13:47

Nu har jeg selv prøvet Kinect, og det har helt klart formindsket min skepsis ;)

Inden for adventure/platformspil tror jeg der er fine muligheder, hvis udviklerne ligger hovedet i blød.
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Indlægaf ReVaN » 23. aug 2010 14:05

ALIE skrev:en af det ting jeg gerne ville se, med kinect er feks,
Star Wars: The Force Unleashed 3 eller what ever,
man sider at spiller normalt så når man skal bruge force push bruger du bare hurtigt din egen hånd, BOM
og i stedet quick time botton, light saber battles går man i kinect mode.


Ja det ville vaere fedt hvis de kunne integrere Kinect med spil som man ogsaa spiller med en controller som du siger. Hvis det sker, bliver der mulighed for nogle fede hardcore spil, med Kinect support.
ReVaN
Niveau 7
 
Indlæg: 4716


Indlægaf KIAMMI » 23. aug 2010 14:30

Rahbek skrev:Nu har jeg selv prøvet Kinect, og det har helt klart formindsket min skepsis ;)

Inden for adventure/platformspil tror jeg der er fine muligheder, hvis udviklerne ligger hovedet i blød.

så du kan ikke genkende den lag og ustabilitet som er par herinde nævner? ?? hvilket kinect spil, prøvede du ?
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø


Indlægaf Rahbek » 23. aug 2010 16:13

KIAMMI skrev:
Rahbek skrev:Nu har jeg selv prøvet Kinect, og det har helt klart formindsket min skepsis ;)

Inden for adventure/platformspil tror jeg der er fine muligheder, hvis udviklerne ligger hovedet i blød.

så du kan ikke genkende den lag og ustabilitet som er par herinde nævner? ?? hvilket kinect spil, prøvede du ?


Nej, syntes ikke det var specielt slemt. Man kunne godt mærke en liulle forsinkelse i forhold til din bevægelse, men det gik slet ikke ud over spillet. ( Ville nok have været et problem i fps. Men det egner Kinect sig heller ikke til IMO)

Jeg prøvede noget Sonic tingeling hvor man stod på et board eller noget. Ved ikke lige hvad titlen er på 'tingeling' ;)
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Indlægaf ALIE » 24. aug 2010 15:25

er kinect region free? hvis nogen ved det, vil jeg kunne købe den her og bruge den på en us box feks.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf Blodbad » 24. aug 2010 19:57

ALIE skrev:er kinect region free? hvis nogen ved det, vil jeg kunne købe den her og bruge den på en us box feks.

Hardware, ja.
Spillene, tvivlsomt, men det afhænger af publisheren som med alle andre spil.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Indlægaf ALIE » 24. aug 2010 20:44

Blodbad skrev:
ALIE skrev:er kinect region free? hvis nogen ved det, vil jeg kunne købe den her og bruge den på en us box feks.

Hardware, ja.
Spillene, tvivlsomt, men det afhænger af publisheren som med alle andre spil.

ok cool det var også selve kinect jeg ville vide. tak :P
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf Kalle » 27. aug 2010 03:17

har været hooked på den her kinect bølge lige siden the natal. jeg har ikk nogen speciel genre jeg spiller som sådan kan godt lide at prøve forskellige spil og derfor køber jeg os kinect på release. to af mine kammerater har taget fri den dag så vi glæder os:)
Kalle
Niveau 3
 
Indlæg: 287


Indlægaf Slimjay DK » 27. aug 2010 08:13

Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Indlægaf Competa » 27. aug 2010 08:59

Slimjay DK skrev:http://kotaku.com/5623146/kinect-hardware-prepped-and-shipping-to-beta-testers :D

EDIT: ;)
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Indlægaf Midget » 8. sep 2010 21:32

Spørgsmålet har sikkert været der masser af gange, men jeg prøver:

Tror i at fremtiden for Xbox bliver Kinect udelukkende? Sådan at de eneste spil der fås til Xbox kræver Kinect?

Hvis det bliver sådan må jeg nok overveje at skifte konsol..
Billede
Midget
Niveau 5
 
Indlæg: 808


Indlægaf ALIE » 8. sep 2010 21:33

Midget skrev:Spørgsmålet har sikkert været der masser af gange, men jeg prøver:

Tror i at fremtiden for Xbox bliver Kinect udelukkende? Sådan at de eneste spil der fås til Xbox kræver Kinect?

Hvis det bliver sådan må jeg nok overveje at skifte konsol..

Sker ALDRIG!!! :P
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Indlægaf Midget » 8. sep 2010 21:40

ALIE skrev:
Midget skrev:Spørgsmålet har sikkert været der masser af gange, men jeg prøver:

Tror i at fremtiden for Xbox bliver Kinect udelukkende? Sådan at de eneste spil der fås til Xbox kræver Kinect?

Hvis det bliver sådan må jeg nok overveje at skifte konsol..

Sker ALDRIG!!! :P


Lidt det jeg håber :b
Billede
Midget
Niveau 5
 
Indlæg: 808


ForegåendeNæste

Tilbage til Kinect

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster