Xboxlife forum

Red Dead Redemption tråden

Diskussion om third-person action spil her.

Indlægaf Danish Rage » 3. jul 2010 21:49

bakkerne lige sydvest fra blackwater ud mod vandet
Jeg vender aldrig tilbage til gerningsstedet.
Alt ligegyldigt nonsens om jeg har trådt dig over tærene kan du arkiverer lodret.
Danish Rage
 
Indlæg: 185


Indlægaf PETER HELGE » 3. jul 2010 21:50

Rahbek skrev:
PETER HELGE skrev:Hvor løber de der Stinkdyr rundt(skunk). Er der en lokation, hvor de er mest?


I mexico hvor jernbanen går op langs en ret stejl klippevæg lige ved floden. Der fandt jeg 8-10 stykker...Hver gang jeg vendte mig om var der bare en ny, skulle ikke ride mere end et et par meter ;)


Jeg tager til Mexico eller Blackwater :) tak!
PETER HELGE
Niveau 6
 
Indlæg: 1468


Indlægaf PETER HELGE » 9. jul 2010 07:31

Når man nu skal skyde alle dyrearter i spillet. Skal jeg så også pelse og plukke dem, før det tæller som et nedlagt bytte.
Syntes jeg har skudt på alt der kan krybe og gå :0)
PETER HELGE
Niveau 6
 
Indlæg: 1468


Indlægaf NiklasOfDoom » 9. jul 2010 07:37

Nej, men der er en liste over alle de dyr du har skudt i spillet, og så er det jo bare at sammenligne med en komplet liste på nettet.

Mit sidste dyr var en and...
NiklasOfDoom
Niveau 4
 
Indlæg: 353


Indlægaf PETER HELGE » 9. jul 2010 08:27

NiklasOfDoom skrev:Nej, men der er en liste over alle de dyr du har skudt i spillet, og så er det jo bare at sammenligne med en komplet liste på nettet.

Mit sidste dyr var en and...


Så er det ikke mig der er tosset!? jeg har hørt en and, men ikke set den. Hvor fandt du den?
PETER HELGE
Niveau 6
 
Indlæg: 1468


Indlægaf Vix-blue » 9. jul 2010 10:55

Der er ænder nede ved den flod hvor man afslutter single player.
Vix-blue
Niveau 4
 
Indlæg: 681


Indlægaf PETER HELGE » 12. jul 2010 16:51

MULIG SPOILER!!!!!?



Evade the US Marshals while riding the Hungarian Half-Bred horse in Single Player.
(skal jeg ikke bare ride på the Hungarian og sørge for, at blive efterlyst -skyde folk?)
PETER HELGE
Niveau 6
 
Indlæg: 1468


Indlægaf M60 » 12. jul 2010 16:53

Man skal vidst have en ret høj bounty for at de kommer efter dig. Men bare få en høj bounty i en by, og rid rundt i noget tid. Pludselig vil der stå noget med at US Marshals har fundet dig. Så kan du enten ride fra dem, eller dræbe dem for at få achievementen.
M60
Niveau 4
 
Indlæg: 682


Indlægaf PETER HELGE » 12. jul 2010 18:17

M60 skrev:Man skal vidst have en ret høj bounty for at de kommer efter dig. Men bare få en høj bounty i en by, og rid rundt i noget tid. Pludselig vil der stå noget med at US Marshals har fundet dig. Så kan du enten ride fra dem, eller dræbe dem for at få achievementen.


tak skal du have :)
PETER HELGE
Niveau 6
 
Indlæg: 1468


Indlægaf Vix-blue » 12. jul 2010 19:36

Du skal dræbe omkring 20 sheriffer og så skal du slippe væk. Derefter vil der gå noget tid og på et tidspunkt vil der komme en besked frem på skærmen om at du bliver jaget af US marshals. Det er så her at du skal slippe væk på hesten.

Hestepiller som kan købes i General Stores er en god ting at bruge her, da de forbedrer hestens stamina.

En anden ting er at du kan risikere at blive opsøgt af dusørjægere mens du venter på US Marshals.
Vix-blue
Niveau 4
 
Indlæg: 681


Indlægaf PETER HELGE » 14. jul 2010 16:14

Så er jeg her igen :0)

20 missioner uden at tøjle hesten. Missionerne er det alt fra, at ride kvinder ind til den nærmeste by, rede en mands kone(og skal hun overleve?), bounty hunting o.s.v eller???
PETER HELGE
Niveau 6
 
Indlæg: 1468


Indlægaf MoorWen » 17. jul 2010 09:28

*SPOILER*

spillet er vel ik slut efter man ser JM blive dræbt, er det? Har ikke set nogen rulletekster

det går jeg ikke ud fra ihvertfald. Nå prøver a hunte lidt achievments og noget game completed % progression. Der må jo ske noget
Billede

Billede
MoorWen
Niveau 5
 
Indlæg: 1252


Indlægaf Mogwai » 17. jul 2010 09:58

Randløv skrev:*SPOILER*

spillet er vel ik slut efter man ser JM blive dræbt, er det? Har ikke set nogen rulletekster

det går jeg ikke ud fra ihvertfald. Nå prøver a hunte lidt achievments og noget game completed % progression. Der må jo ske noget

Nej, når du gennemfører stopper spillet ikke. Bare rolig, du kan sagtens spille videre med dit save :)
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Indlægaf MoorWen » 17. jul 2010 10:04

Mogwai skrev:
Randløv skrev:*SPOILER*

spillet er vel ik slut efter man ser JM blive dræbt, er det? Har ikke set nogen rulletekster

det går jeg ikke ud fra ihvertfald. Nå prøver a hunte lidt achievments og noget game completed % progression. Der må jo ske noget

Nej, når du gennemfører stopper spillet ikke. Bare rolig, du kan sagtens spille videre med dit save :)


Okay:-). Så må mit spørgsmål vel være hvornår der så kommer rulletekster. Er det virkelig ikke før jeg er "Redeemed" med 100% eller hva?
Billede

Billede
MoorWen
Niveau 5
 
Indlæg: 1252


Indlægaf Vix-blue » 17. jul 2010 10:30

Mulig spoiler. Rulleteksterne kommer efter du gennemfoerer en stranger mission som du faar paa togstationen i Blackwater.
Vix-blue
Niveau 4
 
Indlæg: 681


ForegåendeNæste

Tilbage til Action

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster