Xboxlife forum

Black Ops 3

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 18. okt 2015 12:02

IkkNico skrev:
Black Ops 3 matchmaking will always prioritize network quality while skill will only be weighed when the game is trying to balance teams after a lobby has been created.


http://mp1st.com/2015/10/16/black-ops-3 ... announced/


Hvor jeg dog håber at dette kan mærkes :)
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 18. okt 2015 14:28

Det tror jeg bestemt det kan. SBMM var sidste års største problem, fordi man røg i lobbyer med et halve af sydeuropa. I BO3 burde det så primært være skandinaver og tyskere man ryger ind i.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 3

Indlægaf SvAmP » 18. okt 2015 17:21

Vil der blive Nuktown only sessions? Det ville være så fedt :D
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: Black Ops 3

Indlægaf Phimosis » 25. okt 2015 09:05

Helt rart at se det map igen :)

Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 25. okt 2015 09:36

Phimosis skrev:Helt rart at se det map igen :)



Yes - Så Tmartn uploade en lignende video forleden. Er lidt spændt på at se, hvordan flowet bliver på den med de nye mekanismer :)
Senest rettet af Skillfulsheep 25. okt 2015 11:19, rettet i alt 1 gang.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Ops 3

Indlægaf Phimosis » 25. okt 2015 11:00

Folk løber lidt rundt hvor de ikke burde, men ellers synes jeg ikke det er så voldsomt igen...
Men den gør da spillet noget hurtigere
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 25. okt 2015 11:21

Man skal i hvert fald være klar på, at man ikke kan sidde med en LMG'er i vinduet i sikkerhed mere - hvilket passer mig glimrende. Elsker når det er fast-paced, helst så meget, at man nærmest får vabler på sin ventre tommelfinger af at sprinte rundt :)
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Ops 3

Indlægaf Phimosis » 25. okt 2015 12:15

Tænkte om vi her lige inden spillet starter kunne dele lidt information, om hvad vi under beta'en fik til at virke rigtig godt.

Er selv ret vild med LMG, og efter de har fjernet den ting der gjorde man løb knap så hurtig som alle andre, er det blevet ret vild - klister du så et termografisk sigte på, så er man voldsom dødbringende selv på long range.

Fik desværre ikke kigget så meget på perks, men så fx aldrig nogen løbe rundt med den der engang hed Cole blod, for kunne se alle lyse op som et juletræ hegnet mit termografiskesigte :)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach

+1

Re: Black Ops 3

Indlægaf Phimosis » 26. okt 2015 16:33

Hov
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 26. okt 2015 18:09

LMG er simpelthen for stationært til mig - jeg føler ikke samme "glæde" ved at få en høj spree med LMG headglitching, som jeg gør ved at sprinte rundt og lege galning i fjendens spawn. Foretrækker derfor klart sprinter-setups - du burde give det et skud, Phimosis :) Kuda, specielt pre-nerf (men også post-nerf) Razorback og ARK-7 fungerede godt. Derudover har jeg ghost på alle klasser - Min spillestil involverer en del flanking, så derfor er ghost nærmest en nødvendighed. Hvad angår killstreaks er jeg stadig lidt i tvivl, men UAV, CUAV og/eller H.A.T.R. indgår nærmest altid i mit setup.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 5. nov 2015 14:08

Så er den i gang med at installere :) Modtog mit spil for lidt siden! Glæder mig som en gal til at prøve det!
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Ops 3

Indlægaf tue69 » 5. nov 2015 14:22

Lad høre om det er godt :)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C

+1

Re: Black Ops 3

Indlægaf TerrificFalcon » 5. nov 2015 14:37

Jeg er blevet hevet ind til launch-arrangementet i København senere - det virker spændende, og bliver dejligt at se gamle bekendte. Så må vi se om Black Ops 3 også kan leve op til hype!
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741

+1

Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 5. nov 2015 14:39

tue69 skrev:Lad høre om det er godt :)


Skal nok komme med et review (på skrift) en af de kommende dage :) Når nok ikke at spille det så meget i dag, men er også i tvivl om, hvorvidt serverne er oppe at køre før til midnat :)
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 5. nov 2015 14:42

TerrificFalcon skrev:Jeg er blevet hevet ind til launch-arrangementet i København senere - det virker spændende, og bliver dejligt at se gamle bekendte. Så må vi se om Black Ops 3 også kan leve op til hype!


Fedt :) Jeg ville også gerne have været til midnight-release, men ham jeg skulle have været afsted med skal arbejde imorgen tidlig, så vi droppede det i år. Har ellers kun positive erfaringer med denne slags arrangementer. Købte min 360'er, Halo 3, GTA V, WoW Wotlk etc. på midnight releases og det er sgu fedt at se så mange passionerede gamere samlet i ny og næ :)
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster