Xboxlife forum

Black Ops 3

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Black Ops 3

Indlægaf JohnH » 26. aug 2015 21:40

De må have rettet noget, jeg har spillet en time uden frysninger.... Har ikke ændret på min router
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Black Ops 3

Indlægaf Phimosis » 26. aug 2015 21:46

Har lige læst den 28 august går beta'en open (for alle), og lukker så igen den 30 august
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Black Ops 3

Indlægaf Phimosis » 27. aug 2015 05:48

Har ingen problemer med skumfiduser, synes faktisk det er rart at spille et spil hvor et LMG virker igen :)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 27. aug 2015 12:06

Måske der skydes med skumfiduser hist og her, men det er bestemt ikke noget der påvirker spillet synderligt for mig.
Senest rettet af Skillfulsheep 28. aug 2015 18:10, rettet i alt 1 gang.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Ops 3

Indlægaf Phimosis » 27. aug 2015 16:01

Synes aldrig folk bare kommer i sådan en lige linje imod mig ;)

Men har det på samme måde, har måske oplevet 3 gange, hvor der var skumfiduser i istedet for kugler, men det ødelægger ikke alt det andet. Så skal klart have spillet her når det udkommer
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach

+1

Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 27. aug 2015 16:07

Open nat, og stadig skumfiduser. Ikke hele tiden, og det går tydeligvis begge veje.

Vi står 2 mand og venter på en mand, vi ved kommer løbende. Vi skyder begge to længe fær ham, og alligevel vinder han den 2-on-1. 30 sekunder senere står samme mand og skyder mig længe i ryggen, og jeg har tid til at vende mig om og slå ham ihjel.

Det var bare 2 eksempler her fra eftermiddagens test.
Speedtest siger 101/26mbit og 10ms ping.

... Og så er der de forbanede frysninger hele tiden

Det bliver et nej tak til det færdige produkt herfra. Jeg kommer bare til at sidde og råbe af skærmen, så hellere en gang hygge i Warframe.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 27. aug 2015 16:22

IkkNico skrev:Open nat, og stadig skumfiduser. Ikke hele tiden, og det går tydeligvis begge veje.

Vi står 2 mand og venter på en mand, vi ved kommer løbende. Vi skyder begge to længe fær ham, og alligevel vinder han den 2-on-1. 30 sekunder senere står samme mand og skyder mig længe i ryggen, og jeg har tid til at vende mig om og slå ham ihjel.

Det var bare 2 eksempler her fra eftermiddagens test.
Speedtest siger 101/26mbit og 10ms ping.

... Og så er der de forbanede frysninger hele tiden

Det bliver et nej tak til det færdige produkt herfra. Jeg kommer bare til at sidde og råbe af skærmen, så hellere en gang hygge i Warframe.


Min nat er strict og ja, der er da nogle irriterende episoder, men har der ikke altid været det i CoD? Ovenstående besked kan så vidt jeg husker indsættes ved samtlige CoD's jeg har spillet (situationer hvor det ikke er gunskill etc., men nærmere forbindelsen der afgør det).
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 27. aug 2015 16:42

Jeg synes det er blevet værre med tiden. Sidste år var det så voldsomt, at jeg fik pengene tilbage for mit AW ... og sådan burde det jo ikke være. Slet ikke med det overskud Activison hiver hjem. Hvorfor betaler Activision ikke for en anstændig online infrastruktur, i stedet for det her P2P skidt (hvor man af hensyn til salg prøver at stille alle lige).

Hvorfor trække på skulderen og sige; nå ja, spillet er lidt ødelagt, men det er vi jo vant til?
Det ville jeg da aldrig gøre med en anden defekt vare.

Titanfall har under 4000 worldwide spillere, og jeg kan huske en gang, hvor der var knas med hit detection, ellers så kører det bare. Det var en helt ny IP, udgivet af EA for at det ikke skal være løgn (så MS må jo åbenbart have tilbudt en god handel)

Spawns sidder også lige i skabet i år. Jeg er lige spawnet ved siden af hele fjendens hold. Ikke i nærheden af, men lige ved siden af, som i 2-3 meter. Nice
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 27. aug 2015 16:55

IkkNico skrev:Jeg synes det er blevet værre med tiden. Sidste år var det så voldsomt, at jeg fik pengene tilbage for mit AW ... og sådan burde det jo ikke være. Slet ikke med det overskud Activison hiver hjem. Hvorfor betaler Activision ikke for en anstændig online infrastruktur, i stedet for det her P2P skidt (hvor man af hensyn til salg prøver at stille alle lige).

Hvorfor trække på skulderen og sige; nå ja, spillet er lidt ødelagt, men det er vi jo vant til?
Det ville jeg da aldrig gøre med en anden defekt vare.

Titanfall har under 4000 worldwide spillere, og jeg kan huske en gang, hvor der var knas med hit detection, ellers så kører det bare. Det var en helt ny IP, udgivet af EA for at det ikke skal være løgn (så MS må jo åbenbart have tilbudt en god handel)


De sidste 3-4 CoD's har i hvert fald haft problemer med forbindelsen. I BO2 var det virkelig slemt det første stykke tid efter release. Jeg er helt enig hvad ang. Activision - alle spil bør anno 2015 kunne køre lag-frit. Kan det ikke tænkes, at du med tiden er begyndt at lægge mere mærke til det?

AW var en katastrofe på mange måder og forbindelsen var blot en af dem (for ikke at nævne det skide SBM, banedesign og hvad der ikke var galt med det skidt). Call of duty har siden 2005 været den spilserie jeg har spillet mest. Naturligvis har jeg haft andre spil også, men spillet har været mit go-to produkt. Følelsen af at slagte online i andre skydespil er bare ikke den samme, som når man spiller CoD. Spillet har rigtig mange fede features, 3-lane design, rimelig gun-ballance etc. og derfor vil jeg ikke lade nogle enkelte dumme forbindelsesmæssige problemer afgøre, om jeg skal købe det eller ej (såfremt blackhat nerfes, rejack nerfes og det færdige produkt ellers harmonerer rimeligt med beta'en, så er jeg ovenud tilfreds). Og som du selv pointerer, så går det begge veje, så man er trods alt ikke den eneste der rammes af det.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 27. aug 2015 17:12

Skillfulsheep skrev:Og som du selv pointerer, så går det begge veje, så man er trods alt ikke den eneste der rammes af det.

Hæh, ja. Gik lige 7-14 i en TDM. Samme hold, næste kamp, og så går jeg lige pludselig 21-4, og jeg er sikker på, at jeg har været foran
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 3

Indlægaf Morten Skou » 27. aug 2015 17:15

IkkNico skrev:
Skillfulsheep skrev:Og som du selv pointerer, så går det begge veje, så man er trods alt ikke den eneste der rammes af det.

Hæh, ja. Gik lige 7-14 i en TDM. Samme hold, næste kamp, og så går jeg lioge plduselig 21-4, og jeg er sikker på, at jeg har været foran


Hvor er min invite? Vi burde da lave en lobby så jeg ikke taber hele tiden :cry:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Black Ops 3

Indlægaf Morten Skou » 27. aug 2015 17:29

Jeg har fået nogle flere koder, vi giver dem væk her (deltag inden kl 21):
http://www.xboxlife.dk/news/konkurrence ... 12559.html

.. hvis der efterhånden er flere der ikke har fået en :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Black Ops 3

Indlægaf Phimosis » 27. aug 2015 17:33

Synes det er underligt de lukker for beta allerede lørdag d 30/8 :/
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 27. aug 2015 17:37

Morten Skou skrev:Hvor er min invite? Vi burde da lave en lobby så jeg ikke taber hele tiden :cry:

Så skal du sgu' ikke spille med mig Batman :mrgreen:
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 3

Indlægaf Morten Skou » 27. aug 2015 17:38

Phimosis skrev:Synes det er underligt de lukker for beta allerede lørdag d 30/8 :/


Jeg synes at jeg kan huske noget fra sidste gang, med at de "pludselig" forlængede den en uge mere - men lad os nu se :lol:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster