Xboxlife forum

Black Ops 3

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Black Ops 3

Indlægaf Blauwy » 1. jan 2016 14:10

HAHAHA YES!! Endelig! :D :D :D
Fuck hvor nice!
Kæft mit hjerte hamrede afsted da jeg var på 28 og ingen var i nærheden af mig.
Det bliver et godt COD år for mig kan jeg mærke :mrgreen: :lol:

Billede

Jeg finder lige ud af hvordan jeg kan ligge videoen op, så retter jeg lige i indlægget her.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402

+3

Re: Black Ops 3

Indlægaf Morten Skou » 1. jan 2016 14:21

Fedt - glæder mig til at se videoen :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 1. jan 2016 15:13

Du campede garanteret )ligesom 90% af alle danskere i COD) :mrgreen:

Fa'me godt gået Blauwy-dreng, og ikke overraskende at du fik den så hurtigt =D>
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar
+1

Re: Black Ops 3

Indlægaf Blauwy » 1. jan 2016 15:18

IkkNico skrev:Du campede garanteret )ligesom 90% af alle danskere i COD) :mrgreen:

Fa'me godt gået Blauwy-dreng, og ikke overraskende at du fik den så hurtigt =D>


Hahaha. Jeg uploader videoen her snart, men jeg bliver ikke overrasket hvis nogle folk mener jeg camper :mrgreen: Nu må vi se hvad i synes om min spillestil. Den bliver sgu nødt til at være ret defensiv når man går efter 30 kills i et liv, også i hardcore oveni købet :D

Og tak :D jeg er selv lidt forbløffet over jeg fik den under 24 timer efter jeg satte mig for at gå efter den.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402

+1

Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 1. jan 2016 15:53

Blauwy skrev:Og tak :D jeg er selv lidt forbløffet over jeg fik den under 24 timer efter jeg satte mig for at gå efter den.

Jeg har set dig spille, så det er jeg ikke
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar
+1

Re: Black Ops 3

Indlægaf Blauwy » 1. jan 2016 16:01

Så, endelig lykkedes det. Det tog lidt tid lige at finde ud af at optage det uden HUD osv osv.



Som sagt tidligere har jeg aldrig spillet meget FFA, men jeg er blevet ret glad for det.
Lidt blær og stats: KD: 3.26 - SPM: 498 alltime.
Også ramte jeg også lige Prestige Master nu her. Så "mangler" jeg bare Dark Matter camo og Hero camos men jeg ved sgu ikke helt om jeg gider det grind til dem :P

Class-setup lyder:
Pharo - Elo, Quickdraw, Ext. mag, Silencer.
Dead Silence
Awareness
Scavenger
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402

+2

Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 1. jan 2016 19:50

Blauwy skrev:Så, endelig lykkedes det. Det tog lidt tid lige at finde ud af at optage det uden HUD osv osv.



Som sagt tidligere har jeg aldrig spillet meget FFA, men jeg er blevet ret glad for det.
Lidt blær og stats: KD: 3.26 - SPM: 498 alltime.
Også ramte jeg også lige Prestige Master nu her. Så "mangler" jeg bare Dark Matter camo og Hero camos men jeg ved sgu ikke helt om jeg gider det grind til dem :P

Class-setup lyder:
Pharo - Elo, Quickdraw, Ext. mag, Silencer.
Dead Silence
Awareness
Scavenger


Det er fandme godkendt - og vildt at du laver den i HC FFA!! Jeg fik nok en af de mest random/svære challenges klaret tidligere - man skal dræbe en fjende der har modtaget skade fra 5 andre teammates i samme liv. Den er jo nærmest umulig...
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300

+1

Re: Black Ops 3

Indlægaf Blauwy » 1. jan 2016 20:50

Tak Sheep :D
Troede sgu ikke det kunne lade sig gøre med Nuclear i Hardcore, men selv jeg har lov til at være lidt heldig en gang imellem :P

Og ja den challenge du fik er sindsyg svær og er 95% held relateret. Men det er fedt du har fået den.
Du har vel dræbt en der har været på en god killstreak tænker jeg.
Hvor mange Dark Ops challenges har du egentlig efterhånden?
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 1. jan 2016 23:44

Blauwy skrev:Tak Sheep :D
Troede sgu ikke det kunne lade sig gøre med Nuclear i Hardcore, men selv jeg har lov til at være lidt heldig en gang imellem :P

Og ja den challenge du fik er sindsyg svær og er 95% held relateret. Men det er fedt du har fået den.
Du har vel dræbt en der har været på en god killstreak tænker jeg.
Hvor mange Dark Ops challenges har du egentlig efterhånden?


Samme her - men fedt at du fik den lavet! Jeg får den aldrig i HC FFA, men skal klart give den et skud i almindelig FFA en af dagene. Ja, den er helt vild svær og meget held-relateret. Troede aldrig jeg skulle få den. Tjekker lige hvor mange Dark Ops Challenges jeg har imorgen :) Mener jeg har 7-8 stykker. Hvad med dig?
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Black Ops 3

Indlægaf Blauwy » 2. jan 2016 12:37

Har 7 stykker pt. Har 5-6-7-9 rapid kills, mangler bare den på 8 men får altid en for lidt eller mange for meget, det er pisse irriterende :lol:

Det er vildt man skal have 20 gunstreak 10 gange for at unlocke det calling card, men kun 25 én gang. Har vidst 4 stk af 20 så der er lidt vej endnu.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402

+1

Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 2. jan 2016 16:21

Blauwy skrev:Har 7 stykker pt. Har 5-6-7-9 rapid kills, mangler bare den på 8 men får altid en for lidt eller mange for meget, det er pisse irriterende :lol:

Det er vildt man skal have 20 gunstreak 10 gange for at unlocke det calling card, men kun 25 én gang. Har vidst 4 stk af 20 så der er lidt vej endnu.


Jeg har også 7: Relentless Killer (20 GSx 10), Brutal Killer, Nuclear Killer, Frenzy Killer, Super Killer, Ultra Killer, Finish the Job.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300

+1

Re: Black Ops 3

Indlægaf Skillfulsheep » 3. jan 2016 13:17



Bare en lille samling af nogle af de klip jeg havde liggende - måske den kan få en enkelt eller to af jer i stemning til at spille CoD :) Bruger tit twitch eller Youtube til lige at øge min lyst til at spille - hvad med jer?
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300

+1

Re: Black Ops 3

Indlægaf IkkNico » 3. jan 2016 14:39

Har de ændret på Theater?

Mine skud vises nu også, som om jeg ikke rammer, og count down timeren er også fjernet fra "optagelserne". Jeg lagde også mærke til, at med Hellstorm vises nedslaget i Theater-mode, men det gør Lightning Strike stadigvæk ikke
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Black Ops 3

Indlægaf Phimosis » 6. jan 2016 09:30

Jeg er så heldig hvis jeg slår 3 i hjel uden at dø :/
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Black Ops 3

Indlægaf Mike JezZ » 6. jan 2016 10:21

Jeg har til tider også ret gode runder ;)

Billede
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster