Xboxlife forum

Battlefield Hardline

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Battlefield Hardline

Indlægaf Morten Skou » 15. mar 2015 15:03

Har lige prøvet og jeg kan ikke få lov til at streame indefra spillet... så skal jeg først have sat min elgato til osv :-(

Det ligner næsten at Twitch ikke vil tillade det fra Xbox One i øjeblikket.

.... 0 kills, 10 gange død :cry:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf Burnie.dk » 15. mar 2015 15:21

Ah okay. Jeg må søge mig frem til noget gameplay på youtube :)
Haha av, ja okay. Måske du rusher for meget fremad?
Burnie.dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1151
By: Aarhus C


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf JohnH » 15. mar 2015 15:26

Morten Skou skrev:Har lige prøvet og jeg kan ikke få lov til at streame indefra spillet... så skal jeg først have sat min elgato til osv :-(

Det ligner næsten at Twitch ikke vil tillade det fra Xbox One i øjeblikket.

.... 0 kills, 10 gange død :cry:


Man kan heller ikke oploade gameplayvideo fra spillet på Xbox'en, når jeg vil rendere og oploade, så kommer den med en fejl til sidst.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf Morten Skou » 15. mar 2015 15:27

Burnie.dk skrev:Ah okay. Jeg må søge mig frem til noget gameplay på youtube :)
Haha av, ja okay. Måske du rusher for meget fremad?


Ja det kan godt være, men jeg synes nu ellers at jeg prøver at være forsigtig.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf Morten Skou » 15. mar 2015 15:49

Nu prøver jeg at spille lidt mere som hacker, så får jeg forhåbentlig optjent nogle flere penge, som jeg så kan bruge på bedre våben... så jeg ikke dør hele tiden :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf Morten Skou » 15. mar 2015 16:21

Lidt skod.. hvis man køber nye våben, så får man dem kun til enten politiet eller røverne, dvs. at man skal have to opgraderinger. Var det også sådan i Battlefield? Jeg synes at det stiller ret høje krav til min indtjening :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf Burnie.dk » 15. mar 2015 16:27

Morten Skou skrev:Lidt skod.. hvis man køber nye våben, så får man dem kun til enten politiet eller røverne, dvs. at man skal have to opgraderinger. Var det også sådan i Battlefield? Jeg synes at det stiller ret høje krav til min indtjening :D


Nix.. Der unlockede man bare.
Det lugter lidt af, at de gerne vil have folk til at købe "booster packs" eller "credits" for yderligere rigtige penge.. Det er en fæl lugt i øvrigt..
Burnie.dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1151
By: Aarhus C


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf Morten Skou » 15. mar 2015 16:39

Burnie.dk skrev:
Morten Skou skrev:Lidt skod.. hvis man køber nye våben, så får man dem kun til enten politiet eller røverne, dvs. at man skal have to opgraderinger. Var det også sådan i Battlefield? Jeg synes at det stiller ret høje krav til min indtjening :D


Nix.. Der unlockede man bare.
Det lugter lidt af, at de gerne vil have folk til at købe "booster packs" eller "credits" for yderligere rigtige penge.. Det er en fæl lugt i øvrigt..


Jeg har ikke set noget sted, hvor jeg kan betale med rigtige penge for opgraderinger? Det er jeg ellers en sucker for :mrgreen:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf JohnH » 15. mar 2015 17:25

Morten Skou skrev:
Burnie.dk skrev:
Morten Skou skrev:Lidt skod.. hvis man køber nye våben, så får man dem kun til enten politiet eller røverne, dvs. at man skal have to opgraderinger. Var det også sådan i Battlefield? Jeg synes at det stiller ret høje krav til min indtjening :D


Nix.. Der unlockede man bare.
Det lugter lidt af, at de gerne vil have folk til at købe "booster packs" eller "credits" for yderligere rigtige penge.. Det er en fæl lugt i øvrigt..


Jeg har ikke set noget sted, hvor jeg kan betale med rigtige penge for opgraderinger? Det er jeg ellers en sucker for :mrgreen:


Du kan købe battlepacks med udstyr mm i storen, men det gælder først fra den officielle releasedato.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf Morten Skou » 15. mar 2015 18:01

JohnH skrev:Du kan købe battlepacks med udstyr mm i storen, men det gælder først fra den officielle releasedato.


Ah, så man skal ud af spillet for at købe dem? Og er det så ikke bare de der boostkort osv. som man også får i taskene inde i spillet og ikke decideret våben?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf JohnH » 15. mar 2015 18:09

Morten Skou skrev:
JohnH skrev:Du kan købe battlepacks med udstyr mm i storen, men det gælder først fra den officielle releasedato.


Ah, så man skal ud af spillet for at købe dem? Og er det så ikke bare de der boostkort osv. som man også får i taskene inde i spillet og ikke decideret våben?


Ja, ihvertfald sådan som jeg har forstået det, så en video der viste det, men den er pillet ned nu desværre.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf JohnH » 15. mar 2015 20:02

Lavede lige en kort video med min yndlingsgamemode, Hotwired :D

JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

Re: Battlefield Hardline

Indlægaf Morten Skou » 15. mar 2015 20:13

Nice - jeg har ikke helt forstået, hvad den går ud på :D

Jeg har tidligere optaget de første 15 minutter af historien - indeholder spoilers!
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf JohnH » 15. mar 2015 20:32

Morten Skou skrev:Nice - jeg har ikke helt forstået, hvad den går ud på :D


Hotwire is an objective game mode where cops chase down criminals at high speeds across expansive environments. It is a new twist on the classic Conquest game mode, the Hotwire cars act like mobile capture points.

Det gælder om at holde bilerne længst muligt og tage dem fra modstanderne når de har dem, jeg synes faktisk det er underholdende og der sker noget hele tiden.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Battlefield Hardline

Indlægaf Muggs » 15. mar 2015 20:37

Hotwire er monster fedt. Når man ikke rammer en servere hvor halvdelen smider C4 på vejen og camper til en bil passerer.
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster