Xboxlife forum

Wolfenstein - The New Order

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Wolfenstein - The New Order

Indlægaf IkkNico » 30. apr 2014 09:25

Major Oblivious skrev:Det ser nu meget fedt ud, men det lugter bare langt væk af 5-6 timers kampagne, og så over på hylden. Men det skal ejes på et tidspunkt

enig, men der er et spændende perk system jeg håber giver lidt replayability. new game+ er altid sjovt, men dette kunne være et nyt twist på dette. Uanset hvad, så trænger jeg til en god kampagne oplevelse, og der er ikke noget bioshock lige om hjørnet, så det fix på Wolfenstein give mig
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Wolfenstein - The New Order

Indlægaf Shooter DK » 30. apr 2014 21:39

De skulle inkludere en gamemode hvor man i stedet for at skyde nazister, selv var nazist og skulle skyde jøder og kommunister. Det tiltag ville gøre mig "hooked".
Sony KDL50W805BBN
Sony HT-CT770
Sony PS4 2TB
Xbox One 500GB
Turtle Beach Ear Force PX4
Vision PC S4368
Samsung galaxy S4 (4G)
Shooter DK
Niveau 7
 
Indlæg: 2012


Re: Wolfenstein - The New Order

Indlægaf Major Oblivious » 30. apr 2014 21:55

IkkNico skrev:
Major Oblivious skrev:Det ser nu meget fedt ud, men det lugter bare langt væk af 5-6 timers kampagne, og så over på hylden. Men det skal ejes på et tidspunkt

enig, men der er et spændende perk system jeg håber giver lidt replayability. new game+ er altid sjovt, men dette kunne være et nyt twist på dette. Uanset hvad, så trænger jeg til en god kampagne oplevelse, og der er ikke noget bioshock lige om hjørnet, så det fix på Wolfenstein give mig


Okay, det er gået min næse lidt forbi.. Jeg vakler en hel del mellem Watch Dogs og Wolfenstein.. Indtil videre syns jeg at Wolfenstein ser mest "polished" ud
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Wolfenstein - The New Order

Indlægaf hackNICE1112@ » 1. maj 2014 08:33

Jeg køber wolfenstein og watch dogs :-) men hvis jeg kunne skulle købe en af dem så var det nok watch dogs :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Wolfenstein - The New Order

Indlægaf Phimosis » 4. maj 2014 15:55

Tror nu også jeg springer på dem begge
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Wolfenstein - The New Order

Indlægaf Muggs » 4. maj 2014 15:58

Jeg napper også begge. Nogen der har set dem til gode priser? (Fysisk kopi)
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Wolfenstein - The New Order

Indlægaf ALIE » 4. maj 2014 22:35

http://www.xboxachievements.com/news/ne ... x-One.html
Glæder mig helt vildt ^_^ nøj det er en kæmpe krabat
Senest rettet af ALIE 10. maj 2014 10:33, rettet i alt 1 gang.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Wolfenstein - The New Order

Indlægaf CvKM » 4. maj 2014 22:55

Jeg var med på den i starten, afskrev det dog senere men har så her fornylig forudbestilt det efter at have set den video med at gå stille til værks eller brutalt til værks, og glæder mig mere og mere. :D Jeg går helst i Rambo mode hvis jeg spiller sådan noget. :twisted:
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Wolfenstein - The New Order

Indlægaf ALIE » 10. maj 2014 10:33

Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Wolfenstein - The New Order

Indlægaf IkkNico » 10. maj 2014 12:46

ALIE skrev:http://www.xboxachievements.com/news/news-18071-Wolfenstein--The-New-Order-To-Clock-in-at-Around-20-Hours.html

Lækkert ^_^

Nemlig, opdaterede første post i morges :)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Wolfenstein - The New Order

Indlægaf iiMSchulerDK » 14. maj 2014 15:22

Har prøvet at lave lidt research på nettet men kan ikke finde noget omkring det jeg søger... Syntes spillet ser kanon fedt ud! Kan virkelig godt lide teamet og har læst mig frem til Single Player ville være en 15-20 timers underholdning :)

Mit spørgsmål...

Er der mulighed for 2-4 man co op? Der er tilsyneladende ikke mulighed for Multiplayer og det står overalt men hvad med co op? Nogen der kan svare mig på det? :O
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: Wolfenstein - The New Order

Indlægaf xsoenx » 14. maj 2014 16:17

iiMSchulerDK skrev:Har prøvet at lave lidt research på nettet men kan ikke finde noget omkring det jeg søger... Syntes spillet ser kanon fedt ud! Kan virkelig godt lide teamet og har læst mig frem til Single Player ville være en 15-20 timers underholdning :)

Mit spørgsmål...

Er der mulighed for 2-4 man co op? Der er tilsyneladende ikke mulighed for Multiplayer og det står overalt men hvad med co op? Nogen der kan svare mig på det? :O

Nope ren singleplayer
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Re: Wolfenstein - The New Order

Indlægaf IkkNico » 14. maj 2014 16:45

iiMSchulerDK skrev:Har prøvet at lave lidt research på nettet men kan ikke finde noget omkring det jeg søger... Syntes spillet ser kanon fedt ud! Kan virkelig godt lide teamet og har læst mig frem til Single Player ville være en 15-20 timers underholdning :)

Mit spørgsmål...

Er der mulighed for 2-4 man co op? Der er tilsyneladende ikke mulighed for Multiplayer og det står overalt men hvad med co op? Nogen der kan svare mig på det? :O

Jeg opdaterer første indlæg, og ellers se xsoenx indlæg lige under dit.

Det skal lige siges, at de 20 timer er hvis man vil finde alle hemmeligheder. Til gengæld skulle der være god replayability
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Wolfenstein - The New Order

Indlægaf ALIE » 15. maj 2014 07:32

IkkNico skrev:
iiMSchulerDK skrev:Har prøvet at lave lidt research på nettet men kan ikke finde noget omkring det jeg søger... Syntes spillet ser kanon fedt ud! Kan virkelig godt lide teamet og har læst mig frem til Single Player ville være en 15-20 timers underholdning :)

Mit spørgsmål...

Er der mulighed for 2-4 man co op? Der er tilsyneladende ikke mulighed for Multiplayer og det står overalt men hvad med co op? Nogen der kan svare mig på det? :O

Jeg opdaterer første indlæg, og ellers se xsoenx indlæg lige under dit.

Det skal lige siges, at de 20 timer er hvis man vil finde alle hemmeligheder. Til gengæld skulle der være god replayability


Det er så fedt når udviklere forstår, at MP ikke skal proppes i alt =D>
Med mindre man har spil, som respawn havde bag sig er det sku svært at få folk trukket til..
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Wolfenstein - The New Order

Indlægaf Cena » 16. maj 2014 12:41

5 GB patch på Day One:
https://twitter.com/heymarkd/status/466635264454955008

Jeg mener next-gen versionen fylder omkring 50 GB, så der skal hentes en seriøs mængde data hvis man køber Digitalt. Det bliver dejligt når PS4 snart får pre-download. Har Xbox One egentlig den funktion?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron