Xboxlife forum

Titanfall

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Titanfall

Indlægaf Elgaard » 18. jan 2014 22:34

Dreiager skrev:Ai'en i den viste video ser dog også ud til at være fra Randers, lidt irriterende den umiddelbart ser smådum ud og blot bliver tromlet over..


DrGetHigh DK skrev:For dumt at være så hurtig til at rakke et spil ned uden man egentlig aner hvad fanden man snakker om.


Puha da, COD ungerne har da rigtig fået ondt i nummeren over mine indlæg. Fantastisk. :lol:
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: Titanfall

Indlægaf Prozel » 18. jan 2014 23:46

Flot at blive svinet af en bagbordsindianer, fordi man kommer fra Randers, når man selv er typen der giver 1000+ kr. for spille det nye CoD én uge før udgivelse.
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Titanfall

Indlægaf DrGetHigh DK » 18. jan 2014 23:57

Elgaard skrev:Puha da, COD ungerne har da rigtig fået ondt i nummeren over mine indlæg. Fantastisk. :lol:


What?? Jeg har ikke spillet CoD siden mw3, netop fordi CoD er blevet noget værre lort IMO. Der er brug for et spil, der kan give COD lidt konkurrence, hvilket jeg tror på at Titanfall vil. Hvorfor skulle jeg have ondt i røven? Det er da bare dig, der er øm over, at vi andre kan glæde os over et spil, mens du sidder og spiller "for god til CoD - eller noget som helst der minder om". LOL

Og når jeg siger "ikke spillet CoD" mener jeg, at jeg nærmest kun har købt dem, så dum som jeg er, og sat dem i boxen.
Senest rettet af DrGetHigh DK 19. jan 2014 00:15, rettet i alt 1 gang.
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Titanfall

Indlægaf Blauwy » 19. jan 2014 00:03

COD ungerne..Vi ved jo alle at det kun er fuldvoksne mænd der spiller Battlefield :D
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Titanfall

Indlægaf Lowlandet » 19. jan 2014 00:10

DrGetHigh DK skrev:
Elgaard skrev:Puha da, COD ungerne har da rigtig fået ondt i nummeren over mine indlæg. Fantastisk. :lol:


What?? Jeg har ikke spillet CoD siden mw3, netop fordi CoD er blevet noget værre lort IMO. Der er brug for et spil, der kan give COD lidt konkurrence, hvilket jeg tror på at Titanfall vil. Hvorfor skulle jeg have ondt i røven? Det er da bare dig, der er øm over, at vi andre kan glæde os over et spil, mens du sidder og spiller "for god til CoD - eller noget som helst der minder om". LOL


Dit gamercard til venstre for dit indlæg siger altså noget andet...
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Titanfall

Indlægaf DrGetHigh DK » 19. jan 2014 00:16

Lowlandet skrev:
DrGetHigh DK skrev:
Elgaard skrev:Puha da, COD ungerne har da rigtig fået ondt i nummeren over mine indlæg. Fantastisk. :lol:


What?? Jeg har ikke spillet CoD siden mw3, netop fordi CoD er blevet noget værre lort IMO. Der er brug for et spil, der kan give COD lidt konkurrence, hvilket jeg tror på at Titanfall vil. Hvorfor skulle jeg have ondt i røven? Det er da bare dig, der er øm over, at vi andre kan glæde os over et spil, mens du sidder og spiller "for god til CoD - eller noget som helst der minder om". LOL


Dit gamercard til venstre for dit indlæg siger altså noget andet...


Jeg kom til at sætte skiven i på et tidspunkt. stor fejl
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Titanfall

Indlægaf TerrificFalcon » 19. jan 2014 00:23

DrGetHigh DK skrev:
Elgaard skrev:Puha da, COD ungerne har da rigtig fået ondt i nummeren over mine indlæg. Fantastisk. :lol:


What?? Jeg har ikke spillet CoD siden mw3


...Som du sidst spillede for under 3 måneder siden?

Der er godt nok en del høje gyngeheste i denne her tråd.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Titanfall

Indlægaf DrGetHigh DK » 19. jan 2014 00:44

TerrificFalcon skrev:
DrGetHigh DK skrev:
Elgaard skrev:Puha da, COD ungerne har da rigtig fået ondt i nummeren over mine indlæg. Fantastisk. :lol:


What?? Jeg har ikke spillet CoD siden mw3


...Som du sidst spillede for under 3 måneder siden?

Der er godt nok en del høje gyngeheste i denne her tråd.


prøv dog at læs det hele.... Du snakker høje gyngeheste?
Senest rettet af DrGetHigh DK 19. jan 2014 00:48, rettet i alt 1 gang.
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Titanfall

Indlægaf TerrificFalcon » 19. jan 2014 00:46

No offense, men jeg tror nu altså at du går ind under det Elgaard (og andre) kalder en "CoD unge", når du nu spiller Call of Duty ret fast, uanset om du så har spillet de to nyeste (eller hvor mange der nu er udkommet siden Modern Warfare 3) eller ej.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Titanfall

Indlægaf DrGetHigh DK » 19. jan 2014 00:52

En CoD unge må derved betegne de fleste af os. ;) vil gerne betegnes som en Titanfall unge fremover Elgaard, da jeg hader at spille CoD.
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Titanfall

Indlægaf TerrificFalcon » 19. jan 2014 00:55

OK, men ville det alligevel ikke være fedt hvis du kom med nogle gode modargumenter og en sober tone, i stedet for at poste hvad der bedst kan kategoriseres som "offensivt SPAM"? Flot redigeret, forresten - det er nok for det bedste, at du fortrød det du originalt havde skrevet.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Titanfall

Indlægaf DrGetHigh DK » 19. jan 2014 01:02

Hahaha, du er så sød som du ophøjer dig selv med din modne attitude :D
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Titanfall

Indlægaf DrGetHigh DK » 19. jan 2014 01:05

Synes Titanfall ser pisse fedt ud, mange nye tiltag i en ellers skamkneppet, undskyld ordet, FPS genre. Eneste bekymrende for mig lige nu er de mange bots som tilsyneladende bare løber forvirrede rundt.. Er det 6v6 + bots eller inkl. bots?
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Titanfall

Indlægaf IkkNico » 19. jan 2014 10:13

Jeg håber, at Titanfall bliver ligesom COD. Twitch shooting i MW2 tempo, og uden mange af CODs dårligdomme som;
> Knive - Lad gunplay være afgørende
> snipere - De sidder alligevel bare i et hjørne med deres miner hele kampen, og kan ligesom hjørnecampere ikke andet end at ødelægge en god killstreak (ja, jeg er lile smule bitter :mrgreen: )
> player-hosting (og dedikerede servere opsat i Skandinavien)


Elgaard skrev:Er det hvad der appellerer til dig, så go for it. Jeg vil gerne have en spiloplevelse med mere kød på. (Nej, ikke på DEN måde, Nico :D)

Herre øv :(


:mrgreen:


DrGetHigh DK skrev:Synes Titanfall ser pisse fedt ud, mange nye tiltag i en ellers skamkneppet, undskyld ordet, FPS genre. Eneste bekymrende for mig lige nu er de mange bots som tilsyneladende bare løber forvirrede rundt.. Er det 6v6 + bots eller inkl. bots?

Det er 6v6 eksl bots, med AI kontrollerede enheder kan der være op til 48 spillere i en kamp
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Titanfall

Indlægaf Blauwy » 19. jan 2014 23:20

Domination gameplay:

http://www.dailymotion.com/video/x19x61p_tf_videogames

Min første tanke er at ham speakeren bliver tonet lidt ned. Han snakker sgu for meget. Der er ikke 10 sekunders stilhed før han kæfter op igen :P

Jeg vil gerne kunne høre hvad der sker omkring mig. Ellers ser jeg meget frem til mere gameplay.
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster