Xboxlife forum

Titanfall

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Titanfall

Indlægaf JohnH » 7. apr 2014 06:13

En mere, hvis den er ægte ser det da godt ud, når man tænker på den efterhånden lidt aldrende hardware der er i 360 ....

JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Titanfall

Indlægaf -S- » 7. apr 2014 10:09

Xbox One
Billede
Xbox 360
Billede

Edit: Til sammenligning med sidste overgang
Xbox 360

Xbox (Original)


Ikke så stor forskel på Xbox One og Xbox 360 versionen af Titanfall, men KÆMPE forskel på Xbox 360 og Xbox versionen af Call of Duty 2.
Senest rettet af -S- 7. apr 2014 10:23, rettet i alt 1 gang.
-S-
 


Re: Titanfall

Indlægaf Bjarke Brie » 7. apr 2014 10:23

selv på billeder i miniatureformat er der markant forskel - god damn
[size=75]hvordan blev appelsinen til juice? Den blev presset til det[/size]
Bjarke Brie
Niveau 5
 
Indlæg: 1161
By: Slagelse


Re: Titanfall

Indlægaf IkkNico » 8. apr 2014 17:46

Tror i burn cards bliver standard i FPS spil fremover, eller skal COD implementere dem, før de vinder udbredelse?

-S- skrev:Ikke så stor forskel på Xbox One og Xbox 360 versionen af Titanfall, men KÆMPE forskel på Xbox 360 og Xbox versionen af Call of Duty 2.

Og din pointe er?

Vær sød at fortælle mig, at du ikke sidder ikke og sammenligner forskellen mellem 6. og 7. generation med forskellen mellem 7. og 8. generation i endnu et forsøg på at udstille XB1 som en dårlig maskine.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Titanfall

Indlægaf hackNICE1112@ » 8. apr 2014 17:55

IkkNico skrev:Tror i burn cards bliver standard i FPS spil fremover, eller skal COD implementere dem, før de vinder udbredelse?

-S- skrev:Ikke så stor forskel på Xbox One og Xbox 360 versionen af Titanfall, men KÆMPE forskel på Xbox 360 og Xbox versionen af Call of Duty 2.

Og din pointe er?

Vær sød at fortælle mig, at du ikke sidder ikke og sammenligner forskellen mellem 6. og 7. generation med forskellen mellem 7. og 8. generation i endnu et forsøg på at udstille XB1 som en dårlig maskine.


Håber lidt på at burn cards bliver standard for er helt vildt med det :-) det er lidt sjovet at ham -S- siger at der ikke er kæmpe forskalle på titanfall til xbox 360 og xbox one for bare på de billede men kan se nu så er der en stor forskelle og det skulle hele ikke komme bag på mig at han ikke har prøvet titanfall overhoved
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: Titanfall

Indlægaf Muggs » 8. apr 2014 18:14

Jeg glemmer at bruge mine burncards :D
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Titanfall

Indlægaf Thorpedo29 » 8. apr 2014 18:28

Får heller ikke brugt dem og når jeg endeligt gør dør jeg inden jeg får noget ud af dem :)
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Titanfall

Indlægaf -S- » 8. apr 2014 19:40

Digital Foundry har set på Titanfall til X360: http://www.eurogamer.net/articles/digit ... e-analysis

Let's begin with rendering resolution. The Xbox One version ships at 1408x792 with 2x multi-sampling anti-aliasing - a sub-native presentation for a console aimed at the era of the 1080p display. There are few surprises with the Xbox 360 version, which adopts a strategy similar to the Call of Duty titles on older Microsoft hardware. There's a 1040x600 native resolution here, backed up by 2x MSAA. It's a set-up that allows Bluepoint to cram the framebuffer into the 360's 10MB of eDRAM, effectively allowing it to use the hardware anti-aliasing for free with no performance penalty.


There are times when the game feels uncannily close to the Xbox One version (especially during the less taxing training session) and across the entirety of the clips measured above, we end up with a 46.5fps average - not bad at all. However, different levels exert varying degrees of stress upon the engine, and as you can see from the analysis, performance is variable, perhaps explaining the "above 30fps" marketing. That said, frame-rate does creep below on rare occasions (similar to Xbox One, we can see the odd freeze - a small clutch of duplicate frames) but there's nothing game-breaking.
-S-
 


Re: Titanfall

Indlægaf Muggs » 8. apr 2014 20:21

Det er da flot at X360 kører det forholdsvis flot. Men nu skal vi jo ikke ligge mere i det end som så. Det er jo en gammel gammel engine der slet ikke er bygget til multicore cpu.
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: Titanfall

Indlægaf JohnH » 8. apr 2014 20:40

Muggs skrev:Det er da flot at X360 kører det forholdsvis flot. Men nu skal vi jo ikke ligge mere i det end som så. Det er jo en gammel gammel engine der slet ikke er bygget til multicore cpu.


Ja det skulle køre lige så godt som på Xbox One, det er nok derfor de først udgiver det nu :wink: :lol:

Får mit til Xbox 360 imorgen eller Torsdag, så må vi se 8)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Titanfall

Indlægaf JohnH » 9. apr 2014 15:58

Spillet kører rigtigt godt på Xbox 360, grafikken er faktisk pæn og styringen virker fint, nu skal jeg bare lige lære at spille det :-)


ps. kan man høre/mærke man bliver beskudt når man spiller på X1 ? , for jeg kan slet ikke høre eller mærke jeg bliver beskudt, bare BANG du er død!
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Titanfall

Indlægaf IkkNico » 9. apr 2014 16:18

JohnH skrev:ps. kan man høre/mærke man bliver beskudt når man spiller på X1 ? , for jeg kan slet ikke høre eller mærke jeg bliver beskudt, bare BANG du er død!

Jeg opdager det kun på indikatoren, og så er det som regel for sent
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Titanfall

Indlægaf JohnH » 9. apr 2014 21:56

Det ser da ikke så dårligt ud på den 'gamle' Xbox 360



Det her er sgu næsten det fedeste move i spillet, indtil videre :lol:

JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Titanfall

Indlægaf JohnH » 10. apr 2014 11:17

En sammenligning mellem Xbox 360 , PC og Xbox One, den 'gamle' følger godt med
Senest rettet af JohnH 10. apr 2014 15:22, rettet i alt 1 gang.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Titanfall

Indlægaf Muggs » 10. apr 2014 11:32

JohnH skrev:En sammenligning mellem Xbox 360 , PC og Xbox One, den 'gamle' følger godt med
http://youtu.be/pgGO8fCmg7g

Det må man sige. Men nu er det jo ikke fordi Titanfall's store force er grafikken. Det er som nævnt et par gange før, lavet på en tudse gammel engine. Men for helvede et vanedannende spil. Jeg hader CoD. Elsker BF (elskede?). Men siden jeg fik min X1 og Titanfall har BF4 ikke været startet mere end to korte gange. Det er super flot, og lækkert med alle de ting man kan osv. Osv.
Men Titanfall rammer bare helt rigtigt, ud over lange loading tider, er det hurtigt og simpelt. Og forholdsvis nemt at lære. Og så er netkoden ikke lort!
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 43 gæster