Xboxlife forum

Ny Editor - One Hope

Snak om first-person-shooter spil.

Ny Editor - One Hope

Indlægaf Onehope » 7. jul 2013 10:37

Hej Xboxlife

Jeg startede med at begynde at edit Call of duty / Halo her engang i sent april.

Jeg har altid set en masse halo montages, men generelt har jeg aldrig rigtigt fuld Call of Duty montages så jeg vil meget gerne ha noget feedback på mine edits:)




Flere af mine edits ligger på min channel håber i gider at hjælpe:)
Senest rettet af Onehope 7. jul 2013 13:02, rettet i alt 1 gang.
Onehope
Niveau 0
 
Indlæg: 5
By: Roskilde


Re: Ny Editor - One Hope

Indlægaf Mysticurse » 7. jul 2013 12:05

Ærligt talt, så har jeg ikke en skid forstand på montager. Men jeg synes nu det så meget godt ud ;-)
En ting jeg dog bemærkede er den hvide tekst du bruger i introen - Der hvor du bla. skriver "Rebirth", "Edited" og "Faro Uprising"... Den tekst (Specielt "Faro Uprising") bliver lidt ødelagt af den hvide linje der er på over etagen af bygningen..?
Mit forslag?? Giv skriften noget mere farve. Enten noget blå så den bliver til at se mere frem for den hvide linje.... Eller at komme F.eks noget orange eller rødt i så skriften Rigtig skiller sig ud ;-)

Men ellers, så synes jeg sku det er en meget imponerende video du der har lavet ;-)
Hvad er det musik nummer du har valgt for et?
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Ny Editor - One Hope

Indlægaf Onehope » 7. jul 2013 13:01

Puscifier - The Under Taker (Reinholder remix)

Og mange tak, vil helt sikkert se mere ind til det :D
Onehope
Niveau 0
 
Indlæg: 5
By: Roskilde


Re: Ny Editor - One Hope

Indlægaf Seeept » 10. jul 2013 19:22

Synes det ser rigtig godt ud :-D, men har selvfølgelig lidt feedback :-)

Ved ikke om det er twixtor du bruger for at lave slow motion men du kunne godt gøre det en lille smule mere ''smooth''

Nogen tutorials jeg kan anbefale til CoD er tutorials fra Bakerstuts, Dare Zebo og Robtazor ;-)

De har gode tutorials på mange gode ting :-), Bakerstuts har effekter for det meste og nogen serier hvor man følger med i hvordan han har lavet et edit fra bunden. Dare Zebo's tutorials er ret gamle da han ikke er aktiv mere på Youtube, men hans tutorials er stadig en stor hjælp :-). Robtazors tutorials har såen svar på alting næsten :-D. Man kan næsten altid finde en tutorial på det man mangler ved deres tutorials og ved Robtazor er der også editing packs med Color Corrections og overlays osv. og Zebo har nogen presets så vidt jeg kan huske :-).

Ellers synes jeg dit edit var meget godt :-D, der skal bare lidt bedre twixtor på og der har Bakerstuts feks. en ret god tutorial på det ;-). Har selv edited CoD, er langt fra den bedste, men det var bare lige mine råd :-)
Seeept
Niveau 0
 
Indlæg: 19
By: Stenlille



Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 41 gæster

cron