Xboxlife forum

Black Ops 2 turnering - Regelforslag

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Black Ops 2 turnering - Regelforslag

Indlægaf Morten Skou » 16. apr 2013 17:47

Regner da med at vi kører dobbelt elimination :) Det var bare umuligt i FFA da der var for mange deltagere.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Black Ops 2 turnering - Regelforslag

Indlægaf nielsen94 » 16. apr 2013 17:48

Morten Skou skrev:Regner da med at vi kører dobbelt elimination :) Det var bare umuligt i FFA da der var for mange deltagere.


Hvornår regner du med at annoncere turneringen?
nielsen94
Niveau 2
 
Indlæg: 164
By: Kolding


Re: Black Ops 2 turnering - Regelforslag

Indlægaf Morten Skou » 16. apr 2013 17:50

Datoen for turneringen er annonceret:

Morten Skou skrev:Mange tak for alt inputtet, super godt at høre de forskellige forslag, selv om det selvfølgelig bliver svært at tilfredsstille alle.

Som I selv kan se ud fra denne tråd, så er der mange forskellige meninger om hvordan regelsættet skal være. Vi kigger lige på det og vender retur, umiddelbart så bliver det et mix af de forskellige forslag.

Turneringen bliver afholdt den lørdag 11. maj fra klokken 19. - Man skal som altid kunne være i vores chat SENEST 15 minutter før - så skriv 18.30 i jeres kalender :D

Den officielle annoncering + det endelige regelsæt samt tilmelding kommer lige straks!


Hvis det er de sidste ting du mener, så kommer de "lige straks" ;-)

Husk i øvrigt, at hvis man var tilmeldt vores sidste turnering og ikke dukkede op (og ikke gav afbud) så kan man ikke deltage i denne. Jeg har en liste over dem der ikke mødte op sidst somewhere, men I ved det jo også selv.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Black Ops 2 turnering - Regelforslag

Indlægaf nielsen94 » 16. apr 2013 17:53

Jeg tænkte mere på den officielle annoncering, som du jo selv skriver vil komme lige straks. Så jeg må bare væbne mig med lidt tålmodighed, da der sikkert ikke går lang tid. :D
nielsen94
Niveau 2
 
Indlæg: 164
By: Kolding


Re: Black Ops 2 turnering - Regelforslag

Indlægaf DuGGii MoNsTeR » 16. apr 2013 18:10

Husk i øvrigt, at hvis man var tilmeldt vores sidste turnering og ikke dukkede op (og ikke gav afbud) så kan man ikke deltage i denne.

Oh god please lad mig deltage??? Jeg glemte det sidst, og ikke straf mit hold pågrund af det???

Sig jeg må deltage..
Billede
DuGGii MoNsTeR
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Black Ops 2 turnering - Regelforslag

Indlægaf DangerSniper DK » 16. apr 2013 18:21

Shotgun skal ikke bannes..
Jeg regner med folk ved at man skal challenge en med shotgun fra lang distance istedet for close range.
Derefter kan jeg se de har bannet MMS? Brug dog Cold bloded hvis man ikke kan lide MMS.
Derefter har de bannet Sentry gun? Det synes jeg er åndsvagt. Det ødelægger spillet, for hvad skal vi bruge EMP og Trophy system til?
Synes man skal støtte Cod Champ / League play reglerne da Cod xp lige har været her også på grund af at jeg synes turneringen skal også være for casual spillere. Det er ikke alle som spiller Decerto. Turneringen skal være for sjov.
Dog uden Selectfire til Fal og SMR

Min holdning er at man skal spille med nogle regler som alle kan spille.
Håber der er argumenter nok og håber jeg kunne hjælpe? ;)
DangerSniper DK
Niveau 3
 
Indlæg: 246


Re: Black Ops 2 turnering - Regelforslag

Indlægaf carlmlr » 16. apr 2013 19:04

Fordi som casual kan man på ingen måde spille med Decerto regler!
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277


Re: Black Ops 2 turnering - Regelforslag

Indlægaf nielsen94 » 16. apr 2013 19:05

carlmlr skrev:Fordi som casual kan man på ingen måde spille med Decerto regler!


Fordi man som "pro" ikke kan spille med casual regler!
nielsen94
Niveau 2
 
Indlæg: 164
By: Kolding


Re: Black Ops 2 turnering - Regelforslag

Indlægaf carlmlr » 16. apr 2013 19:20

nielsen94 skrev:
carlmlr skrev:Fordi som casual kan man på ingen måde spille med Decerto regler!


Fordi man som "pro" ikke kan spille med casual regler!


Forskellen er bare at Decerto regler er mere balancerede, og bedre ;)
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277


Re: Black Ops 2 turnering - Regelforslag

Indlægaf DuGGii MoNsTeR » 16. apr 2013 21:10

Kan stadig ikke fatte at det bedste hold i Danmark nu ikke kan deltage fordi jeg har misset en BETA TEST FFA Tourning, det pjat man... At udelukke en FOR ALTID fra at spille på den her side, fordi man har misset en FFA.... Jeg er så mega sur lige nu, det så latterligt det der..
Billede
DuGGii MoNsTeR
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Black Ops 2 turnering - Regelforslag

Indlægaf Raxxu » 16. apr 2013 21:13

DuGGii MoNsTeR skrev:Kan stadig ikke fatte at det bedste hold i Danmark nu ikke kan deltage fordi jeg har misset en BETA TEST FFA Tourning, det pjat man... At udelukke en FOR ALTID fra at spille på den her side, fordi man har misset en FFA.... Jeg er så mega sur lige nu, det så latterligt det der..


for altid? var det ikke kun for en turnering man så ikke kunne deltage derefter kan man godt deltage igen? :O sådan har jeg ihvertfald læst det som skou skrev
Raxxu
Niveau 3
 
Indlæg: 248


Re: Black Ops 2 turnering - Regelforslag

Indlægaf DuGGii MoNsTeR » 16. apr 2013 21:17

[/quote]
for altid? var det ikke kun for en turnering man så ikke kunne deltage derefter kan man godt deltage igen? :O sådan har jeg ihvertfald læst det som skou skrev[/quote]

JEG HAR IKKE ENGANG LÆST DET ! Jeg har siddet herinde fuckin hverdag og skrevet om regler, skaffet opmærksomhed og prøvet at få så mange hold til den her 4v4... Og nu får jeg så bare en besked at jeg ikke må deltage....

Syntes folk ikke den regel skal afskaffes?
Billede
DuGGii MoNsTeR
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Black Ops 2 turnering - Regelforslag

Indlægaf nielsen94 » 16. apr 2013 21:27

DuGGii MoNsTeR skrev:

for altid? var det ikke kun for en turnering man så ikke kunne deltage derefter kan man godt deltage igen? :O sådan har jeg ihvertfald læst det som skou skrev[/quote]

JEG HAR IKKE ENGANG LÆST DET ! Jeg har siddet herinde fuckin hverdag og skrevet om regler, skaffet opmærksomhed og prøvet at få så mange hold til den her 4v4... Og nu får jeg så bare en besked at jeg ikke må deltage....

Syntes folk ikke den regel skal afskaffes?[/quote]

Nej reglen skal ikke afskaffes, du kunne bare have mødt op til den FFA turnering som du havde tilmeldt dig. Præcis ligesom vi andre gjorde det.

Der stod i reglerne til turneringen, at hvis man ikke mødte op ville man blive udelukket fra den næste turnering. Hvis ikke denne regel var til stede og blev overholdt, ville flere evt. ikke møde op til turneringen.
Hvis reglerne herinde ikke bliver håndhævet, skal de personer der ikke overholder dem "straffes".
nielsen94
Niveau 2
 
Indlæg: 164
By: Kolding


Re: Black Ops 2 turnering - Regelforslag

Indlægaf Morten Skou » 16. apr 2013 21:29

Reglen om udeblivelse er der for at der skal være en eller anden konsekvens ved at man bare bliver væk uden at melde afbud.

Dem som deltog i turneringen, kan nok godt huske at vi (igen igen) var forsinkede, fordi vi forsøgte at få fat på de 5-6 stykker som ikke mødte op. Det er virkelig irriterende at turneringer startes på den måde, og det er synd for deltagerne og spild af min tid da ting som grupper osv. pludselig skal laves om.

Ved tilmeldingen til FFA turnering stod der følgende i reglerne:

Tilmelding er bindende og sker i denne tråd.
- Turneringen er forbeholdt brugere på Xboxlife
- Skriv dit Gamertag i et indlæg her
- Møder man ikke op og glemmer at melde afbud, så kan man ikke deltage i fremtidige turneringer
- Det er selvfølgelig gratis at deltage


Det har altid været 2 turneringer man har været udelukket fra.

Jeg er enig i at det sutter røv at det er nødvendigt med karantæne, vi vil jo alle gerne have så mange som muligt med til turneringerne - omvendt så brokker folk sig også, når turneringerne er forsinkede. Karantæne er vel nærmest den eneste konsekvens vi kan gennemføre mht. sådan noget?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Black Ops 2 turnering - Regelforslag

Indlægaf DuGGii MoNsTeR » 16. apr 2013 21:39

Jeg syntes det er latterligt når det er første gang man gør det, Kan forstå at folk fik karantæne hvis de har gjord det 1 gang før..

Det var min første torny herinde, så ikke reglen da det var "last call thing" og havde aldrig hørt eller set andre gøre det.
Så havde ikke regnet med det, Syntes regelen skal laves om så hvis man har gjord det før...

Kan slet ikke holde det ud hvis jeg ikke kan deltage.

Altså alle kan sku da glemme ting? og at man så bare ikke må deltage fordi "sådan er det" er for dumt, DU laver regeler og derfor kan du sagens lave det om....
Senest rettet af DuGGii MoNsTeR 16. apr 2013 21:41, rettet i alt 1 gang.
Billede
DuGGii MoNsTeR
Niveau 3
 
Indlæg: 245


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 43 gæster