Xboxlife forum

Black Ops 2 turnering - Regelforslag

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Black Ops 2 turnering - Regelforslag

Indlægaf Zeet » 11. apr 2013 20:43

Synes bare League PLay er bedre til træning. Der kommer du mod dine egne skill levels, så du langsomt men sikkert, bliver bedre.
Zeet
Niveau 2
 
Indlæg: 128


Re: Black Ops 2 turnering - Regelforslag

Indlægaf HntR » 11. apr 2013 20:49

Sup Skou. Det ville være bedst med; Decerto Rules v3. ;)
HntR
Niveau 0
 
Indlæg: 2


Re: Black Ops 2 turnering - Regelforslag

Indlægaf Mitzurugi » 11. apr 2013 20:55

Lækkert at se så mange nye mennesker, men måske lidt argumentation istedet for "alt andet er lort" og "jeg er enig med det Duggii siger fap fap fap" ville være at foretrække :)
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Re: Black Ops 2 turnering - Regelforslag

Indlægaf DuGGii MoNsTeR » 11. apr 2013 20:57

Mitzurugi skrev:Lækkert at se så mange nye mennesker, men måske lidt argumentation istedet for "alt andet er lort" og "jeg er enig med det Duggii siger fap fap fap" ville være at foretrække :)


ahahhahahahhhhahhahah Hahah det helt manifique
Billede
DuGGii MoNsTeR
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Black Ops 2 turnering - Regelforslag

Indlægaf DuGGii MoNsTeR » 11. apr 2013 21:32

Hvad er min. krav til hold tilmelding?
Billede
DuGGii MoNsTeR
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Black Ops 2 turnering - Regelforslag

Indlægaf DangerSniper DK » 11. apr 2013 21:45

Decerto er fine regler men at banne shotguns er dumt :/
Ellers fine regler!
http://www.decerto.net/v4/index.php?thr ... set.66988/
DangerSniper DK
Niveau 3
 
Indlæg: 246


Re: Black Ops 2 turnering - Regelforslag

Indlægaf DuGGii MoNsTeR » 11. apr 2013 21:49

SHottyssss er så træls at dø til, ødelægger gameplay
Billede
DuGGii MoNsTeR
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Black Ops 2 turnering - Regelforslag

Indlægaf nielsen94 » 11. apr 2013 21:53

carlmlr skrev:Jeg synes at det burde være Decerto regler, fordi de har været aktive i et godt stykke, og jeg finde ud af at lave et godt regelsæt.
Til dem som mener at de ikke kan øve sig med Decerto regler, det er ikke svært at finde nogle som man kan scrimme imod.


Du har sikkert ret i at det ikke er svært at finde nogle at scrimme imod, men problemet er at der er nogle der ikke er online hver aften og derfor kan det blive svært at få 8 mennesker samlet på en gang.

Eftersom det her er en turnering for brugerne på xboxlife, synes jeg ikke vi skal udelukke nogen fordi de ikke kan finde tid til at prøve reglerne af. Jeg ved selv, at hvis jeg ikke var særlig god til COD. Så ville jeg aldrig stille op til en turnering hvor nogle erfarende spillere havde trumfet et regelsæt igennem, som jeg ikke ville have en chance for at prøve. :wink:

Det er derimod en del lettere at træne til LP regelsættet, fordi der ikke er så mange regler og der er mulighed for at søge efter en kamp hvis man vil prøve kræfter med det.
nielsen94
Niveau 2
 
Indlæg: 164
By: Kolding


Re: Black Ops 2 turnering - Regelforslag

Indlægaf vindingvp » 11. apr 2013 22:09

nielsen94 skrev:
carlmlr skrev:Jeg synes at det burde være Decerto regler, fordi de har været aktive i et godt stykke, og jeg finde ud af at lave et godt regelsæt.
Til dem som mener at de ikke kan øve sig med Decerto regler, det er ikke svært at finde nogle som man kan scrimme imod.


Du har sikkert ret i at det ikke er svært at finde nogle at scrimme imod, men problemet er at der er nogle der ikke er online hver aften og derfor kan det blive svært at få 8 mennesker samlet på en gang.

Eftersom det her er en turnering for brugerne på xboxlife, synes jeg ikke vi skal udelukke nogen fordi de ikke kan finde tid til at prøve reglerne af. Jeg ved selv, at hvis jeg ikke var særlig god til COD. Så ville jeg aldrig stille op til en turnering hvor nogle erfarende spillere havde trumfet et regelsæt igennem, som jeg ikke ville have en chance for at prøve. :wink:

Det er derimod en del lettere at træne til LP regelsættet, fordi der ikke er så mange regler og der er mulighed for at søge efter en kamp hvis man vil prøve kræfter med det.


Tænker også samme tanker som dig. XboxLife.dk er jo ikke et Pro COD community, men mere et randome sted hvor folk holder til at snakker om xbox spil - Derfor ser jeg også League Play passer bedst til XboxLifes Tunering.
Men jeg er helt enig med at GB/Decerto Reglerne er meget gode!
Billede
vindingvp
Niveau 4
 
Indlæg: 306


Re: Black Ops 2 turnering - Regelforslag

Indlægaf DuGGii MoNsTeR » 11. apr 2013 22:16

EN til grund, til hvorfor det skal være Decerto over LP.

Sentry Guns + Trophy System OP combo.
også bannet på Decerto, Altså regleren på Decerto er bedre på alle måder, Og trænings mulighederen er ligeså gode.

Da man godt kan spille Decerto selvom man kun er 1 person.
Man skal bare post under Pick Up tråden.
Billede
DuGGii MoNsTeR
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Black Ops 2 turnering - Regelforslag

Indlægaf DuGGii MoNsTeR » 11. apr 2013 22:46

Og der er også en Match finder inde på Decerto!
http://www.decerto.net/v4/index.php?for ... inder.353/

Så kan man spille selv med 3 folk som også spiller comp.
eller man kan spille hold mod hold "klan kamp"
Man kan endda også finde folk til LP. så man ikke altid kommer på hold med shitters :)
Billede
DuGGii MoNsTeR
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Black Ops 2 turnering - Regelforslag

Indlægaf Zeet » 12. apr 2013 03:22

Synes mere Decerto regler er lavet til hardcore competetive tryharders, hvorimod League Play mere er til Casual gamers, men stadig med et fint begrænset arsenal.
Zeet
Niveau 2
 
Indlæg: 128


Re: Black Ops 2 turnering - Regelforslag

Indlægaf iiMSchulerDK » 12. apr 2013 07:15

Den store forskel mellem LP og Decerto i grove træk er at i Leauge Play handler det meget om at have bygget flere classes som kan counter de udfordringer der nu skulle komme såsom EMP en sentry, brug cold-blooded i SnD. Det er en udfordring i sig selv, hvor imod i Decerto har de valgt nærmest at banned halvdelen af de ting du kan tag brug af. Her bruger AR og SMG typerne stort set samme setup og her bliver gamere ikke vurderet på brug at kunne være god til at counter udfordringerne + gun-skills i LP, men derimod bliver gamere vurderet på HVEM der er den bedste til AR/SMG setup, for vi ved at stort alle i Decerto, i og med der er så meget banned. Det er nødvendigvis ikke en dårlig ting!! :D Men det er sådan jeg ser forskellen på de to ruleset. Som sagt jeg mener hverken det ene ruletset eller andet der er det mest rigtige, men prøver at se som helhed hvad der ville fungere bedst.
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: Black Ops 2 turnering - Regelforslag

Indlægaf carlmlr » 12. apr 2013 08:18

Hvis nogen er friske kan vi prøve at tage nogle prøve kampe med begge reglsæt i weekenden for at se hvad som fungere bedst :)
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277


Re: Black Ops 2 turnering - Regelforslag

Indlægaf Thorpedo29 » 12. apr 2013 09:55

Nogen der ved hvorfor Decerto reglerne banner shotguns?

Ellers syntes jeg egentligt Mortens forslag er fint men ville nok også fjerne FAL selectfire. Det handler vel egentligt om man vil have en turnering for de mere casual spillere eller de lidt mere seriøse som er vant til Decerto.

Som casual har jeg det fint med Mortens forslag med den nævnte tilføjelse.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster