Xboxlife forum

Neversoft står for det næste COD!

Snak om first-person-shooter spil.

Neversoft står for det næste COD!

Indlægaf oliman22 » 23. feb 2013 15:02

http://www.onlysp.com/2013/02/22/possib ... eveloping/

Jeg kunne ikke være mere lykkelig lige nu, endelig slipper vi for IW som udvikler ved CoD. Bliver spændende at se hvad Neversoft kan gøre ved serien. :D

Man kunne tænke sig til at sloganet "Ready to get back to basics?" antyder at de går tilbage til CoD4-5 stilen med de 3 killstreaks og det gamle Create A class system, som er noget jeg længe har håbet på.

Hvad tror i?
oliman22
Niveau 2
 
Indlæg: 197


Re: Neversoft står for det næste COD!

Indlægaf Ink129 » 23. feb 2013 15:21

Det er da interessant, men det er dog pudsigt, at en så stor shooter-franchise bliver lagt i hænderne på en udvikler, som nærmest ikke har lavet andet end Guitar Hero-titler og Tony Hawk-spil det sidste årti. Gun var dog rimelig awesome :)
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Neversoft står for det næste COD!

Indlægaf DangerSniper DK » 23. feb 2013 15:39

Gammel nyhed desværre, men jeg tror det er godt for Call of Duty.
DangerSniper DK
Niveau 3
 
Indlæg: 246


Re: Neversoft står for det næste COD!

Indlægaf Morten Skou » 23. feb 2013 15:45

oliman22 skrev:Jeg kunne ikke være mere lykkelig lige nu, endelig slipper vi for IW som udvikler ved CoD. Bliver spændende at se hvad Neversoft kan gøre ved serien. :D

Man kunne tænke sig til at sloganet "Ready to get back to basics?" antyder at de går tilbage til CoD4-5 stilen med de 3 killstreaks og det gamle Create A class system, som er noget jeg længe har håbet på.


Hvad er det lige jeg misser her? Folk har da netop været ret vilde med Infinity Wards spil? Deres sidste spil har da også brugt 3 killsteraks og det "gamle create a class"?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Neversoft står for det næste COD!

Indlægaf TerrificFalcon » 23. feb 2013 16:04

Call of Duty-publikummet er vist bare delt i 2 dele, hvoraf den ene ikke kan fordrage Black Ops-serien, mens den anden af en eller anden årsag har et eller andet imod Infinity Ward.

Mht. 3 killstreaks, så tænkes der helt tilbage til dengang hvor at der kun var 3 kill-streaks, som man opnåede ved at få 3, 5 og 7 kills. Gode tider, men det kommer jo nok ikke til at ske.
Jeg tror desuden at billedet er falskt, men det er jo almen viden, at Neversoft er ved at udvikle et Call of Duty-projekt. Nu ser vi - det er sikkert ikke noget for mig uanset hvad.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Neversoft står for det næste COD!

Indlægaf KIAMMI » 23. feb 2013 16:16

Hmm Neversoft .. tjaa de gjorde da et godt arbejde med Guitar hero III :)

jeg er i hvert fald hoppet af vognen, Black ops 2 var faktisk et udemærket spil, med mange gode ting i og nye idéer (pick 10 var en super idé synes jeg) MW-spilledene var også gode, på hver sin måde, jeg var været med siden call of duty 3, og synes det har været sjovt
Men for mit vedkommende hænger interesseren bare ikke ved så længe ad gangen, jeg synes COD spillene er sjove i et par måneder og så er det at de, så begynder det at kede mig.
KIAMMI
Niveau 7
 
Indlæg: 2597
By: 2100 København Ø



Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster