Xboxlife forum

Call Of Duty - Ghosts (info)

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf koopi » 8. jun 2014 14:36

SocomGriseNN skrev:Jeg takker. Har nu lavet dem alle op til flere gange, men får ingen achievement :(

Har du også lavet Hypno traps i small, medium og large? Og 4 forskellige Venom guns? Grøn, orange, blå og lilla? :3
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf SocomGriseNN » 8. jun 2014 14:39

Er det ikke teslatrappen du tænker på? For dem har jeg lavet alle 3 af, samt de 4 venom guns :-/
SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf koopi » 8. jun 2014 14:52

SocomGriseNN skrev:Er det ikke teslatrappen du tænker på? For dem har jeg lavet alle 3 af, samt de 4 venom guns :-/

Nå, ja Tesla trap ... sorry. :) Ok, så ved jeg ikke hvad du mangler.

Men i det nye map, der skal man få en Ark attachment på ca. 10 forskellige våben - og det skal man gøre i én kamp. :(
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf SocomGriseNN » 8. jun 2014 15:07

Jeg mangler ikke nogen. Har søgt lidt rundt på nettet og kan se andre har samme problem. Lidt irriterende, når det er den eneste achivement jeg mangler i mayday banen.

Lyder ikke fedt :(
SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf IkkNico » 14. jun 2014 08:32

Nogen der kan forklare mig, hvad der sker til sidst i denne video?

det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Blauwy » 14. jun 2014 08:58

Jeg er 99% sikker på det er den glitch der gør at din teammate ligner en fjende. Jeg har prøvet det en enkelt gang eller to og det er meget spøjst når det sker. Kan du se på leaderboardet hvilket hold han var på?
Blauwy
Niveau 7
 
Indlæg: 3402


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf IkkNico » 14. jun 2014 09:06

Har desværre slettet source videoen, men jeg søgte lidt på YT, og det ligner godt nok de samme glitch.
Ta for info Blauwy, den havde jeg ikke oplevet før.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf JohnH » 14. jun 2014 18:41

Blauwy skrev:Jeg er 99% sikker på det er den glitch der gør at din teammate ligner en fjende. Jeg har prøvet det en enkelt gang eller to og det er meget spøjst når det sker. Kan du se på leaderboardet hvilket hold han var på?


Har oplevet det samme på Xbox 360 , en af de få gange jeg har spillet det ....
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf IkkNico » 26. jun 2014 19:48

Shit, Ghosts har været uspilleligt for mig hele denne uge.

At camping er gået helt amok, med hele hold der sidder og camper med thermal eller tracker på, kan jeg gøre noget ved. Men at gå negativ konsekvent mod en flok 0.5-0.8 kdr spillere, mens jeg spiller med Honey Badger (armor piercing og foregrip) og perks som Focus og Ready up, kan jeg ikke.

Xboxen er kablet, der er ikke andre på nettet herhjemme, og alligevel har jeg dårligt fået en satcom hele ugen. Stort set alle mine dueller er shoot first, die first :(
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf BuBubbi » 26. jun 2014 20:32

IkkNico skrev:Shit, Ghosts har været uspilleligt for mig hele denne uge.

At camping er gået helt amok, med hele hold der sidder og camper med thermal eller tracker på, kan jeg gøre noget ved. Men at gå negativ konsekvent mod en flok 0.5-0.8 kdr spillere, mens jeg spiller med Honey Badger (armor piercing og foregrip) og perks som Focus og Ready up, kan jeg ikke.

Xboxen er kablet, der er ikke andre på nettet herhjemme, og alligevel har jeg dårligt fået en satcom hele ugen. Stort set alle mine dueller er shoot first, die first :(

Er jo heller ikke rigtigt nogen der spiller der mere.
Så er nok ved at være langt mellem spillere, især herhjemme.
Spillede lidt for nogle dage siden, og der var det italienere jeg kom i lobby med.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf IkkNico » 26. jun 2014 20:44

BuBubbi skrev:Er jo heller ikke rigtigt nogen der spiller der mere.
Så er nok ved at være langt mellem spillere, især herhjemme.
Spillede lidt for nogle dage siden, og der var det italienere jeg kom i lobby med.

Der var lige over 20k spillere på. Sidste weekend synes jeg også kun jeg mødte spaniere, italienere og franskmænd, men i løbet af ugen ha det primært været briter og tyskere.

undrede mig også over, at det kun er i denne uge problemet er vendt tilbage
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf IkkNico » 8. jul 2014 14:37

Ville lige nyde min feriedag med et spil Ghosts her til eftermiddag. Kun 6000 spillere på, og så skal man holde sig væk, lærte jeg på den hårde måde.
Løb rundt med en chainsaw med rapid fire, muzzlebreak og deadeye, og synes godt nok, at det virkede som om de første par skud ikke connectede, så jeg prøvede lige at prefire rundt om et hjørne, og tabte alligevel til en gut med PDW. Fik ellers critical hit :^o
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf JohnH » 8. jul 2014 15:30

IkkNico skrev:Ville lige nyde min feriedag med et spil Ghosts her til eftermiddag. Kun 6000 spillere på, og så skal man holde sig væk, lærte jeg på den hårde måde.
Løb rundt med en chainsaw med rapid fire, muzzlebreak og deadeye, og synes godt nok, at det virkede som om de første par skud ikke connectede, så jeg prøvede lige at prefire rundt om et hjørne, og tabte alligevel til en gut med PDW. Fik ellers critical hit :^o


En kædesav med rapidfire ??? eller er chainsaw bare noget den hedder ?? :D

Surt det kører dårligt, de har ikke gjort det meget bedre end på Xbox 360 så ... var ellers lige ved at købe det hos Gamepointnow, men holder mig nok fra det ...
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf munckster » 8. jul 2014 15:37

Jeg har ellers spillet Ghosts de sidste par aftener, og der har været omkring 25k-30k online. Det har kørt ganske fint synes jeg.
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf IkkNico » 8. jul 2014 16:13

munckster skrev:Jeg har ellers spillet Ghosts de sidste par aftener, og der har været omkring 25k-30k online. Det har kørt ganske fint synes jeg.

Jeg har også set 25k+ online den sidste uge, og det har faktisk kørt rigtigt godt. Det her var midt på dagen, og ment som en observation af, at man nok skal være forsigtig med at gå på midt på en hverdag ;)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster