Xboxlife forum

Call Of Duty - Ghosts (info)

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Michelve » 10. maj 2014 00:55

JohnH skrev:Hvordan kører det på Xbox 360? Hvis der da stadig er nogen der spiller på den ... nu er spillet jo på tilbud i Elmutanten, i næste uge til 149,- , så tror jeg da lige jeg vil prøve det.



Kører godt for det meste, syntes jeg
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf IkkNico » 10. maj 2014 08:05

Bubbibubbi skrev:Ak ja.
Så nåede jeg også max prestige.

Billede

Najs, jeg har kun været tæt på max prestige i MW2. I Ghosts ryger jeg vist snart i prestige 2
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf koopi » 10. maj 2014 12:17

Jeg har lige vundet en Season Pass kode til X360 Ghosts ... Men jeg har kun spillet til X1. Kan jeg redeeme koden på X360's dashboard, så den står som 'Free' på X1? Eller skal jeg have spillet på X360, før jeg kan bruge koden? :3
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf Cena » 10. maj 2014 12:24

koopi skrev:Jeg har lige vundet en Season Pass kode til X360 Ghosts ... Men jeg har kun spillet til X1. Kan jeg redeeme koden på X360's dashboard, så den står som 'Free' på X1? Eller skal jeg have spillet på X360, før jeg kan bruge koden? :3


Har du prøvet inde på Xbox.com? Det ville umiddelbart være mit bedste bud.

Tue vandt et til PS3 på et tidspunkt, og jeg er ret sikker på han indløste det inde på PSN store på computeren så det virker på PS4, da han ikke har en PS3, eller for den sags skyld PS3 versionen.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf koopi » 10. maj 2014 12:53

Cena skrev:
koopi skrev:Jeg har lige vundet en Season Pass kode til X360 Ghosts ... Men jeg har kun spillet til X1. Kan jeg redeeme koden på X360's dashboard, så den står som 'Free' på X1? Eller skal jeg have spillet på X360, før jeg kan bruge koden? :3


Har du prøvet inde på Xbox.com? Det ville umiddelbart være mit bedste bud.

Tue vandt et til PS3 på et tidspunkt, og jeg er ret sikker på han indløste det inde på PSN store på computeren så det virker på PS4, da han ikke har en PS3, eller for den sags skyld PS3 versionen.


Ok, tak. Kan være jeg skulle prøve det så. Jeg vil bare ikke bruge koden forkert. :P
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf BuBubbi » 10. maj 2014 20:45

Godt spørgsmål.
Prøv evt. at spørge deres support.

For jeg havde jo spillet på 360'en og der skulle man linke sin callofduty.com bruger for at overføre det hele til Xbox One,
men om det kun var selve bruger stats, eller hvad ved jeg ikke.
Jeg fik i hvert fald mit season pass med over på den måde.

Husk det skal gøres inden 31. maj.
Derefter er det ikke længere muligt, gratis at overføre season pass fra 360/PS3 til Xbox One/PS4.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf koopi » 11. maj 2014 13:18

Gjorde som Cena skrev, og det virkede. :)
koopi
Niveau 4
 
Indlæg: 394


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf IkkNico » 13. maj 2014 17:45

Blauwy skrev:Hvordan kører det på X1 nu Nico? Bedre end den anden aften?

I går kørte det fantastisk for mig. Til gengæld tror jeg, at nogen har følt sig snydt. der var i hvert fald 2 gange, hvor jeg burde være død (smider en video op en af dagene), så det er svært at sige om bulerne er banket ud igen.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf BuBubbi » 21. maj 2014 06:12

Wuup wuup..
Til de der stadig spiller Ghosts, og som har lidt ekstra cash i overskud er der kommet lidt mere lir til spillet.
http://community.callofduty.com/communi ... tion-packs

Billede



Jeg overvejer da om jeg ikke lige skal købe den der spektrum pakke.
Den passer jo fint til mit spektrum våben camo.
Våben cammoet spektrum er nemlig IKKE med i denne pakke, og er altså stadig et eksklusiv for dem der har forudbestilt spillet hos Microsoft.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf IkkNico » 8. jun 2014 08:10

Igår omkring kl. 13 var der ligge over 10.000 spille online i Ghosts på XB1. Dete tal var steget tl omkring 22.000 igår aftes ved 21 tiden.

Kunne en eller anden ikke prøve at checke de same tal på PS4 for de samme tidspunkter idag?
Tak :)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf SocomGriseNN » 8. jun 2014 08:56

Nogen som kan fortælle mig hvordan man får The Architect achievement i extinction? Skal man bygge alle de 10 forskellige ting i et game eller hvordan? Synes nemlig jeg har bygget dem alle, men der sker ikke en skid :(
SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf BuBubbi » 8. jun 2014 09:22

SocomGriseNN skrev:Nogen som kan fortælle mig hvordan man får The Architect achievement i extinction? Skal man bygge alle de 10 forskellige ting i et game eller hvordan? Synes nemlig jeg har bygget dem alle, men der sker ikke en skid :(


Successfully build all of the Schematics in Mayday in Regular or Hardcore difficulty.
Findes masser af guides på nettet, så Google Google.
Billede
BuBubbi
Niveau 7
 
Indlæg: 4968
By: Odense C


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf SocomGriseNN » 8. jun 2014 09:37

Har set hvad der skal bygges, og set guides, men kan ikke finde ud af om det skal være i samme game, eller om det må være over flere omgange.
SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf iiMSchulerDK » 8. jun 2014 11:07

SocomGriseNN skrev:Har set hvad der skal bygges, og set guides, men kan ikke finde ud af om det skal være i samme game, eller om det må være over flere omgange.

Det skal ikke være i samme game. Kan ikke henvise til et direkte link, men klaret den selv for et stykke tid siden hvor jeg joinede ind i en MayDay og løb op og byggede en enkel trap eller hvad den boks nu hedder der giver stød og med et poppede min achievement op. Skal jo så siges jeg havde prøvet bygget alt andet :)
iiMSchulerDK
Niveau 4
 
Indlæg: 450


Re: Call Of Duty - Ghosts (info)

Indlægaf SocomGriseNN » 8. jun 2014 13:22

Jeg takker. Har nu lavet dem alle op til flere gange, men får ingen achievement :(
SocomGriseNN
Niveau 4
 
Indlæg: 371


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 28 gæster