Xboxlife forum

Glæde til den nye Xbox

Snak om first-person-shooter spil.

Glæde til den nye Xbox

Indlægaf Phimosis » 19. jan 2013 10:41

Faktsk et eller andet sted så glæder jeg mig til et lille barn til at den kommer, ikke så meget fordi den kommer, men mere for at se hvad den gør ved mine yndlings spil når de kommer ud efter følgende.

Af de 2 spil jeg glæder mig mest til, så bliver det at se Bf4 - håber på en måde på en grafisk ændring, men også at de måske kan få den til at trække op til i hvert fald 32 spillere i stedet for de 24 der er nu.
Men også Mw4 ( skal lige siges jeg håber de 2 spil udkommer, ved det jo i teorien ikke) men for og se hvad de finder ud af der, tror i hvert fald det bliver vildt.

Men hvad tror i der kommer til at ske i fremtiden ???
Og hvad for nogle spil ser i frem til ???
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Glæde til den nye Xbox

Indlægaf Miaauw » 19. jan 2013 10:59

Battlefield 4 har en kommende beta og selvfølgelig kommer der flere CoDs :)
Tror egentlig jeg glæder mig mest til at se om de bruger en ny engine i CoD efter den nye generation udkommer, selvom jeg ikke skal ha det. Er nemlig flyttet over til pc for nyligt :)
Miaauw
Niveau 6
 
Indlæg: 1338


Re: Glæde til den nye Xbox

Indlægaf Too Nizzle » 19. jan 2013 11:15

Jeg glæder mig mest til at se hvad MS gør ved konsollen som helhed. Hvor langt tør de trække den imod "entertainment" uden at ødelægge det som en konsol. Tænker på om de tilføjer DVR-funktion, om det bliver muligt at se tv igennem Xboxen og om de laver en app store i stil med Apples hvor der er strenge krav - men stadig giver alle muligheden til selv at udvikle apps.

Mht. spil er jeg spændt på at se et nextgen GTA, Alan Wake, Assasins Creed og specielt Forza Motorsport
Too Nizzle
Niveau 5
 
Indlæg: 877
By: Høje Tåstrup


Re: Glæde til den nye Xbox

Indlægaf Morten Skou » 19. jan 2013 11:45

Sjovt, jeg har faktisk LIGE skrevet et blogindlæg om hvad jeg tror at Xbox 720 kommer til at byde på:
http://blogs.xboxlife.dk/skou/9076/xbox-720.html :D

Jeg glæder mig egentlig ikke så meget til at se spillene, for de skal nok se rigtig flotte ud - jeg glæder mig mere til at se hvilke ANDRE innovative ting den nye Xbox har at byde på, eksempelvis IlluminiRoom.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Glæde til den nye Xbox

Indlægaf Phimosis » 19. jan 2013 13:18

Uha perfekt Skou, må jeg lige holde øje med, så nu må du opdatere den hver gang der udkommer lidt info ;)
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Glæde til den nye Xbox

Indlægaf MrCarrazzia001 » 19. jan 2013 14:39

Jeg glæder mig nok mest til en kraftigere og bedere konsol. Selfølgelig glæder jeg mig til de nye spil, men jeg venter nok med at købe den nye konsol til der kommer en Halo 5 edition. Både fordi at det er en special edition (og Halo), men også fordi at der altid plejer at være bøvl med launch enhederne. Jeg købte først en 360'er i 2007 og har aldrig fået RROD. :)
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do
MrCarrazzia001
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Glæde til den nye Xbox

Indlægaf ALIE » 19. jan 2013 16:57

Knights of the Old Republic 3 (KotOR) er drømmen. og alt andet BioWare kommer med.
Beyond Good & Evil 2.
Remedy Next-Gen Game.
Rockstar Next-Gen Game, en version af GTA-V eller det næste GTA eller Bully 2 :)
Næste Deus Ex.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Glæde til den nye Xbox

Indlægaf Anastacio » 20. jan 2013 05:16

Jeg krydser fingre for IlluminiRoom teknologi og masser af Kinect og SmartGlass. Jeg er mere interesseret i dets funktioner end spil, da Forza, Gears of War, Fable og Halo aldrig sådan RIGTIGT har været mig.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795



Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 51 gæster