Xboxlife forum

episode 1, best moments!

Snak om first-person-shooter spil.

episode 1, best moments!

Indlægaf badehaette » 16. jun 2006 11:32

hey, skriv jeres absolut bedste moments indtil videre, vil spoile om at det jeg skriver nu skal du ikke læse hvis du ikke har klaret den del, (ca. chapter 1-2), hvor du skal ødelægge noget, inde i det høje tårn




***SPOILER***





det er helt klart det fedeste for mig, hvor man skal ned af den elevator tingest, hvor der falder ting ned efterhånden, men der tilsidst kommer der en ting man ikke kan skyde væk med gravity gunnen! :D, og jeg høre bare Alyx "RUUN!!!", og så løber jeg lige præcis på fast jorgrund, og jeg hører 0,00004 millisekunder det store KRASH, og ser at elevatoren er væk:D:D:D
Billede
50 cent
badehaette
 
Indlæg: 2935


Indlægaf Crueltylizer » 16. jun 2006 13:40

Vil også sige at det samme sted er rigtig fedt.

Men hvis jeg skal være helt ærlig så er slutningen hvor



****SPOILER**





Eksplosionen sker er nok noget af det fedeste... Og med det rigtige hardware og HDR osv så ser det så mega fed ud og alle de ting der kommer flyvene forbi toget.. Kanon slutning og mit yndlingsmoment efter en velklaret mission :)
Crueltylizer
Niveau 7
 
Indlæg: 3966


Indlægaf badehaette » 16. jun 2006 15:39

BUmP der må da være flere der har spillet!:D
Billede
50 cent
badehaette
 
Indlæg: 2935


Indlægaf Underdog Dude » 16. jun 2006 16:45

Mit Halo 2 bliver k sur hvis jeg er utro med hl, så desværre nej.
Billede
Underdog Dude
Niveau 6
 
Indlæg: 1654


Indlægaf Gamemakerman » 17. jun 2006 18:22

Mit bedste moment er klart slutningen da det er en ægte cliffhanger som som stiller mange spørgsmål og damn det ser så fedt ud når alt er sat på det højeste :D
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Raider » 17. jun 2006 18:38

Der hvor Queen Amidala afsløres til at være en decoy (Keira Knightley) og det rigtig er Padme (Natalie Portman) der er dronningen. Totalt surprise moment!!!

Hov...
Raider
Niveau 7
 
Indlæg: 2413


Indlægaf Vinterbird » 17. jun 2006 18:42

SPOILER!




Der hvor Alyx ligger hånden på elevator glasset. Det øjeblik var simpelthen så stort. Hvorfor er der ingen "giv knus" knap i HL2?!
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf I1DI TreFull » 17. jun 2006 18:43

får spillet snart og kan bare ikke vente :D
I1DI TreFull
Niveau 4
 
Indlæg: 746



Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster