Xboxlife forum

Danske CoD Montages.

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf polle3600 » 1. aug 2012 14:50

Prozel skrev:Hvor mange af de kampe vandt i så?

Det ser ud til at de tabte de fleste. #-o
polle3600
Niveau 3
 
Indlæg: 260


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf Prozel » 1. aug 2012 14:56

polle3600 skrev:
Prozel skrev:Hvor mange af de kampe vandt i så?

Det ser ud til at de tabte de fleste. #-o

Tak, jeg nåede kun at se 30 sek.
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf polle3600 » 1. aug 2012 15:08

Prozel skrev:
polle3600 skrev:
Prozel skrev:Hvor mange af de kampe vandt i så?

Det ser ud til at de tabte de fleste. #-o

Tak, jeg nåede kun at se 30 sek.

Må indrømme at forventningens glæde var stor med en build up intro. Men så kom man til 0:26 og fandt ud af at det var en af de der "We make an effort in losing" montage...
polle3600
Niveau 3
 
Indlæg: 260


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf MutantFoodStamp » 1. aug 2012 17:02

Prozel skrev:Hvor mange af de kampe vandt i så?

Nu kan jeg af gode grunde ikke udtale mig om alle kampene, men af de 4 klip jeg har, vandt jeg 3 af dem.
Generalt når vi spiller sammen går vi dog altid efter at vinde.
100% - Shadow Complex, LOST: Via Domus, Harm's Way, Dead Rising 2: Case Zero, Pixar's UP, Avatar: TLA: TBE, Fight Night 3, Surf's Up, Minecraft, NFS: Most Wanted, Generator Rex, Kinectimals (WP), Far Cry 3, Far Cry 3: Blood Dragon, CoD 4: MW, CoD: MW2, CoD: MW3, CoD: Black Ops, SAW, Borderlands 2, UNO, LocoCycle (X1), Wolfenstein: TNO (X1), CoD:AW (X1), Forza Horizon 2: F&F (X1), Lego Batman 3: BG (X1), Murdered: SS (X1)
MutantFoodStamp
Niveau 3
 
Indlæg: 292


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf MutantFoodStamp » 1. aug 2012 22:19

polle3600 skrev:
Prozel skrev:Hvor mange af de kampe vandt i så?

Det ser ud til at de tabte de fleste. #-o

Det passer så ikke. Nu har jeg lige gået igennem hele montagen og der er 20 klip hvor vi vinder, 11 hvor vi taber (2 af dem er lige startet) og 2 klip hvor der ikke er nogen score synlig.
100% - Shadow Complex, LOST: Via Domus, Harm's Way, Dead Rising 2: Case Zero, Pixar's UP, Avatar: TLA: TBE, Fight Night 3, Surf's Up, Minecraft, NFS: Most Wanted, Generator Rex, Kinectimals (WP), Far Cry 3, Far Cry 3: Blood Dragon, CoD 4: MW, CoD: MW2, CoD: MW3, CoD: Black Ops, SAW, Borderlands 2, UNO, LocoCycle (X1), Wolfenstein: TNO (X1), CoD:AW (X1), Forza Horizon 2: F&F (X1), Lego Batman 3: BG (X1), Murdered: SS (X1)
MutantFoodStamp
Niveau 3
 
Indlæg: 292


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf Anonymous22 » 1. aug 2012 22:24

Er det ikke f*#!ing ligegyldigt?! Det er en klasse montage, men folk har åbenbart ondt i rumpetten over et eller andet..
Anonymous22
 


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf lucky ba » 2. aug 2012 00:31

Det er fuldstændig ligegyldigt om du vinder eller taber [-X ... det hele foregår i public alligevel.... Hvis man skal spille for at vinde så er competetive en god idé :)
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf MutantFoodStamp » 2. aug 2012 01:08

Stronghold skrev:Er det ikke f*#!ing ligegyldigt?! Det er en klasse montage, men folk har åbenbart ondt i rumpetten over et eller andet..

Jeg hader bare når der er nogen der siger noget som ikke passer. Men mange tak for komplimentet :)
100% - Shadow Complex, LOST: Via Domus, Harm's Way, Dead Rising 2: Case Zero, Pixar's UP, Avatar: TLA: TBE, Fight Night 3, Surf's Up, Minecraft, NFS: Most Wanted, Generator Rex, Kinectimals (WP), Far Cry 3, Far Cry 3: Blood Dragon, CoD 4: MW, CoD: MW2, CoD: MW3, CoD: Black Ops, SAW, Borderlands 2, UNO, LocoCycle (X1), Wolfenstein: TNO (X1), CoD:AW (X1), Forza Horizon 2: F&F (X1), Lego Batman 3: BG (X1), Murdered: SS (X1)
MutantFoodStamp
Niveau 3
 
Indlæg: 292


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf polle3600 » 2. aug 2012 13:02

MutantFoodStamp skrev:Det passer så ikke. Nu har jeg lige gået igennem hele montagen og der er 20 klip hvor vi vinder, 11 hvor vi taber.


My bad. Det var åbenbart kun 35% af klippene, hvor I blev blæst ud af banen.
polle3600
Niveau 3
 
Indlæg: 260


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf carlmlr » 2. aug 2012 13:48

Amazing montage 10/10
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf MutantFoodStamp » 3. aug 2012 00:56

carlmlr skrev:Amazing montage 10/10

Mange tak :)
100% - Shadow Complex, LOST: Via Domus, Harm's Way, Dead Rising 2: Case Zero, Pixar's UP, Avatar: TLA: TBE, Fight Night 3, Surf's Up, Minecraft, NFS: Most Wanted, Generator Rex, Kinectimals (WP), Far Cry 3, Far Cry 3: Blood Dragon, CoD 4: MW, CoD: MW2, CoD: MW3, CoD: Black Ops, SAW, Borderlands 2, UNO, LocoCycle (X1), Wolfenstein: TNO (X1), CoD:AW (X1), Forza Horizon 2: F&F (X1), Lego Batman 3: BG (X1), Murdered: SS (X1)
MutantFoodStamp
Niveau 3
 
Indlæg: 292


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf DrGetHigh DK » 3. aug 2012 12:48

hehe, ja folk som prozel lever stadig i den verden hvor prublic bare handler om at vinde!!! Public er noget være bæ m8 - alt hvad der sker i public er fuldstændig ligegyldigt bare det giver underholdning. En montage skal ikke bedømmes på, om man vinder eller taber.
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf Prozel » 3. aug 2012 13:38

DrGetHigh DK skrev:hehe, ja folk som prozel lever stadig i den verden hvor prublic bare handler om at vinde!!!


Haha!

Hvad bedømmes en montage egentlig på i dag? Dubstep og sepia effekter?
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf carlmlr » 3. aug 2012 20:24

MutantFoodStamp skrev:
carlmlr skrev:Amazing montage 10/10

Mange tak :)

Det var en joke, den var faktisk noget af det kedligste jeg har set længe
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf Anonymous22 » 3. aug 2012 20:45

carlmlr skrev:
MutantFoodStamp skrev:
carlmlr skrev:Amazing montage 10/10

Mange tak :)

Det var en joke, den var faktisk noget af det kedligste jeg har set længe


Keder du dig på en fredag aften, lille ven?
Anonymous22
 


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 49 gæster