Xboxlife forum

Danske CoD Montages.

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf Prozel » 28. apr 2011 18:06

lucky ba skrev:
carlmlr skrev:
lucky ba skrev:Jeg tror mit næste gamertag skal være II iTzZ SniPeZz BionixZz II og så skal jeg rende rundt og lave 360 med en sniper og kaste med økser ligesom man gør i afghanistan :D ........nej

Hvad har det med den her tråd at gøre?

Det har intet med tråden at gøre, jeg ville blot pointere at jeg synes snipere er latterlige 8)


Touché.
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf lucky ba » 28. apr 2011 19:01

DuGGii MoNsTeR skrev:
lucky ba skrev:Jeg tror mit næste gamertag skal være II iTzZ SniPeZz BionixZz II og så skal jeg rende rundt og lave 360 med en sniper og kaste med økser ligesom man gør i afghanistan :D ........nej

HeHe :) Desværre det vist et lidt for lagt det GT :)

hvorfor har jeg på fornemmelsen at du rent faktisk tog det jeg skrev seriøst --'
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf DuGGii MoNsTeR » 28. apr 2011 19:05

lucky ba skrev:
DuGGii MoNsTeR skrev:
lucky ba skrev:Jeg tror mit næste gamertag skal være II iTzZ SniPeZz BionixZz II og så skal jeg rende rundt og lave 360 med en sniper og kaste med økser ligesom man gør i afghanistan :D ........nej

HeHe :) Desværre det vist et lidt for lagt det GT :)

hvorfor har jeg på fornemmelsen at du rent faktisk tog det jeg skrev seriøst --'

Nej bare rolige. Kunne tydeligt se at det GT var meget dårliger end DnD x Yukazo....
Billede
DuGGii MoNsTeR
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf DuGGii MoNsTeR » 28. apr 2011 19:06

Madskimo skrev:
DuGGii MoNsTeR skrev:
Madskimo skrev:Hvorfor ikke vise en hel session/kamp ? Det viser da intet at man bare klipper nogle klip sammen hvor alt går godt


Jamen Hej Madskimo !

Siden du godt kunne tænke dig ta se en hel Session/Kamp så har vi/Jeg fremstillet sådan en TIL DIG Madskimo.

http://www.youtube.com/watch?v=9BWx5u4_ ... ture=feedu

I liek turtles :3


Flot.. Hvad vil du have jeg skal med det?

Du skrev i en post at du ikke havde brug for at vise dig, hvorfor laver du så sådan en film - "til mig"?
Tager du også linealen frem i omklædningsrummet?

Desuden er filmen heller ikke uploadet af samme bruger, og det er en kvinde der kommenterer den. Jeg vil også gerne lige pointere, at jeg ikke efterlyste en film hvor du spillede en hel kamp. Jeg stillede blot spørgsmålstegn ved essensen i en "montage", jeg efterlyste intet. Du efterlyste kritik af dine film, og det var min kritik - jeg forstår ikke hvorfor du farer sådan op over den

Madskimo skrev:Hvorfor ikke vise en hel session/kamp ? Det viser da intet at man bare klipper nogle klip sammen hvor alt går godt

Det ville jeg ikke kalde kritik, Kritik er at man fx siger, Jeg kunne ikke lide da du brugte den Effekt eller den musik bla bla.
Du sagde ikke hvad du IKKE kunne lide ved de 2 montages, Og du sagde heller ikke hvad du KUNNE lide ved dem.
Så det med at jeg eftersøgte kritik men ikke kunne holde til at høre det. det Augment kan du ikke bruge for ikke at frem stå som `The Good Guy`som der bare er blevet misforstået

Men Wut Æver...
Billede
DuGGii MoNsTeR
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf Prozel » 28. apr 2011 19:06

DuGGii MoNsTeR skrev:
lucky ba skrev:hvorfor har jeg på fornemmelsen at du rent faktisk tog det jeg skrev seriøst --'

Nej bare rolig. Kunne tydeligt se at det GT var meget bedre end DnD x Yukazo....


Fixed
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf DuGGii MoNsTeR » 28. apr 2011 19:51

Tror folk lidt har glemt hvad denne tråd handler om..

Så nu starter vi forfra og snakker om montages!

Jeg har lavet 2 sammen med min Editor http://www.youtube.com/Ralleks

Links til vores Montages :)

http://www.youtube.com/watch?v=FHDwB50CtoQ

http://www.youtube.com/watch?v=VziT9t3B1j8

Og en anden sammen med mig og min ven HealthyPlayerZ

http://www.youtube.com/watch?v=R_8jUEkKP7c

Så hvis du har lyst til at støtte nogen i deres arbejde i at underholde dig, Så husk at trykke på Like eller Subscribe :)

Min Youtube - http://www.Youtube.com/HammondDK

Mvh DuGGii MoNsTeR
Billede
DuGGii MoNsTeR
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf DuGGii MoNsTeR » 28. apr 2011 22:42

Prozel skrev:
DuGGii MoNsTeR skrev:
lucky ba skrev:hvorfor har jeg på fornemmelsen at du rent faktisk tog det jeg skrev seriøst --'

Nej bare rolig. Kunne tydeligt se at det GT var meget bedre end DnD x Yukazo....


Fixed


Faktisk er DnD x Yukazo det bedste GT Jeg har set meget længe...
Billede
DuGGii MoNsTeR
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf Madskimo » 29. apr 2011 15:42

Det ville jeg ikke kalde kritik, Kritik er at man fx siger, Jeg kunne ikke lide da du brugte den Effekt eller den musik bla bla.
Du sagde ikke hvad du IKKE kunne lide ved de 2 montages, Og du sagde heller ikke hvad du KUNNE lide ved dem.
Så det med at jeg eftersøgte kritik men ikke kunne holde til at høre det. det Augment kan du ikke bruge for ikke at frem stå som `The Good Guy`som der bare er blevet misforstået

Men Wut Æver...


Du sætter simpelthen definitionen for hvad kritik er? I mine øjne er kritik ret så bredspektret
Tag nu bare det jeg skrev for det som det nu er i stedet for at pive over nogle var lidt negativ med henhold til dine film, helt ærlig
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf DuGGii MoNsTeR » 29. apr 2011 17:33

DU HAR JO IKKE VÆRE NEGATIV. DU HAR STILLEDE ET SPØRGSMÅL OM HVORFOR MAN IKKE VISTE EN HEL KAMP?
OG SAGT EN MONTAGE IKKE BEVISER NOGET. DET JO IKKE KRITIK?

er der ikke nogen der er enige med mig? det er et spørgsmål og en mening om at montages ikke beviser noget?

You fail noob
Billede
DuGGii MoNsTeR
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf Prozel » 29. apr 2011 17:43

iJeg er ikke enig. Madskimo har jo ret, montage er jo kun en samling af sine bedste klips. Fair nok han tilspørger efter sessions, så man rent faktisk kan se om montagen viser et retmæssigt billed af personens skills. Ikke at CoD kræver skills selvfølgelig ;)
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf DangerSniper DK » 29. apr 2011 17:47

Fede montages, syntes jeg!!! :D ... Bare Ignore Prozel og Madskimo osv... De keder sig bare og har ikke andet at lave! ;)
DangerSniper DK
Niveau 3
 
Indlæg: 246


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf SealFox » 29. apr 2011 18:10

they trolling.

Kan også godt lide dine montager :D
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf DuGGii MoNsTeR » 29. apr 2011 19:33

Prozel skrev:iJeg er ikke enig. Madskimo har jo ret, montage er jo kun en samling af sine bedste klips. Fair nok han tilspørger efter sessions, så man rent faktisk kan se om montagen viser et retmæssigt billed af personens skills. Ikke at CoD kræver skills selvfølgelig ;)

Men det er jo ikke det en montage går ud på, Montage går ud på at skabe et et lille stykke film blandet med musik og effekter.

Jeg laver ikke montages for at vise folk mine skills eller for at blære mig, Jeg laver montages for at underholde dem der ser dem.

Jeg er træt af at folk tager CoD så seriøst, og bliver ved med at sige at han er beder end ham og den clan Sucks. Bla Bla Bla min KD er bare højre end din, og alt det pis

det et spil hyg jer med det. Min måde at hygge mig med det her spil er så at få nogen beast kills og ligge dem ud på youtube

Peace OUT!
Billede
DuGGii MoNsTeR
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf DuGGii MoNsTeR » 29. apr 2011 19:36

SealFox skrev:they trolling.

Kan også godt lide dine montager :D


Mange tak :)
Billede
DuGGii MoNsTeR
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf DuGGii MoNsTeR » 29. apr 2011 19:36

DangerSniper DK skrev:Fede montages, syntes jeg!!! :D ... Bare Ignore Prozel og Madskimo osv... De keder sig bare og har ikke andet at lave! ;)


Mange tak :=)
Billede
DuGGii MoNsTeR
Niveau 3
 
Indlæg: 245


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 41 gæster