Xboxlife forum

Danske CoD Montages.

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf Madskimo » 26. apr 2011 20:20

DuGGii MoNsTeR skrev:Og det er jo heller ikke meningen at man skal Bevise noget som helst i en montage, hvis du vil vise du god så går man ind og spiller på GB og skriver man har en KD på 3,20 og blablabla


Jeg har ikke brug for at "bevise" hvor god jeg er, men det har du da tydeligvis

Du spurgte om min mening, og du fik den - Hvis du ikke kan klare den, så lad være med at spørge om den
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf DuGGii MoNsTeR » 26. apr 2011 20:36

Ømm Jeg har da heller ikke sagt at du har brug for at bevise noget? Da jeg skrev "hvis du vil vise du god så går man ind og spiller på GB og skriver man har en KD på 3,20 og blablabla" var det ikke ment som et personligt angreb på dig, men ment som at hvis FOLK vil bevise at man er god til Fx call of duty så er det stedet for at bevise sig.

Intet var ment offensivt. Skrev jo også i det føste post at det i commenterys man viste helt gameplay.

Mvh. DuGGii MoNsTeR
Billede
DuGGii MoNsTeR
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf DangerSniper DK » 27. apr 2011 05:46

Prozel og Madskimo er bare misundelige! ;)
DangerSniper DK
Niveau 3
 
Indlæg: 246


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf Prozel » 27. apr 2011 06:30

DangerSniper DK skrev:Prozel og Madskimo er bare misundelige! ;)


Misundelig over hvad?
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf lucky ba » 27. apr 2011 14:44

Jeg tror mit næste gamertag skal være II iTzZ SniPeZz BionixZz II og så skal jeg rende rundt og lave 360 med en sniper og kaste med økser ligesom man gør i afghanistan :D ........nej
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf DuGGii MoNsTeR » 27. apr 2011 15:24

lucky ba skrev:Jeg tror mit næste gamertag skal være II iTzZ SniPeZz BionixZz II og så skal jeg rende rundt og lave 360 med en sniper og kaste med økser ligesom man gør i afghanistan :D ........nej

HeHe :) Desværre det vist et lidt for lagt det GT :)
Billede
DuGGii MoNsTeR
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf DangerSniper DK » 27. apr 2011 20:01

Laver de 360 med sniper i Afghanistan, det må da være noget nyt? ;)
DangerSniper DK
Niveau 3
 
Indlæg: 246


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf carlmlr » 27. apr 2011 20:51

lucky ba skrev:Jeg tror mit næste gamertag skal være II iTzZ SniPeZz BionixZz II og så skal jeg rende rundt og lave 360 med en sniper og kaste med økser ligesom man gør i afghanistan :D ........nej

Hvad har det med den her tråd at gøre?
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf DuGGii MoNsTeR » 27. apr 2011 20:54

Ja det ved jeg sku heller ikke Carl ? :)
Kan jeg slettet ting folk har skrevet :O ?
Billede
DuGGii MoNsTeR
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf DuGGii MoNsTeR » 28. apr 2011 12:42

Madskimo skrev:Hvorfor ikke vise en hel session/kamp ? Det viser da intet at man bare klipper nogle klip sammen hvor alt går godt


Jamen Hej Madskimo !

Siden du godt kunne tænke dig ta se en hel Session/Kamp så har vi/Jeg fremstillet sådan en TIL DIG Madskimo.

http://www.youtube.com/watch?v=9BWx5u4_ ... ture=feedu

I liek turtles :3
Billede
DuGGii MoNsTeR
Niveau 3
 
Indlæg: 245


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf Madskimo » 28. apr 2011 15:44

DuGGii MoNsTeR skrev:
Madskimo skrev:Hvorfor ikke vise en hel session/kamp ? Det viser da intet at man bare klipper nogle klip sammen hvor alt går godt


Jamen Hej Madskimo !

Siden du godt kunne tænke dig ta se en hel Session/Kamp så har vi/Jeg fremstillet sådan en TIL DIG Madskimo.

http://www.youtube.com/watch?v=9BWx5u4_ ... ture=feedu

I liek turtles :3


Flot.. Hvad vil du have jeg skal med det?

Du skrev i en post at du ikke havde brug for at vise dig, hvorfor laver du så sådan en film - "til mig"?
Tager du også linealen frem i omklædningsrummet?

Desuden er filmen heller ikke uploadet af samme bruger, og det er en kvinde der kommenterer den. Jeg vil også gerne lige pointere, at jeg ikke efterlyste en film hvor du spillede en hel kamp. Jeg stillede blot spørgsmålstegn ved essensen i en "montage", jeg efterlyste intet. Du efterlyste kritik af dine film, og det var min kritik - jeg forstår ikke hvorfor du farer sådan op over den
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf lucky ba » 28. apr 2011 15:57

carlmlr skrev:
lucky ba skrev:Jeg tror mit næste gamertag skal være II iTzZ SniPeZz BionixZz II og så skal jeg rende rundt og lave 360 med en sniper og kaste med økser ligesom man gør i afghanistan :D ........nej

Hvad har det med den her tråd at gøre?

Det har intet med tråden at gøre, jeg ville blot pointere at jeg synes snipere er latterlige 8)
Repens.Ra - Decerto MW3 clan
lucky ba
Niveau 4
 
Indlæg: 541


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf P4TR1CK » 28. apr 2011 16:15

Madskimo skrev:
DuGGii MoNsTeR skrev:
Madskimo skrev:Hvorfor ikke vise en hel session/kamp ? Det viser da intet at man bare klipper nogle klip sammen hvor alt går godt


Jamen Hej Madskimo !

Siden du godt kunne tænke dig ta se en hel Session/Kamp så har vi/Jeg fremstillet sådan en TIL DIG Madskimo.

http://www.youtube.com/watch?v=9BWx5u4_ ... ture=feedu

I liek turtles :3


Flot.. Hvad vil du have jeg skal med det?

Du skrev i en post at du ikke havde brug for at vise dig, hvorfor laver du så sådan en film - "til mig"?
Tager du også linealen frem i omklædningsrummet?

Desuden er filmen heller ikke uploadet af samme bruger, og det er en kvinde der kommenterer den. Jeg vil også gerne lige pointere, at jeg ikke efterlyste en film hvor du spillede en hel kamp. Jeg stillede blot spørgsmålstegn ved essensen i en "montage", jeg efterlyste intet. Du efterlyste kritik af dine film, og det var min kritik - jeg forstår ikke hvorfor du farer sådan op over den


Jeg tror, Duggi har fortolket dit "spørgsmål", således at DU gerne vil have ham til, at vise dig en helt kamp. Det gør den venlige mand så, som han har brugt tid på, også kommer der straks payback fra DIN side.

Jeg havde da troet det samme, hvis du stillede mig ovenstående spørgsmål! Og så vidt jeg husker, så er det hans kæreste der kommenterer på den (Hvis man bare kan lidt engelsk siger hun det i STARTEN ;-)), det er vel også fuldkommen LIGEGYLDIGT?

Så tror nærmere det er dig, der har udtrykket dig FORKERT, og ikke Duggi.

Det var dét, undskyld jeg blandede mig!
P4TR1CK
 


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf Madskimo » 28. apr 2011 16:33

Jeg tror, Duggi har fortolket dit "spørgsmål", således at DU gerne vil have ham til, at vise dig en helt kamp. Det gør den venlige mand så, som han har brugt tid på, også kommer der straks payback fra DIN side.

Jeg havde da troet det samme, hvis du stillede mig ovenstående spørgsmål! Og så vidt jeg husker, så er det hans kæreste der kommenterer på den (Hvis man bare kan lidt engelsk siger hun det i STARTEN ;-)), det er vel også fuldkommen LIGEGYLDIGT?

Så tror nærmere det er dig, der har udtrykket dig FORKERT, og ikke Duggi.

Det var dét, undskyld jeg blandede mig!


Du er TILGIVET (nu vi er så glade for CAPS)

Ja hvis kan bare lidt engelsk så kan man høre at det er "MrDraay's" kærerste, og ikke Duggi's

Det er skam også vældig fint manden har lagt filmen op, men hvad er der at misforstå efter min post? Du nævner ord som "Payback", det kan jeg ikke rigtig forstå, da jeg ikke er ude på at række ned på manden - er det virkelig så svært at forstå, at han ville have noget kritik og jeg gav ham det? Hvis man ikke kan lide duften i bageriet, så skal man ikke gå derind
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: Danske CoD Montages.

Indlægaf P4TR1CK » 28. apr 2011 17:59

Madskimo skrev:
Jeg tror, Duggi har fortolket dit "spørgsmål", således at DU gerne vil have ham til, at vise dig en helt kamp. Det gør den venlige mand så, som han har brugt tid på, også kommer der straks payback fra DIN side.

Jeg havde da troet det samme, hvis du stillede mig ovenstående spørgsmål! Og så vidt jeg husker, så er det hans kæreste der kommenterer på den (Hvis man bare kan lidt engelsk siger hun det i STARTEN ;-)), det er vel også fuldkommen LIGEGYLDIGT?

Så tror nærmere det er dig, der har udtrykket dig FORKERT, og ikke Duggi.

Det var dét, undskyld jeg blandede mig!


Du er TILGIVET (nu vi er så glade for CAPS)

Ja hvis kan bare lidt engelsk så kan man høre at det er "MrDraay's" kærerste, og ikke Duggi's

Det er skam også vældig fint manden har lagt filmen op, men hvad er der at misforstå efter min post? Du nævner ord som "Payback", det kan jeg ikke rigtig forstå, da jeg ikke er ude på at række ned på manden - er det virkelig så svært at forstå, at han ville have noget kritik og jeg gav ham det? Hvis man ikke kan lide duften i bageriet, så skal man ikke gå derind


Hans profil på YouTube hedder MrDraay, nok derfor at hun siger, som hun gør. Spørg manden selv. Var der omtanke bag dit første indlæg?

Eksempelvis beskriver du ret negativt. Hvad skal jeg bruge det til? Desuden er filmen.... Men inden man giver kritik, synes jeg personligt, at man også bør FREMHÆVE noget godt fremfor at være negativt indstillet.
P4TR1CK
 


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster