Xboxlife forum

Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black Ops)

Snak om first-person-shooter spil.

Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf munckster » 23. jan 2011 23:11

Jeg er ved at blive så frustreret over det skide spawnsystem. Det er jo helt til grin i TDM..! Og så den måde den laver matchmaking på. Hvad sker der for det? Et hold fuld af prestige 5-15 mod non-prestige players lvl 1-30 ????!
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf Cena » 24. jan 2011 00:03

Syntes det er sjovt.

Sidste år var det mig der var pisse sur over COD. Syntes det var mega ubalanceret at killstreak stackede hinanden hvilket gjorde det til rent camper helvede IMO.
Pga. ovenstående samt en masse andet droppede jeg helt MW2 efter 2-3 mdr.

I år med Black Ops er jeg super tilfreds, hvor en masse andre syntes spillet er mega skod. Der er selvfølgelig nogle enkelte ting jeg er irriteret over, men det er på ingen måde noget der gør jeg overvejer at droppe spillet.

På en eller anden måde syntes jeg BLOPS og banerne passer bedre til min spillestil.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf loonitunius » 24. jan 2011 01:00

Cena jeg har det præcis på samme måde,

ang. det med prestige mod ikke prestige, så har det noget at gøre med at der er en masse factore som K/D og W/L som bliver taget med i beregningen, dog syntes jeg af og til at fordeling af hold er skudt HELT ved siden af.

Samt jeg sytes det træls at deres baner ikke shufler nok. det tit de samme 4-5 man spiller... IMO
Billede
loonitunius
Niveau 6
 
Indlæg: 1583


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf Cena » 24. jan 2011 02:46

Ja det er Nuke town, firering range og summit hele tiden. Det bliver forhåbentligt bedre til den første med de nye maps :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf p1co9210 » 25. jan 2011 16:30

Cena skrev:Ja det er Nuke town, firering range og summit hele tiden. Det bliver forhåbentligt bedre til den første med de nye maps :)



Bare det var NULETOWN, hele tiden! :)
Add mig også på Playstationen: P1coDK
p1co9210
Niveau 6
 
Indlæg: 1990
By: Aalborg


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf Nerotana » 25. jan 2011 17:04

Det er fordi folk ville spille de samme baner :)
Men syntes nu alligevel det er balanceret nok. Jeg føler ikke at jeg spiller de samme baner hele tiden.
Nerotana
Niveau 5
 
Indlæg: 1254


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf Ganashatru » 25. jan 2011 20:18

Hadescenariet er når Nuketown dukker op i Demolition, HQ etc., og det andet map er Hanoi eller lignende. Folk tænker kun på deres K/D. Det er sørgeligt og en kvalitets-krakelerende faktor i spillet!
Ganashatru
Niveau 4
 
Indlæg: 349


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf Jetsonboy » 26. jan 2011 10:15

Det bliver godt med nogle nye maps :)

Billede
Billede
___________________
Stay low, Go fast, Shoot first, Die last,
One shot, One kill, Not luck, All skill.
Jetsonboy
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf Ganashatru » 26. jan 2011 14:54

Jep, det bliver dejligt med fornyelse. Jeg er godt nok også ved at blive træt af, at "HOST MIGRATION" konstant popper op på skærmen. Igen er det de djævelske K/D whores, der ødelægger spillet...
Ganashatru
Niveau 4
 
Indlæg: 349


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf mathiasd » 26. jan 2011 15:09

kommer de nye itl og koste money?
er noob..
:)
mathiasd
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf Ganashatru » 26. jan 2011 16:29

1200 Microsoft Points, ja. Desuden går der rygter om nye Perks / Killstreaks, som I kan se ud fra denne video:

Ganashatru
Niveau 4
 
Indlæg: 349


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf FoxHoundDK » 26. jan 2011 16:55

munckster skrev:Jeg er ved at blive så frustreret over det skide spawnsystem. Det er jo helt til grin i TDM..! Og så den måde den laver matchmaking på. Hvad sker der for det? Et hold fuld af prestige 5-15 mod non-prestige players lvl 1-30 ????!


Giver dig fuldstændig ret i at spawnsystemet er noget l*rt, kan også pisse mig af :evil:
Håber de får det rettet.


Men en anden ting er at jeg synes at perks er blevet meget bedre i black ops, da jeg altid synes man var nødsaget til at have stopping power, som nr. 2 perk. En ting jeg næsten altid bander over, er last stand.. den bliver jeg aldrig fan af.

Jeg er lige så stille, begyndt at spille mw2 igen, da jeg lidt savner det hurtige gameplay, og måden sniperen fungere på.
Billede
FoxHoundDK
Niveau 5
 
Indlæg: 817
By: Århus


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf Ganashatru » 27. jan 2011 06:14

Så er de nye achievements offentliggjort. Jeg havde dog håbet på nogle MP achievements, da jeg endnu ikke er blevet draget af Zombie mode, men det er bedre end ingenting.

http://www.callofduty.com/intel/439 skrev:Listen up, soldiers. With new DLC, comes new Achievements. As if fighting off the undead horde wasn't terrifying enough, First Strike's Ascension map challenges you to complete several outstanding objectives, all while struggling to survive. Think you've got what it takes?

Billede

The Eagle has Landers (35G) – In Ascension, escape on all three lunar landers.

They are going THROUGH! (35G) – In Ascension, kill at least 5 zombies with 1 Gersch device.

Space Race (45G) – In Ascension, Pack-a-Punch a weapon before round 8.

Chimp on the Barbie (35G) – In Ascension, kill a space monkey with a fire trap.

Stay sharp and claim a nice 150G for yourself. Panic, and you're dead. Find out how tough you really are when Call of Duty®: Black Ops First Strike first hits Xbox LIVE® on February 1st, with more info coming soon for the PC and PS3.
Ganashatru
Niveau 4
 
Indlæg: 349


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf mathiasd » 30. jan 2011 11:58

hvad game mode, får man bedst / flest point i?
:)
mathiasd
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: Black Ops ™ - Den Officielle Tråd (Call of Duty: Black O

Indlægaf Major Oblivious » 30. jan 2011 12:16

Kommer helt an på hvor god du er..
I teorien kan du få 7500 XP i én runde TDM, hvis du tæsker hele det andet hold.
Ellers er Demolition og HQ har vist de to længste spillerunder, men det kræver arbejde..
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster