Xboxlife forum

CellFactor - X360 - Mindblowing Gameplay

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf Freddy » 7. jun 2006 19:51

S Dark skrev:det er jo alt for sygt!! hvor meget kopster en pc der kan sådan noget????


Her er der et par maskiner der kommer med PPU'en :

http://www.ageia.com/where_to_buy/systems.html


Men man kan vel bare købe en PPU og sætte i sin maskine. Men jeg er ikke helt sikker på hvad den koster?
Billede
Freddy
Niveau 1
 
Indlæg: 70


Indlægaf Crueltylizer » 7. jun 2006 19:53

Knap 2000,- :)

Link
Crueltylizer
Niveau 7
 
Indlæg: 3966


Indlægaf Exsoul » 7. jun 2006 19:54

OMFG @ den vand-video!! w00t!

Tror i overhovedet at 360eren kan presses til den perfomance?
Exsoul
Niveau 4
 
Indlæg: 624


Indlægaf Screamer » 8. jun 2006 11:31

Problemet er bare at Ageia's PhysX kort ikke har fået særlig god omtale, det er jo mere eller mindre et kort der skal erstatte din 3d accelerator, og de er bare ikke hurtige nok endnu. Desuden kopierer ATI og nVIDIA sikkert snart ideén...
In space, no one can hear you scream...

Billede
Screamer
Niveau 4
 
Indlæg: 352


Indlægaf Freddy » 9. jun 2006 01:42

Screamer skrev:Problemet er bare at Ageia's PhysX kort ikke har fået særlig god omtale, det er jo mere eller mindre et kort der skal erstatte din 3d accelerator, og de er bare ikke hurtige nok endnu. Desuden kopierer ATI og nVIDIA sikkert snart ideén...



Nu du nævner det, så har jeg faktisk hørt beretninger om, at spil pludselig kørte en lille smule langsommere med en Ageia PPU...
Billede
Freddy
Niveau 1
 
Indlæg: 70


Indlægaf MartinV » 9. jun 2006 14:25

Jeg har læst noget om at ATI med deres crossfire technologi har lavet noget ligenende. Det skulle vist være sådan at hvis man har 2 eller 3 gfx kort fra ATI i sin maskine, så kan man bruge det ene kort til at udregne fysik, mens man bruger det andet til grafiken. Og mon ikke nVidia allerede har lavet noget lign.
MartinV
Niveau 0
 
Indlæg: 17


Foregående

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 31 gæster