Xboxlife forum

Er fristet af GRAW, MEN...

Snak om first-person-shooter spil.

Er fristet af GRAW, MEN...

Indlægaf kaizer » 30. mar 2006 22:56

Jeg har sku' lidt dårlig erfaring med spil hvor man skal kommandere rundt med andre mennesker.

Jeg kan se at der er mange af jer der syntes spillet er fantastisk, men jeg har ikke lyst til at spilde mine penge ved at købe noget jeg spiller et par timer, for derefter aldrig at røre det igen (er sket temmelig ofte!!).

Min største anke er vel, at jeg ikke rigtig gider at give andre ordrer om hvad de skal foretage sig; prøvede det i Freedom Fighters; Rainbow Six 3 og et par andre spil, og jeg syntes ofte det blev for meget og for omfattende. Jeg fandt det lidt irreterende at skulle stoppe op midt i det hele for at give div. ordrer.

Så kan grafik og lyd + diverse være nok så imponerende -- hvis jeg finder det forstyrrende for gameplayet, er jeg nok ikke så interesseret. Og det er vel en temmelig vigtig del af spillet at skulle hjælpes af holdkammerater?! Jeg har det fint med at skulle hjælpes, men så foretrækker jeg hjælperne er autonome; som de er i Halo/Halo2.

Så mit spørgsmål er vel nærmest om der er nogle derude der har det lidt som mig, eller som kan sætte sig ind i situationen, der kan give nogle gode råd...

Jeg takker.
kaizer
Niveau 6
 
Indlæg: 1323


Indlægaf Vultures » 30. mar 2006 22:58

Jeg har det fuldstændig som dig - og jeg solgte mit GRAW et par timer efter jeg havde købt det. Netop pga. samme irritationsmomenter, som du nævner med tropper osv.

Køb det ikke. Du fortryder det - det gjorde jeg, og vi virker på samme fod i denne genre :)
Billede
Vultures
Niveau 6
 
Indlæg: 1918


Indlægaf Hertzblut » 31. mar 2006 07:08

GRAW indeholder jo også en live del som er helt fantastisk.
Historien (og det at kommandere rundt med sine ghosts) er kun 30% af spillet. 70% foregår online.
Hvis man kan lide den slags, er GRAW alle pengene værd.

Men køber amn det for at spille offline og ikke kan lide at kommandere rundt med sine folk skal man gå langt udenom.
Hertzblut
Niveau 7
 
Indlæg: 3881


Indlægaf Rechain » 31. mar 2006 09:33

Altså, før man fortryder ska man have prøvet spillet...og GRAW er et af de bedste 360 spil til dato...

Syntes også selv det har været irritende med at sku holde øje med ens "kamerater" og de har noge gange forpurret det hele...

Men første gang der pløkkede jeg mine teammates ned, så jeg ku arbejde i fred, ja og hva så...fik trukket lidt ned i mine point undervejs i spillet, men det gik bedre da jeg fik missioner hvor jeg IK sku have dem rendene...

Du ka evt. lade dem være mest muligt, og så koncentrere dig om dig selv...ligenu gør jeg selv sådan, at når jeg kommer lidt længere, navigere jeg dem hen i et hjørne, så jeg ka arbejde, og så går jeg videre, og sætter dem til at gå hen et nyt sted.

Det virker helt fint nu, og er kommet ok igennem spillet :) men foretrækker missioner hvor jeg er mig selv. Men hvis jeg har teammates med, så gør jeg bare på den måde...

GRAW er anbefalesværdigt, og det er et rigtigt godt spil og er alle pengene værd.
Prøv evt. om du ka leje det i en blockbuster, eller et andet sted og så prøv det først ;)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Pr3dator DK » 31. mar 2006 09:49

Hvis du har det så'n med feks Rainbow Six så ska du ikke købe spillet!!!
Du kan gøre som der blir nævnt, at bare parkere dine mænd i et hjørne... men så vil du ikke spille spillet som det bør, og uanset hvad du vælger at gøre med dine mænd så vil der være missioner hvor du skal styre en tank, helikopter eller en drone - så du vil aldrig helt slippe!
On Xbox Live I will hear you Scream
Pr3dator DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1819


Indlægaf Rechain » 31. mar 2006 09:58

Ja, altså tanks og helicopteren er for min skyld nemmere, for de placerer sig ik i røven på en ;)

Med dem bliver det nemmere i spillet, og så er det fedt...men når ens teammates hele tiden går i røven på en, så begynder det altså at blive irriterende, også når jeg har sat dem til at stå et sted, så kommer de et øjeblik efter uden at jeg har sagt de ska flytte sig...hehe...

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf Pr3dator DK » 31. mar 2006 10:05

Rechain skrev:Ja, altså tanks og helicopteren er for min skyld nemmere, for de placerer sig ik i røven på en ;)

Med dem bliver det nemmere i spillet, og så er det fedt...men når ens teammates hele tiden går i røven på en, så begynder det altså at blive irriterende, også når jeg har sat dem til at stå et sted, så kommer de et øjeblik efter uden at jeg har sagt de ska flytte sig...hehe...

/Rechain

Jeg tror ikke de bevæger sig før du er kommet "for langt" væk fra dem - hvor langt væk det så er ved jeg ikke... De kommer også løbende hvis du feks er i ildkamp, og de ikke selv er det, de kommer bare til din undsætning... det ville nok rigtige teammates også gøre...

Jeg sørger hele tiden for at have mine lige i nærheden. Feks hvis jeg tager dækning bag en bus, så placerer jeg dem i den modsatte side af mig selv... så dækker de da i det mindste min ene flanke. Men jeg lader dem stort set aldrid følge mig - jeg placerer dem hele tiden så at de har en funktion ;)
On Xbox Live I will hear you Scream
Pr3dator DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1819


Indlægaf Sharpshooter DK » 31. mar 2006 10:06

Jeg ville selv kigge mere efter BattleField 2 MC - der har du ikke noget ghost team med.

Prøv evt. online demoen af begge spil - de kan hentes på markedplace
Sharpshooter DK
Niveau 5
 
Indlæg: 1296


Indlægaf Rechain » 31. mar 2006 10:13

TN PR3DATOR --> Hehe :) ja, det er vel nok derfor de gør det...men de fleste gange jeg har klaret det bedst alene, og så ligepludselig kommer de løbende og røber min position og så går hele helvede igang.

Men jo, er begyndt at have dem lidt tættere på mig, og placere dem væk fra mig, så de er mindre irriterende...det var i starten da jeg spillede det, at jeg prøvede at lade dem stå et sted, og så kom de i røven på mig hele tiden...hehe...

Men kanon fedt spil alligevel :) elsker det!

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Indlægaf kaizer » 1. apr 2006 22:07

Hmm, så er det nok ikke noget for mig.

Ellers tak for hjælpen.
kaizer
Niveau 6
 
Indlæg: 1323


Indlægaf DeeKay » 9. apr 2006 06:03

He he, i er sgu vilde nok.. Jeg synes ikke de er så svære at styre... Lige bortset fra de kan finde på at løbe en meter foran mig hvis man laver REGROUP - Står jeg så ved et hushjørne er det sgu ikke så smart :D Ellers kan de da være super gode lige at udpege mål til m.m. "Weapons free...!" ;)
Billede
DeeKay
Niveau 4
 
Indlæg: 479



Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster