Xboxlife forum

Quake 4??

Snak om first-person-shooter spil.

Quake 4??

Indlægaf Svendborg DK » 6. dec 2005 09:15

Jeg har tænkt på hvilke spil jeg skal have til boxen..
Det der Quake 4 er der nogen der har prøvet det? Synes nemlig ikke der er blevet skrevet noget om det..
Dem som har prøvet det, kan i ikke lige skrive hvad i mener om det?
Svendborg DK
Niveau 4
 
Indlæg: 404


Indlægaf Maltéz » 6. dec 2005 13:00

Har ikke prøvet det, men det skulle efter sigende være ruineret af dårlig framerate..!! Jeg vil stærkt anbefale dig at klappe hesten og vente til du evt. kan hente en demo på Live Marketplace. Er du til FPS så køb PDZ eller COD2, de skulle begge være meget bedre, jeg er fx totalt hooked af PDZ :D
Så sandt, så sandt: http://justfuckinggoogleit.com/
Maltéz
Niveau 7
 
Indlæg: 2320


Indlægaf Svendborg DK » 6. dec 2005 14:14

Ja men de to spil skal jeg helt sikkert eje... FPS er det eneste rigtige at spille.

Hmm så venter jeg med Quake.. Vil ikke købe katten i sækken. Tak for oplysningen...
Svendborg DK
Niveau 4
 
Indlæg: 404


Indlægaf Gamemakerman » 6. dec 2005 14:15

Hvis du har en god pc så køb Quake 4 dertil, fordi der er slowdowns på Xbox 360 versionen og det er alt alt alt for dårligt!
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Svendborg DK » 6. dec 2005 14:34

Ok... Men er desvære ikke ejer af en "rigtig" pc. Har en gammel bærbar som nok er en af danmarks dårligste.

Nå det lyder som om at Quake måske ikke er sagen.. Så må jeg jo holde mig til de to andre.. :)
Svendborg DK
Niveau 4
 
Indlæg: 404


Indlægaf Gamemakerman » 6. dec 2005 14:43

Quake 4 er et godt spil, men kan ikke hamle op med PDZ.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Buktu » 6. dec 2005 16:24

Quake4 er et super eksempel på en doven udvikler der ikke gad tage sig tid til at optimere, og bare smed det meste af deres PC kode over på konsollen..

Og det er specielt slemt i kraft af at Quake4 er et OpenGL spil.
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf GreenBeast DK » 30. dec 2005 09:09

Buktu skrev:Quake4 er et super eksempel på en doven udvikler der ikke gad tage sig tid til at optimere, og bare smed det meste af deres PC kode over på konsollen..


-Er det bare mig - eller er Q4 et rip-off ?

Halo-lignende suit
Alienfilm-lignende rumskibe

:roll:
GreenBeast DK
 


Indlægaf Counter Heroes » 30. dec 2005 11:18

i kan hente q4 gratis demo på marketplace
Counter Heroes
Niveau 7
 
Indlæg: 5899


Indlægaf MirageDK » 30. dec 2005 13:56

GreenBeast DK skrev:
Buktu skrev:Quake4 er et super eksempel på en doven udvikler der ikke gad tage sig tid til at optimere, og bare smed det meste af deres PC kode over på konsollen..


-Er det bare mig - eller er Q4 et rip-off ?

Halo-lignende suit
Alienfilm-lignende rumskibe

:roll:


Well både Doom og Quake kan du smide på den liste, ikke et direkte ripoff af Halo men ligheden er der da.
Billede
Clansite: ucos.dk www.ucos.dk
United Concept Of Styphon
MirageDK
Niveau 7
 
Indlæg: 2026


Indlægaf Slimjay DK » 30. dec 2005 13:58

Well både Doom og Quake kan du smide på den liste, ikke et direkte ripoff af Halo men ligheden er der da.


Hvis det er tilfældet, så er det jo nok nærmere Halo der er Ripoff. :wink:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Indlægaf EvilNinjaMoby » 30. dec 2005 14:01

Inden nogen kommer for godt igang med at hæve Halo op til noget det ikke er, så var der vist noget der hed Quake og Doom, længe før Halo...

Ligheden mellem dem alle er, at de alle låner godt og grundigt fra alle mulige sci-fi film. Og...? :)

Så at ophæve Halo til en titel som de andre ripper fra, synes jeg er mindre heldigt... ;)

EDIT: Nemlig, Slimjay DK. ;)
EvilNinjaMoby
Moderator
 
Indlæg: 5814


Indlægaf BSDK » 30. dec 2005 14:08

hmm... skulle selv prøve at lave noget space man ting på et tidspunkt... enten bliver det halo/doom eller unreal med de suits... indtil videre har jeg ikke fundet andet der funker... tror bare quake/doom har fundet det gyldne design :)
BSDK
Niveau 4
 
Indlæg: 507


Indlægaf MirageDK » 30. dec 2005 14:23

Nej mener heller ikke at hverken Quake eller Doom er et ripoff af Halo.. men prøv at overvej hvornår Quake/Doom gik over i den genre hvor alle skulle rende rundt rumdragter - ca på samme tidspunkt som halo. Siger ikke det er et ripoff - men de må meget gerne snart lave noget... well lidt mere originalt
Billede
Clansite: ucos.dk www.ucos.dk
United Concept Of Styphon
MirageDK
Niveau 7
 
Indlæg: 2026


Indlægaf BSDK » 30. dec 2005 14:37

MirageDK skrev:Nej mener heller ikke at hverken Quake eller Doom er et ripoff af Halo.. men prøv at overvej hvornår Quake/Doom gik over i den genre hvor alle skulle rende rundt rumdragter - ca på samme tidspunkt som halo. Siger ikke det er et ripoff - men de må meget gerne snart lave noget... well lidt mere originalt


jeg mindes ellers at man også løb rundt i de dragter i quake 2 multiplayer ;)
BSDK
Niveau 4
 
Indlæg: 507


Næste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster