Xboxlife forum

Kan du forstå Shadowrun?

Snak om first-person-shooter spil.

Kan du forstå Shadowrun?

Indlægaf BadaBing DK » 11. maj 2008 16:21

Shadowrun er et skydespil til Xbox'en, hvis du ikke allerede var klar over dette. Det er det mest advancerede og komplekse skydespil. Den gode Ryanator har lavet dette billede, der viser mulighederne og hvordan man kan counter de forskellige muligheder:

Billede

Der kan COD4's perks sgu ikke rigtig følge med :D
Billede
BadaBing DK
 
Indlæg: 1150


Indlægaf TagEnKiks » 11. maj 2008 16:23

Paint FTW...
TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf LinearZ » 11. maj 2008 16:35

Ja det billed overbeviste mig satme! Jeg må ud og købe ShadowRun! :lol:
LinearZ
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Indlægaf The Riddick » 11. maj 2008 16:37

kan nu ikke se hvordan wired kan heavy counter sniperrifflen?
The Riddick
Niveau 5
 
Indlæg: 1157


Indlægaf KevinKes » 11. maj 2008 16:39

Kun Senzai kan forstå hele det billede :lol:
KevinKes
 
Indlæg: 2092


Indlægaf BadaBing DK » 11. maj 2008 16:56

Danish Pleasure skrev:kan nu ikke se hvordan wired kan heavy counter sniperrifflen?


Det må være hvis du bruger katana+wired. Det er også derfor at wired kun er light imod rifle, da en wired+katana gut ikke kan blokere alle rifleskud (hvis man skyder hurtigt nok).

KevinKes skrev:Kun Senzai kan forstå hele det billede :lol:


Ingen kommentarer ;)
Billede
BadaBing DK
 
Indlæg: 1150


Indlægaf Da Senzai » 11. maj 2008 16:57

Haha! Fedt billede! Lidt forvirrende, men stadig så True! Tror jeg vil have det som Baggrund! xD!

Jeg havde dog sat Glider til at være light Counter til Nades. Bruger selv glider som fattigmandsteleporting out of danger, når jeg spiller Dværg xD!

Eheh, Riddick. Kan være fordi, det er sværere at ramme folk, der løber stærkt og så kan man blocke bullets med Katana´en :P

Igen. Megafedt pic!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf The Riddick » 11. maj 2008 17:12

ja det har du nok ret i bada, havde jeg osse selv tænkt.

shin så burde tele vel være en ligeså stor counter som wired?
The Riddick
Niveau 5
 
Indlæg: 1157


Indlægaf Competastudios » 11. maj 2008 18:02

WTF er det?
Competastudios
 
Indlæg: 715


Indlægaf BadaBing DK » 11. maj 2008 18:38

Competastudios skrev:WTF er det?


Assassination er heavy counter til overshield.

Sådan en masse kampe i kampen er der indbygget i SR. Du kan se på billedet at det er meget komplekst, og det kan nogle folk godt lide ;)
Billede
BadaBing DK
 
Indlæg: 1150


Indlægaf boomboom326 » 11. maj 2008 20:11

Riddick For Hel.... Begynd at læse nogle bøger og spis nogle nødder!!!
Mega nice spillet forresten af mig og bada selvom vi var stive!
Haleluja for granater de kompenserer godt for det sygt dårlige aim!!
boomboom326
 
Indlæg: 367


Indlægaf expose » 11. maj 2008 20:19

Bada, boom boom og senzai, giv mig 3 gode grunde hver til at jeg skulle købe spillet. Overvejer det nemlig men ved ikke så meget om det udover det jeg har prøvet i demoen.
*Transformator IpodBattle champ 2009*
expose
Niveau 7
 
Indlæg: 2755


Indlægaf spif2001 » 11. maj 2008 20:20

expose skrev:Bada, boom boom og senzai, giv mig 3 gode grunde hver til at jeg skulle købe spillet. Overvejer det nemlig men ved ikke så meget om det udover det jeg har prøvet i demoen.

Du kan få det for en hund. :)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Indlægaf Vinterbird » 11. maj 2008 20:21

No offence til Shadowrun, og no offence til jer få der spiller der herinde.

Men er det ikke mere eller mindre dødt hvad angår community?
Vinterbird
Niveau 7
 
Indlæg: 5852


Indlægaf BadaBing DK » 11. maj 2008 20:52

Vinterbird skrev:No offence til Shadowrun, og no offence til jer få der spiller der herinde.

Men er det ikke mere eller mindre dødt hvad angår community?


No offence taken. Spillet blev jo - desværre - ikke en mainstream titel og det kan man mærke her et lille år efter release.

Der er ikke mange spillere tilbage, men det er stadig nemt at finde publics. Det er primært hardcore spillere der er tilbage, da det mange steder ses som det mest konkurrence-dygtige gameplay. Men spillet kunne dog SAGTENS bruge 500k brugere mere, da det er sjældent man møder folk der har samme niveau som os.

expose skrev:Bada, boom boom og senzai, giv mig 3 gode grunde hver til at jeg skulle købe spillet. Overvejer det nemlig men ved ikke så meget om det udover det jeg har prøvet i demoen.


Nu har jeg ikke spillet demoen, så jeg ved ikke helt hvad du har prøvet.

Jeg elsker SR fordi:

- at kampene ALDIG er ens. Du kan altid blive bedre og du kan angribe tingene på 100 forskellige måder (se bare billedet i toppen).
- teamwork gør uendelig stor forskel og der er samtidig plads til at en enkelt spiller kan dominere flere spillere.
- Spillet er mega svært at lære og næsten umuligt at mestre.
- Noobs får bank. Det bedste hold vinder ALTID. Ikke noget random pis.

Problemet er lidt den stejle indlæringskurve. Vi har spillet spillet siden launch (med små pauser til Halo3, COD4 og Vegas 2), og mange af elementerne i spillet sidder bare på rygraden. Vi kan smadre noobs på 100 forskellige måder, og der er mange der kender os af navn på SR pga at vi uddeler en god røvfuld :P Grunden til at vi altid vender tilbage til SR er pga mulighederne og så er det bare et pisse sjovt spil at spille 4v4 i!

Jeg syntes du skulle købe spillet; om ikke andet så for at få en forsmag på den bedste gameplay i en shooter nogensinde ;) Min gamle SR skive døde og jeg købte en ny brugt skive i EB for 150. Best buy ever!
Senest rettet af BadaBing DK 11. maj 2008 21:37, rettet i alt 1 gang.
Billede
BadaBing DK
 
Indlæg: 1150


Næste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 41 gæster