Xboxlife forum

Orange box snakketråden!

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf Gamemakerman » 11. okt 2007 17:42

Underdog dk skrev:Spillet er dukket op i USA så det varer sikkert ikke længe før vi får det af se..
Kan desværre ikke vise kilden da det er imod forumets reglement.


Den 19 udkommer det herhjemme, kan spilles på steam nu.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf vat69 » 11. okt 2007 18:01

HL2 EP2 er alt for kort imo
~ Unpack
~ Burn or mount
~ Install the game
~ Copy the crack from the crack folder
~ Waste your pathetic life
vat69
 
Indlæg: 5619


Indlægaf VilhelmNielsen » 12. okt 2007 19:23

Nu er jeg for doven til at læse tråden igennem, så måske er det allerede blevet svaret på:

Jeg kunne ikke holde mig, så jeg købte Orange Box over Steam. Jeg ejede Hl2:EP1 i forvejen, og tænkte om man ikke kunne sælge den ny indkøbte version af spillet. Så mit spørgsmål er.

Hvordan kan man overføre spillet til nogle andre, og hvad tror i jeg kan få for det?
"Nutricious and Delicious!" - Arring.
VilhelmNielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 708


Indlægaf Gamemakerman » 13. okt 2007 18:05

Så har jeg lige gennemført Portal og jeg sidder tilbage med et kæmpe smil på læben. Spillet er intet mindre end genialt! Portal gameplayet er utrolig veludført, humoren er helt i top og selve feelet af spillet er utroligt unikt.

Det eneste egenlige minus er længden, da det kun tog lidt over 2 timer at gennemføre selve historien, dog så er der ting såsom kommentarer, challenges og achievements at gå i lag med. Det mest innovative spil i år og også det bedste puzzle spil siden Lumines.

Bravo Valve.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf BadaBing DK » 13. okt 2007 18:52

Gamemakerman skrev:Så har jeg lige gennemført Portal og jeg sidder tilbage med et kæmpe smil på læben. Spillet er intet mindre end genialt! Portal gameplayet er utrolig veludført, humoren er helt i top og selve feelet af spillet er utroligt unikt.

Det eneste egenlige minus er længden, da det kun tog lidt over 2 timer at gennemføre selve historien, dog så er der ting såsom kommentarer, challenges og achievements at gå i lag med. Det mest innovative spil i år og også det bedste puzzle spil siden Lumines.


Fuldstændig enig. Verdens fedeste puzzle spil, jeg håber at der kommer MANGE flere Portal spil i fremtiden.

Jeg har selv lige gennemført alle advanced banerne, og de er sgu også godt lavet. Sværhedsgraden er LIGE i øjet efter min mening, mega svære uden at være umulige (selvom at jeg var ved at gå amok i den sidste bane hvor man skal lave noget advanceret hoppe noget).

Nu vil jeg se landskamp, men bagefter skal jeg satme ind og prøve at klare de challenges.

Jeg klapper stadig i mine små fede hænder!
BadaBing DK
 
Indlæg: 1150


Indlægaf Partyboy » 13. okt 2007 21:53

Hey Peepz'.
' - Modtager mit eksemplar af The Orange Box på torsdag, til PC. (Går jeg ud fra!).

Nogle der evt. har det til pc, og kan give lidt feedback?
' - Det ville være super!

/ partyboy
Partyboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4002

Brugeravatar

Indlægaf Tzmir » 13. okt 2007 21:57

Ja, du har lige købte den bedste samling af FPS spil i mange år, god fornøjelse.

Får 10/10 af mig.
Tzmir
Niveau 6
 
Indlæg: 1748


Indlægaf Partyboy » 13. okt 2007 21:58

Super, og mange tak. ;)

Kan ikke vente!
Partyboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4002

Brugeravatar

Indlægaf VilhelmNielsen » 13. okt 2007 23:21

Jeg kunne ikke være mere enig.

Det her er nok den bedste samling af spil i mands minde. Portal er fænomenalt, HL2:EP2 har jeg kun prøvet kort men det er satme fedt, og TF2 har jeg ikke prøvet endnu.

Hvis man er i tvivl så køb pakken, den er det værd.
"Nutricious and Delicious!" - Arring.
VilhelmNielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 708


Indlægaf Gamemakerman » 14. okt 2007 16:13

Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf jonesmiller » 15. okt 2007 09:18

Hey er der nogen der ved hvor mange discs der er i The Orange Box?
*´¨)
¸.•´¸.•*´¨)
(¸.•´ (¸.•¸.•*´¨I Ching¨´*•.¸.•*´¨)
jonesmiller
 
Indlæg: 521


Indlægaf bjaelkesex » 15. okt 2007 09:31

1 disc

Billede
I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf brwnx » 15. okt 2007 09:31

tror kun det er en skive...
Billede
brwnx
Niveau 5
 
Indlæg: 856


Indlægaf piko » 15. okt 2007 09:44

piko
Niveau 4
 
Indlæg: 367


Indlægaf LinearZ » 15. okt 2007 09:46

Er lidt skuffet over Portal.
Så snart man har helt styr på hvordan man kan udnytte de portals (De ting man lære i de første par baner) så er spillet alt for nemt.
Gennemførte det på omkring 1½ time.
Troede sådan set også at man bare var en laboratorie-fyr/dame der skulle teste den portal-gun. Er man sådan set også men historien bliver mere og mere mærkelig og man støder på nogle skumle ting lidt inde i spillet. Men det er jo så en god ting ;)
Det er da heldigvis muligt at importere flere baner under "Bonus maps" så man kan da håbe at der er nogle kreative mennesker der laver nogle maps :) (Og jeg snakker selvfølgelig om PC versionen...)

Portal er så ikke for dumme mennesker... Jeg mener EKSTREMT fatsvage mennesker (Som jeg ikke mener der er nogen af her på forumet... Så det var ikke en hentydning til nogen ;) ).
Har set rundt omkring på nettet at der er nogen der tror at det er meningen man skal dø til sidst.
Hvis man tror det så har man slet ikke fattet noget igennem spillet :lol:

Men alt i alt er det et fedt gameplay. Desværre er spillet bare for kort og for nemt.
LinearZ
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster