Xboxlife forum

Orange box snakketråden!

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf Gamemakerman » 10. okt 2007 20:21

Sethos88 skrev:Gamemaker, har du erhvervet spillet til PC eller venter du på Xbox versionen.


Regner med at skulle anmelde det herinde så snart at vores eksemplar dukker op her en af dagene, men overvejer stærkt at købe pakken til pc for at få den nye SDK og adgang til TF2 tingene.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Ha-Gram » 10. okt 2007 20:22

Gamemakerman skrev:
Ha-Gram skrev:
kiaer skrev:En by i spillet.. Fuld af zombier :D


er der også den slags i episode 1 & 2 ?

(ved godt det er nogle lame spørgsmål jeg fyre af men jeg skal bare ikke i nærheden af spooky spil :roll: )


Ja, i EP1 er der et noget klaustofobisk møde med Zombierne, meget intenst. EP2 vil jeg ikke mene vi ser meget til Zombierne :)


ok men tror sku ikke jeg kan lade vær med at købe det selvom den slags ikke er godt for mig hehe syntes stemningen i spillet ser rigtig fed ud
Ha-Gram
Niveau 1
 
Indlæg: 91


Indlægaf kiaer » 10. okt 2007 20:22

Ha-Gram skrev:
kiaer skrev:En by i spillet.. Fuld af zombier :D


er der også den slags i episode 1 & 2 ?

(ved godt det er nogle lame spørgsmål jeg fyre af men jeg skal bare ikke i nærheden af spooky spil :roll: )


Så slem er den by altså heller ikke.. Og det tager en lille time at klare det, så det burde ikke være noget problem :wink:
kiaer
Niveau 4
 
Indlæg: 406


Indlægaf Sethos88 » 10. okt 2007 20:24

Okay, så må du endelig sige til hvis du overvejer en af dine famøse spil film med TF2 på PC - Så skal jeg nok hjælpe til :lol:

En ting jeg er bange for med TF2 til Xbox 360 - Det indholder ingen ren Deathmatch, det er run Team Deathmatch. Dette vil sikkert skræmme en god håndfuld spillere væk som ikke er så "Team" orienteret. Hvad tror i?
Sethos88
 
Indlæg: 4775


Indlægaf Gamemakerman » 10. okt 2007 20:31

Sethos88 skrev:Okay, så må du endelig sige til hvis du overvejer en af dine famøse spil film med TF2 på PC - Så skal jeg nok hjælpe til :lol:


For at være helt ærlig så har jeg faktisk tænkt præcis på dette. Skal dog først se om man har rådighed til at bruge Hammer og Faceposer. Ellers tager jeg nok bare TF2 hvis ikke jeg kan spille det så godt på Xbox 360, da jeg er kewl til det på Pc, som sniper :wink:
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf Cerialbox » 10. okt 2007 20:43

Da Senzai skrev:Hej!

Jeg kan huske, at Half Life var røvfedt at spille Coop i på PS2, og det var alt for nice at lege rambo og så aktiviere "Bullet TIme" cheat. Er det det samme spil vi får på xbox som til PS2?

Og hvis det ikke er, er der så stadig mulighed for OFFLINE coop?


Half-Life: Decay var AWESOME. Deathmatch var også sjovt nok hehe.
Jaed.
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Indlægaf Tep0y » 11. okt 2007 08:03

Tep0y skrev:Kan man godt spille Half Life 2 + Episode 1 og 2 uden aldrig at have spillet det originale Half Life?


Ingen der kan svare på ovenstående?
Billede
Tep0y
Niveau 7
 
Indlæg: 2128


Indlægaf Gamemakerman » 11. okt 2007 08:04

Tep0y skrev:
Tep0y skrev:Kan man godt spille Half Life 2 + Episode 1 og 2 uden aldrig at have spillet det originale Half Life?


Ingen der kan svare på ovenstående?


Kan man godt, dog så vil man ikke vide så meget om hele Black Mesa historien, som spillet handler en del om.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf brwnx » 11. okt 2007 08:05

Tep0y...

det formoder jeg...har ikke spillet så meget h2 dog...

universet er det samme, og nogle af de samme karakterer går igen....

det ville ivhertilfald være dumt at fravælge spillet pga du ikke har spillet 1eren....

orange box sparker røv...
Billede
brwnx
Niveau 5
 
Indlæg: 856


Indlægaf Tep0y » 11. okt 2007 08:17

Okay tak for hjælpen - ender nok med jeg samler Orange Box op til 360'eren.. :)
Billede
Tep0y
Niveau 7
 
Indlæg: 2128


Indlægaf Gamemakerman » 11. okt 2007 14:01

Portal har da den fedeste humor jeg har set i en del tid, specielt sangen der afspilles på credits er helt igennem genial.
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf ReneG » 11. okt 2007 14:10

Et lille input - det er regionsfrit som det første spil fra EA, så kan købes billigt.. Får mit meget snart :)
Billede
ReneG
Niveau 6
 
Indlæg: 1644


Indlægaf Gamemakerman » 11. okt 2007 17:02

Billede
Billede
Tidligere Skribent | Xboxlife.dk
Gamemakerman
Niveau 8
 
Indlæg: 8790


Indlægaf GrynchDK » 11. okt 2007 17:33

Jeg har været med på HL siden 1998. og er kæmpe fan af spillet og historien i spillet. Og jeg kan godt love jer der ikke er noget så langt endnu at det er en FED slutning på EPISODE 2 . Jeg sad i shock bagefter og ville have mere. Menes ikke hvornår et spil har shockeret mig så hårdt
Billede

Grynchdk
GrynchDK
Niveau 2
 
Indlæg: 153


Indlægaf Underdog dk » 11. okt 2007 17:40

Spillet er dukket op i USA så det varer sikkert ikke længe før vi får det af se.. Er det inkl. episode two? eller er der intet nyt under solen?

Underdog dk
Kan desværre ikke vise kilden da det er imod forumets reglement.
Senest rettet af Underdog dk 11. okt 2007 17:42, rettet i alt 1 gang.
Underdog dk
Niveau 4
 
Indlæg: 402


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster