Xboxlife forum

Call Of Duty 4 - Modern Warfare!!

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf Pr3dator DK » 8. feb 2008 15:32

Hvis du kun skal se en anmeldelse af CoD4 så må det være den her:

http://www.escapistmagazine.com/article ... -of-Duty-4
On Xbox Live I will hear you Scream
Pr3dator DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1819


Indlægaf JkMa » 9. feb 2008 12:50

Er der nogle her som har lagt mærke til den såkaldte Aim Assist der er lagt ind i spillet, sådan at ens sigte selv sku logge sig ind på en fjende tæt på, altså sigtet selv flytter sig???
Det er nemlig aldrig sket for mig....
JkMa
Niveau 3
 
Indlæg: 269


Indlægaf WikzoDK » 9. feb 2008 13:13

Ja, det sker hele tiden. Jeg kan nemt se, når spillet automatisk rykker mit sigtekorn en lille smule, både i multi- og singleplayer. Prøv eventuelt den første bane, træningsmissionen, og du vil se det tydeligt. Du ved, lige før du skal smadre en vandmelon med kniven :P
Billede
WikzoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 493


Indlægaf hinke dk » 11. feb 2008 22:56

hey, er der nogle af jer der har hørt noget om at hvis et bestemt våben bliver maxed out, så kan man få det i en guldudgave? kan ikke huske om det er noget jeg har hørt, eller noget jeg har drømt.. så en eller anden, enlighten me
hinke dk
Niveau 4
 
Indlæg: 442


Indlægaf EagleConcept » 11. feb 2008 23:00

Det er kun hvis du gør det med alle våben i samme kategori. Det vil sige alle Sub's. Der får du et guld våben. Fortsætter på samme måde med de andre.
UCOS Gaming™
EagleConcept
Niveau 4
 
Indlæg: 388
By: 3000 Helsingør


Indlægaf hinke dk » 11. feb 2008 23:29

årh tørt.. så blir det ikke i aften.. he he

men kan man selv bestemme hvilket våben det skal være, eller hvordan foregår det?
hinke dk
Niveau 4
 
Indlæg: 442


Indlægaf EagleConcept » 11. feb 2008 23:33

hinke dk skrev:årh tørt.. så blir det ikke i aften.. he he

men kan man selv bestemme hvilket våben det skal være, eller hvordan foregår det?


Nej desværre. Kunne være fedt hvis man kunne. Af riflerne får du guld AK47. Kan ikke huske Sub'en.
UCOS Gaming™
EagleConcept
Niveau 4
 
Indlæg: 388
By: 3000 Helsingør


Indlægaf hinke dk » 11. feb 2008 23:42

okay, det er lidt ærgeligt..

men tak for hjælpen:)
hinke dk
Niveau 4
 
Indlæg: 442


Indlægaf KebabKo » 12. feb 2008 22:02

EagleConcept skrev:
hinke dk skrev:årh tørt.. så blir det ikke i aften.. he he

men kan man selv bestemme hvilket våben det skal være, eller hvordan foregår det?


Nej desværre. Kunne være fedt hvis man kunne. Af riflerne får du guld AK47. Kan ikke huske Sub'en.


Aha! Men hvordan får man så golden deagel?
Billede
KebabKo
Niveau 4
 
Indlæg: 696


Indlægaf JkMa » 13. feb 2008 13:09

KebabKo skrev:
EagleConcept skrev:
hinke dk skrev:årh tørt.. så blir det ikke i aften.. he he

men kan man selv bestemme hvilket våben det skal være, eller hvordan foregår det?


Nej desværre. Kunne være fedt hvis man kunne. Af riflerne får du guld AK47. Kan ikke huske Sub'en.


Aha! Men hvordan får man så golden deagel?

Lvl 55: golden deagle
Alle 150x150 med rifler: gold AK-47
-------------- med sub: gold uzi
-------------- med sniper: gold Dragunov
-------------- med LMG: kan ikke huske
Alle 100x100 med shotguns: gold M1014
JkMa
Niveau 3
 
Indlæg: 269


Indlægaf Sethos88 » 13. feb 2008 13:11

LMG er Gold M60'eren så vidt jeg husker.
Sethos88
 
Indlæg: 4775


Indlægaf KebabKo » 13. feb 2008 13:59

JkMa skrev:
KebabKo skrev:
EagleConcept skrev:
hinke dk skrev:årh tørt.. så blir det ikke i aften.. he he

men kan man selv bestemme hvilket våben det skal være, eller hvordan foregår det?


Nej desværre. Kunne være fedt hvis man kunne. Af riflerne får du guld AK47. Kan ikke huske Sub'en.


Aha! Men hvordan får man så golden deagel?

Lvl 55: golden deagle
Alle 150x150 med rifler: gold AK-47
-------------- med sub: gold uzi
-------------- med sniper: gold Dragunov
-------------- med LMG: kan ikke huske
Alle 100x100 med shotguns: gold M1014


Tak. Tror jeg vil gå efter det istedet for prestige mode. Syntes det virker lidt langt ude..
Billede
KebabKo
Niveau 4
 
Indlæg: 696


Indlægaf skitzofraen » 13. feb 2008 19:55

WikzoDK skrev:Ja, det sker hele tiden. Jeg kan nemt se, når spillet automatisk rykker mit sigtekorn en lille smule, både i multi- og singleplayer. Prøv eventuelt den første bane, træningsmissionen, og du vil se det tydeligt. Du ved, lige før du skal smadre en vandmelon med kniven :P


Er rimlig sikker på, at der kun er Aim-assist/auto-aim i Singleplayer delen og ikke i multiplayer...
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf tue69 » 13. feb 2008 20:01

skitzofraen skrev:
WikzoDK skrev:Ja, det sker hele tiden. Jeg kan nemt se, når spillet automatisk rykker mit sigtekorn en lille smule, både i multi- og singleplayer. Prøv eventuelt den første bane, træningsmissionen, og du vil se det tydeligt. Du ved, lige før du skal smadre en vandmelon med kniven :P


Er rimlig sikker på, at der kun er Aim-assist/auto-aim i Singleplayer delen og ikke i multiplayer...


Nope - der er også aim-assist i multiplayer, dog ikke på samme måde som Wikzo beskriver det.

Hvis man f.eks. er i iron sight og sigter efter en fjende, så kan scopet finde på at rykke sig hvis der løber en anden fjende tværs ind over. Møgtrælst.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf skitzofraen » 13. feb 2008 20:06

tue69 skrev:
skitzofraen skrev:
WikzoDK skrev:Ja, det sker hele tiden. Jeg kan nemt se, når spillet automatisk rykker mit sigtekorn en lille smule, både i multi- og singleplayer. Prøv eventuelt den første bane, træningsmissionen, og du vil se det tydeligt. Du ved, lige før du skal smadre en vandmelon med kniven :P


Er rimlig sikker på, at der kun er Aim-assist/auto-aim i Singleplayer delen og ikke i multiplayer...


Nope - der er også aim-assist i multiplayer, dog ikke på samme måde som Wikzo beskriver det.

Hvis man f.eks. er i iron sight og sigter efter en fjende, så kan scopet finde på at rykke sig hvis der løber en anden fjende tværs ind over. Møgtrælst.


okay... Jeg har aldrig lagt mærke til det i multiplayer, men har tilgengæld oplevet det tit i singleplayer, så gik bare ud fra det var taget af i multi...
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster