Xboxlife forum

Call Of Duty 4 - Modern Warfare!!

Snak om first-person-shooter spil.

Indlægaf Pr3dator DK » 24. jan 2008 10:19

JkMa skrev:Nogen der ved om der er den store forskel på damage om man bruger Sonic boom eller x-tra bullietdamage i perk 2??


Jeg mener at sonic boom kun virker på sprængstof, granater og sådan noget...
On Xbox Live I will hear you Scream
Pr3dator DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1819


Indlægaf Reviloto » 24. jan 2008 10:32

Pr3dator DK skrev:
JkMa skrev:Nogen der ved om der er den store forskel på damage om man bruger Sonic boom eller x-tra bullietdamage i perk 2??


Jeg mener at sonic boom kun virker på sprængstof, granater og sådan noget...

Sonic Boom øger virkningen af eksplosive ting, som sagt, sprængstof, granater etc...
Billede
Reviloto
Niveau 4
 
Indlæg: 348


Indlægaf JkMa » 24. jan 2008 12:00

Reviloto skrev:
Pr3dator DK skrev:
JkMa skrev:Nogen der ved om der er den store forskel på damage om man bruger Sonic boom eller x-tra bullietdamage i perk 2??


Jeg mener at sonic boom kun virker på sprængstof, granater og sådan noget...

Sonic Boom øger virkningen af eksplosive ting, som sagt, sprængstof, granater etc...

Aha... så det er ens granater osv. og ikke våben/skud.... selvfølgelig... tak :wink:
JkMa
Niveau 3
 
Indlæg: 269


Indlægaf Pr3dator DK » 24. jan 2008 12:54

JkMa skrev:
Reviloto skrev:
Pr3dator DK skrev:
JkMa skrev:Nogen der ved om der er den store forskel på damage om man bruger Sonic boom eller x-tra bullietdamage i perk 2??


Jeg mener at sonic boom kun virker på sprængstof, granater og sådan noget...

Sonic Boom øger virkningen af eksplosive ting, som sagt, sprængstof, granater etc...

Aha... så det er ens granater osv. og ikke våben/skud.... selvfølgelig... tak :wink:


Jeg har tænkt mig at næste gang jeg spiller (forhåbningsvis i aften) at gå tilbage til at ha Martyredom og claymores og så vælge "sonic boom". Det kan jeg forestille mig gir en masse dejlige "ekstra" kills. :D
On Xbox Live I will hear you Scream
Pr3dator DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1819


Indlægaf JkMa » 24. jan 2008 23:14

Pr3dator DK skrev:
JkMa skrev:
Reviloto skrev:
Pr3dator DK skrev:
JkMa skrev:Nogen der ved om der er den store forskel på damage om man bruger Sonic boom eller x-tra bullietdamage i perk 2??


Jeg mener at sonic boom kun virker på sprængstof, granater og sådan noget...

Sonic Boom øger virkningen af eksplosive ting, som sagt, sprængstof, granater etc...

Aha... så det er ens granater osv. og ikke våben/skud.... selvfølgelig... tak :wink:


Jeg har tænkt mig at næste gang jeg spiller (forhåbningsvis i aften) at gå tilbage til at ha Martyredom og claymores og så vælge "sonic boom". Det kan jeg forestille mig gir en masse dejlige "ekstra" kills. :D

Til tider er der for mange som overlever ens claymore synes jeg, måske sonic boom vil hjælpe på det?! Meeen mon ikke man stadig får mere ud af x-tra bullietdamage?!
JkMa
Niveau 3
 
Indlæg: 269


Indlægaf JkMa » 29. jan 2008 09:57

Var lige på netcafé igår og spille lidt local mod venner, synes sku xbox-udgaven har noget bedre grafik end pc-udgaven, i hvertfald på den pc/opsætning jeg spillede på. Man kan så diskutere styringen joypad/keyboard-mus, hvad der bedst at spille med
JkMa
Niveau 3
 
Indlæg: 269


Indlægaf Scooter dk » 29. jan 2008 16:32

Pr3dator DK skrev:Jeg har nogle gange spillet mod nogle spillere hvor deres figur lag'er vildt meget - de er slet ikke til at ramme fordi man ikke helt hvor de er hende (hvis man ska få ram på dem skal man helst være lige bagved dem og håbe på at de løber lige ud). Det er sjovt nok også dem der vinder når man spiller Free for All.

Det ville være fedt, for os med 10mb, hvis man ku undgå disse spillere med ringe opkoblinger.


Det er vel en fordel at have en hurtig forbindelse, er der så ikke større mulighed for at blive host = ingen lagg = meget nemmere kills, eller har jeg misforstået noget(er det en server der host´er)?

Når et spil lagg´er, lagg´er det så for alle eller kun for nogle?

Jeg oplever tit at jeg skyder en modstander(nogle gange med et helt magasin) uden effekt, hvorefter han vender sig om og dræber mig med en enkelt salve/et enkelt skud :evil:.

Andre gange føler jeg mig nærmest udødelig & får 30+ kills i team deathmatch(er jeg host?). Normalt ligger jeg et sted imellem 15 & 30 kills i team deathmatch.

Min forbindelse er 4 m.bit ned & 0,5 m.bit op. Jeg har på fornemmelsen at folk med hurtigere forbindelse, har nemmere ved at få kills. Eller er min forbindelse hurtig nok?
Scooter dk
Niveau 4
 
Indlæg: 645


Indlægaf WikzoDK » 29. jan 2008 18:35

JkMa skrev:Var lige på netcafé igår og spille lidt local mod venner, synes sku xbox-udgaven har noget bedre grafik end pc-udgaven, i hvertfald på den pc/opsætning jeg spillede på. Man kan så diskutere styringen joypad/keyboard-mus, hvad der bedst at spille med

Prøvede det på Boomtown i juleferien. Grafikken var virkelig dårlig (satte alt på højeste, men virkede ikke) og jeg kunne knap nok se figurene, fordi de var helt sorte. Styringen var også mærkelig, når man er meget vant til Xbox 360 :P
Billede
WikzoDK
Niveau 4
 
Indlæg: 493


Indlægaf skitzofraen » 29. jan 2008 18:47

WikzoDK skrev:
JkMa skrev:Var lige på netcafé igår og spille lidt local mod venner, synes sku xbox-udgaven har noget bedre grafik end pc-udgaven, i hvertfald på den pc/opsætning jeg spillede på. Man kan så diskutere styringen joypad/keyboard-mus, hvad der bedst at spille med

Prøvede det på Boomtown i juleferien. Grafikken var virkelig dårlig (satte alt på højeste, men virkede ikke) og jeg kunne knap nok se figurene, fordi de var helt sorte. Styringen var også mærkelig, når man er meget vant til Xbox 360 :P


Har også spillet COD4 på pc, og vil ikke sige, at det ser dårligere ud end 360 udgaven, dog heller ikke bedre... Var faktisk overrasket over hvor ens de så ud (folk snakker altid om at pc giver meget bedre grafik, men jeg kunne sgu ikke se det i cod4's tilfælde)... Min eneste klage da jeg prøvede det til pc var, at jeg er vant til en ordentlig størrelse skærm, og ikke en sølle 19"...
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf Gosser » 30. jan 2008 08:56

Neeeeeeej! Så er singleplayerdelen ovre for mit vedkommende :cry: Alt for kort, men det kan det også kun være når det var så fedt! For dælen da, det var virkelig underholdende hele vejen igennem, klart det bedste spil jeg har haft til 360.

Nu må jeg i gang med noget multiplayer.
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Indlægaf Pr3dator DK » 30. jan 2008 09:18

Gosser skrev:Neeeeeeej! Så er singleplayerdelen ovre for mit vedkommende :cry: Alt for kort, men det kan det også kun være når det var så fedt! For dælen da, det var virkelig underholdende hele vejen igennem, klart det bedste spil jeg har haft til 360.

Nu må jeg i gang med noget multiplayer.


Ja og det er faktiskt sjovere end singleplayer! :-)
On Xbox Live I will hear you Scream
Pr3dator DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1819


Indlægaf enfen » 31. jan 2008 18:04

COD4 har overtaget pladsen som det mest spillede spil på Xbox Live. Det må også siges at være velfortjent, når man ser på, hvad det spil har at byde på.

Lidt af den info, som er modtaget på mail fra CharlieOscarDelta:

We were overjoyed with the recent news that COD4:MW surpassed Halo 3 as the top played game on Xbox LIVE. (check out Major Nelson's coverage here)
Even more impressive, it was just announced that Call of Duty 4: Modern Warfare was the best selling video game title worldwide for the 2007 calendar year according to The NPD Group, Chart Track and The GFK Group! The fact that this game was released in November and only had two months to achieve the top position is phenomenal. (read all about it!)
We have only YOU to thank for this unprecedented success. Call of Duty would be nothing without the enthusiastic - yet discerning - fans found right here at Charlie Oscar Delta.
Thank you for all your love and support!!!
enfen
Niveau 7
 
Indlæg: 2154


Indlægaf TagEnKiks » 31. jan 2008 18:07

enfen skrev:COD4 har overtaget pladsen som det mest spillede spil på Xbox Live. Det må også siges at være velfortjent, når man ser på, hvad det spil har at byde på.


Ved ikke hvor meget du følger med! Men halo3 har overtaget pladsen igen!
http://www.majornelson.com/

Major Nelson skrev:LIVE Activity for week of 1/21
Xbox 360 Top Live Titles (based on UU’s)
1 Halo 3
2 Call of Duty 4
3 Guitar Hero III
4 Undertow
5 Gears of War
6 Rock Band
7 Devil May Cry 4 Demo
8 Madden NFL 08
9 Assassin's Creed
10 Forza Motorsport 2

TagEnKiks
Niveau 8
 
Indlæg: 7159


Indlægaf enfen » 31. jan 2008 18:20

Der kan man sgu bare se. Nå, men spillet nåede da at have en uge på førstepladsen.
enfen
Niveau 7
 
Indlæg: 2154


Indlægaf Scooter dk » 2. feb 2008 14:27

enfen skrev:Der kan man sgu bare se. Nå, men spillet nåede da at have en uge på førstepladsen.


Bare det at slå Halo3 i en uge er sgu også flot :wink:

Godt gået COD4 =D>
Scooter dk
Niveau 4
 
Indlæg: 645


ForegåendeNæste

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster