Xboxlife forum

Halo 2 Vs Half-Life 2

Snak om first-person-shooter spil.

Hvilken en af dem?

Halo 2!
25
74%
Haf-Life 2 Xbox!
3
9%
Halif-Life 2 PC!
6
18%
 
Afgivne stemmer : 34

Indlægaf PsykopatGamer » 1. aug 2004 19:28

jeg har stemt på Halo 2!!!

fordi jeg aldrig har kunne lide half life!!!!

og fordi halo2 er et must have for mig!!!! :)
PsykopatGamer
Niveau 3
 
Indlæg: 289

Brugeravatar

Indlægaf Playkid » 1. aug 2004 19:44

Jeg stemte (hvis det skulle komme bag på nogen) på Halo 2 ;)

Ikke fordi jeg er fanboy, jeg forholder mig så vidt jeg kan objektivt.
HL var og er et rigtigt godt spil, jeg kunne lide histiorien, uhyggen og det lidt besynderlige plot.
Det var meget der gav spillet en speciel stemning, noget af det var når man gang på gang blev ladt alene.

HL2 har jeg bare svært ved at se hvor fører hen. fysik og grafik motoren er da bestemt god og flot, men det er historien og plottet jeg er lidt bange for. Jeg er bekymret over at det går hen og bliver lidt ala Matrix filmene. Jeg er også bange for man ikke får det samme "feel" igen.

Halo 2 derimod, er jeg ikke bange (ret bange) for.
Det er mere at det samme. Tweeket og tunet og online. Grafikken er lækker og gameplayet højet.
Vi ved en masse, men det er begrænset hvad vi har set. Mine forventninger er høje, nu håber jeg bare Bungie kan holde hvad de lover.
Playkid
 


Indlægaf Fire-Jolle » 1. aug 2004 20:36

Jeg stemte på Halo 2.

Jeg stemte Halo 2, for jeg har haft virkelig mange underholdende timer sammen med det første spil -
co - op med min fætter, spille via. systemlink hele natten med vennerne :P
Og Halo 2 kommer jo bare med mere af samme skuffe, plus lidt ekstra til ;)

Half-Life er et spil jeg ikke rigtig har haft bekendskab til, prøvede det kort på ps2 og jeg syntes virkelig det var kedeligt..
Om det var fordi at spillet ikke er specielt godt til ps2, eller om jeg ikke brugte nok tid på spillet, skal jeg ikke kunne sige...
Billede
Fire-Jolle
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Indlægaf Slane » 1. aug 2004 21:02

Half Life var vold skod på PS2... ;)

Well, PS2Playkid; Den med at Half Life, godt kunne gå hend og køre samme stil som The Matrix, kan jeg faktisk godt følge dig i. For et par dage siden blev Half Life 3, annoceret officielt. Og betyder det at historien i 2éren, kommer til at slutte med, at lægge op til en 3ér... Nedern hvis det gør.... :?
Im <(IN)> Trance !
Slane
Niveau 6
 
Indlæg: 1633

Brugeravatar

Indlægaf Playkid » 1. aug 2004 21:19

Ikke bare det, men også det med at de 2 efterfølgere bliver en skuffelse. Det håber jeg bare ikke de gør.
Playkid
 


Indlægaf Zelion » 1. aug 2004 23:11

For stan man det er nice billide!
Simpson...Homer Simpson, he is the greytest guy in histori. Froom town in springfield and he is about to hit a tree.
Zelion
Niveau 5
 
Indlæg: 929


Indlægaf d0minat0r DK » 2. aug 2004 19:58

Jeg ser meget frem til Halo 2 og Halflife 2... De betyder nok lige meget for mig..!
d0minat0r DK
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Foregående

Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster