Xboxlife forum

The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay

Snak om first-person-shooter spil.

The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay

Indlægaf Beatwolf » 3. jun 2004 19:15

Hejsa
check denne her anmeldelse af The Chronicles of Riddick!! det ser fandema godt ud, når det har fået superb status kan det ikke være helt dårligt....nogen der har prøvet det og kan bekræfte og er det udkommet?

http://www.gamespot.com/xbox/action/chr ... eview.html
Beatwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1354
By: Vanløse


Indlægaf Anastacio » 3. jun 2004 19:21

Det er ikke udkommet herhjemme endnu, men der er desværre ingen LIVE del i spillet og singleplayer delen er kort og kan gennemføres på 8 timer eftersigende.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf Playkid » 3. jun 2004 19:27

Hvis bare det har en god genspilnings værdi, gør det ikke meget at det kan klares på 8 timer.
Playkid
 


Indlægaf Thomas » 3. jun 2004 21:00

8 timer er nok, hvis det er kvalitets spil!..

Det ser ud til de fleste anmeldere er vilde med det: http://gamerankings.com/htmlpages2/919755.asp
Thomas
Niveau 4
 
Indlæg: 576


Indlægaf Beatwolf » 5. jun 2004 12:52

det kan jo altid bestilles fra www.cd-wow.com hvis man virkelig vil have det...lige før jeg ærger mig over at jeg har købt ninja gaiden :)
Beatwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1354
By: Vanløse


Indlægaf Alayer » 9. jun 2004 16:53

Det ser nu meget godt ud. MEN holder det til sist.
Jeg er ikke lige fram glad over at man skal spille som ham den PUMPEDE fra film.
Det gør sq det hele lidt LAMT.
:D :D :D
________________________
IRC:
irc://copenhagen.dk.quakenet.eu.org:6667/Console
irc://copenhagen.dk.quakenet.eu.org:6667/Starwars.com
________________________
Spil jeg skal HA:
Doom 3
Halo 2
KOTOR 2
Psi-Ops
________________________
Alayer
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Indlægaf Preell » 9. jun 2004 18:01

Tror ikke det vil holde så længe det må tiden vise ... :P

Mvh. Preell // Jakob
Preell
Niveau 4
 
Indlæg: 371

Brugeravatar

Indlægaf Chanozi » 10. jun 2004 09:06

..har sq kun hørt godt om det spil..har nogle stykker på min friends liste, som spiller det..btw det skulle være ret brutalt..

..ang Live! delen, så har jeg hørt noget om at den er integreret i spillet, men på en måde ikke aktiveret..hvilket den skulle blive når den er helt på plads dvs updates og sån'..om dette er rigtigt har jeg ingen anelse om..
Chanozi
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf Preell » 10. jun 2004 13:27

Okey.

Lyder fair. jeg ska bare havde det, :lol:

Mvh. Preell // Jakob
Preell
Niveau 4
 
Indlæg: 371

Brugeravatar

Indlægaf Fnord » 11. jun 2004 11:34

Jeg synes Riddick er en meget interessant parsonlighed og godt fundet på... købte lige filmen "Pitch Black" med Vin Diesel som Riddick og den var faktisk ganske udemærket... Både Pitch Black og Escape from from Butcher Bay er jo prequels til den nye film der kommer i biffen snart, og som IMO ser råfed ud.

Trailer: http://www.apple.com/trailers/universal/thechroniclesofriddick/
Fnord
 


Indlægaf D4||3 » 23. jul 2004 14:56

[quote="Fnord"]Jeg synes Riddick er en meget interessant parsonlighed og godt fundet på... købte lige filmen "Pitch Black" med Vin Diesel som Riddick og den var faktisk ganske udemærket... Både Pitch Black og Escape from from Butcher Bay er jo prequels til den nye film der kommer i biffen snart, og som IMO ser råfed ud.

Trailer: [url]http://www.apple.com/trailers/universal/thechroniclesofriddick/[/url][/quote]
Pitch black er 1eren i serien om Riddick, så er der tegnefilmen Dark Fury som er 2eren så man lærer Riddick mere at kende, og så er der 3eren Chronicles of riddick, og spillet HANLDER om Chronicles of riddick.
D4||3
Niveau 0
 
Indlæg: 1


Indlægaf Anastacio » 23. jul 2004 15:44

Spillet er dog ikke baseret på filmen og det eneste spillet har til sammenligning med filmen er hovedpersonen Riddick.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Indlægaf VeMorK » 1. okt 2004 11:59

Jamen.. jeg har det og jeg vil gerne sælge... kontakt mig over MSN...
pris 265 incl porto.!

VH Henrik
VeMorK
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Indlægaf skitzofraen » 30. okt 2004 16:46

har også riddic og jeg må sige at det er det spil jeg nogensinde har set der har bedst grafik!! De fedeste fights og i det hele taget er spillet total nice
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978



Tilbage til FPS

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 42 gæster