Xboxlife forum

Valg af 3D-Figher online...måske Tekken 6?

Alt snak om Fightingspil.

Valg af 3D-Figher online...måske Tekken 6?

Indlægaf Triforce » 10. mar 2011 16:07

Hey Peeps.

Jeg har i boxens spæde ungdom brugt en del tid på DoA4, men da jeg så prøver at starte de op igen her for et par dage siden erfarer jeg at der er total dødt online og forbindelsen næsten altid er mega crappy.

Så jeg ville høre om hvad jeres erfaringer er med Tekken 6 online? Jeg har brugt noget tid på SC4, og synes det er ret sjovt, det eneste problem er at online-delen er så ringe. og forbindelsen også halter lidt.

Så er Tekken 6 noget værd hvis man gerne vil begynde at spille lidt 3D-fighter igen online? Eller er der andre 3D-fighters jeg har overset? udover Virtua Fighter

købte SF4 får nogle år tilbage, men 2D-fighter siger mig ik noget.

Håber i vil hjælpe 8)
Each time you throw dirt you loose a little ground.
Triforce
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Re: Valg af 3D-Figher online...måske Tekken 6?

Indlægaf TerrificFalcon » 10. mar 2011 16:31

Dit bedste bud for tiden er nok Tekken 6, men der er vidst ikke så mange danskere der spiller det online på 360'en længere - specielt ikke med Mortal Kombat lige rundt om hjørnet.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Valg af 3D-Figher online...måske Tekken 6?

Indlægaf Triforce » 10. mar 2011 18:55

ok, men er der en generel aktivitet på Tekken 6 på nettet?
Each time you throw dirt you loose a little ground.
Triforce
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Re: Valg af 3D-Figher online...måske Tekken 6?

Indlægaf Vicsage » 21. mar 2011 13:56

Aktiviteten i Tekken 6 online er ganske fin. Der er også en pæn håndfuld der spiller T6 i Danmark, men pga. den tåbelige censur herinde kan man ikke poste linket.

(www.g4m3rsl0ung3.dk)
Vicsage
Niveau 1
 
Indlæg: 60


Re: Valg af 3D-Figher online...måske Tekken 6?

Indlægaf Triforce » 26. mar 2011 16:05

Ok tak for infoen, jeg får spillet på mandag så må vi håbe jeg kan huske lidt fra den gang i tidernes morgen hvor jeg spillede tekken 3
Each time you throw dirt you loose a little ground.
Triforce
Niveau 4
 
Indlæg: 308


Re: Valg af 3D-Figher online...måske Tekken 6?

Indlægaf Da Senzai » 28. mar 2011 19:47

Tekken 6 er klart dit bedste bud.

Soul Calibur er også meget sjovt, men som du selv nævner kører det ikke så godt online. Virtua Fighter 5 er også rigtigt godt, men desværre er der ikke noget lobby-system, og det gør det lidt svært at få gange i nogle gode kampe.

Vi er også lidt danskere på Boksen med T6. Shredninja, Neonxaos (hvis du kan huske ham fra DOA) og EpicStoffer (ond Hwoarang spiller, der altid er frisk på nye Tekken-Udfordringer!) Alt efter, hvor du er fra, så bliver der også spillet offline på Frederiksberg, hver søndag. Det er dog på PS3 :0)

Ellers er der vist ikke andre 3D fightere bortset fra MK vs DC. Det er faktisk okay, men det er uspilleligt online :(
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København



Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster