Xboxlife forum

Marvel vs. Capcom 3 Special Edition

Alt snak om Fightingspil.

Marvel vs. Capcom 3 Special Edition

Indlægaf ice_hiboy » 9. feb 2011 22:31

hey

er der nogen der ved om Marvel vs. Capcom 3 Special Edition vil blive solgt herhjemme eller i en butik i europa. Jeg vil virkelig gerne have den :D i kan lige se en unboxing hvis i vil se hvor awesome den er http://www.destructoid.com/video-a-peek ... 3641.phtml
Billede
ice_hiboy
Niveau 4
 
Indlæg: 595


Re: Marvel vs. Capcom 3 Special Edition

Indlægaf ice_hiboy » 10. feb 2011 08:01

bump
Billede
ice_hiboy
Niveau 4
 
Indlæg: 595


Re: Marvel vs. Capcom 3 Special Edition

Indlægaf TerrificFalcon » 10. feb 2011 08:41

Så vidt jeg ved (og jeg er ret sikker), så kan du ikke få Special Edition fra én butik. Hvis du er totalt mental efter at få den, så kan du dog få tegneserien ved at bestille hos shopto.net, steelbook coveret ved at forudbestille hos GameStop - og resten af delene kan du sikkert også finde hos diverse forhandlere (jeg har dog ikke kigget meget på det). Derudover kan du få en badass t-shirt ved at forudbestille hos TheHut.com.

Så altså; nej, du kan egenlig ikke få den samlede Special Edition, men hvis du allerede har poppet 50000 boners over den, så kan du altså sikket få den som samlesæt (hvilket dog kommer til at koste en del penge). Alternativt kan du vistnok også hente den hjem fra den officielle Capcom-shop in the US and A (hvis de da har flere - tror nok at de har udsolgt).
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Marvel vs. Capcom 3 Special Edition

Indlægaf ice_hiboy » 10. feb 2011 09:22

engentlig gik jeg mest op i at får det ekstra dlc :P
Billede
ice_hiboy
Niveau 4
 
Indlæg: 595


Re: Marvel vs. Capcom 3 Special Edition

Indlægaf Cerialbox » 10. feb 2011 09:26

Det kan man alligevel først indløse den 15. marts hvor det også kommer på Xbox Live. Seth Killian fra Capcom sagde også at DLC'et ikke vil blive dyrere end de $10 ekstra som Special Edition koster.
Jaed.
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Re: Marvel vs. Capcom 3 Special Edition

Indlægaf ice_hiboy » 10. feb 2011 10:14

så er jeg mere rolig :D
Billede
ice_hiboy
Niveau 4
 
Indlæg: 595



Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster