Xboxlife forum

Mortal Kombat HD Kollektion

Alt snak om Fightingspil.

Mortal Kombat HD Kollektion

Indlægaf Da Senzai » 17. aug 2010 18:59

Ifølge TRMK er Mortal Kombat HD Kollektion under udvikling. Kollektionen bliver HD remakes af MK1, MK2 og UMK3. Spørgsmålet er hvor meget HD spillet bliver, om det virkeligt bliver HD eller bare opskaleret udgaver af de existerende sprites. Nu om dage bliver ordet HD slynget ivrigt omkring. Som artiklen nævner ville en TRUE hd opdatering kræve, at nye skuespillere bliver fundet og filmet.

Artiklen nævner også, at Warner Brothers allerede har hyret skuespillere, der er ved at lave Mocap til kollektionen, min IMHO, kan de skuespillere ligeså godt være igang med at Mocappe til MK9, der også bruger mokap.

Mere Mortal Kombat er altid godt, omend, at jeg synes at Kollektionen er lidt mærkværdig, da vi allerede har (havde) UMK3 på Arcade. Så skulle de hellere udgive MK4 end de kedelige MK1 og MK2. Jeg er også bange for at den i forvejen begrænsede spillerbase vil blive delt mellem kollektionen og XBLA udgaven. Skal hele basen springe over på Kollektionen skal det være True Nyt HD med Nye actors, men er det ikke spild af kræfter, der måske kunne havde været bedre brugt på MK9?

Jeg køber selvfølgelig kollektionen om ikke andet, så for nye MK Achievements - og det vil være kongen med 2 on 2 kombat, der faktisk VIRKER online, og at kunne spille andre baner end Scorpions Hell :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Pludderkal » 17. aug 2010 19:29

Kommer det ikke kun på ps3? så er det da trophies du skal efter senzai ;)
Pludderkal
Niveau 5
 
Indlæg: 801


Indlægaf Da Senzai » 17. aug 2010 19:35

Ed Boon han har aldrig lagt skjul på at laver spil for at tjene penge. Flere Platforme = Flere Dollaz.

Jeg tror ikke på at Sony giver Warner Brothers et to-trecifret millionbeløb for en "budget" titel til 19,99$.

Edit: Eller 29,99$
Senest rettet af Da Senzai 17. aug 2010 19:43, rettet i alt 1 gang.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf TerrificFalcon » 17. aug 2010 19:37

Det at de FIRE sider som tilsyneladende kom til at lække det for tidligt kun listede PS3 udgaven betyder jo bestemt ikke at det ikke kommer til X360 også, ;).

Jeg håber på at vi hører mere, i de kommende dage, i løbet af GamesCom.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Indlægaf Keras » 17. aug 2010 19:40

Billede
Sæt de gamle i fængsel og de kriminelle på plejehjem! Så får de gamle adgang til bad, hobbyer og gåture. Ingen vil kunne stjæle fra dem, og de vil få penge istedet for at skulle betale. De kriminelle kan få kold mad, igen penge, være helt alene, få slukket lyset kl 20:00 og få bad 1 gang i ugen (max)
Keras
Niveau 6
 
Indlæg: 1666


Indlægaf Deuone » 17. aug 2010 22:12

Ideen at de er ved at lave en Mortal Kombat HD lyder meget autentisk, da Ed Boon selv nævnte det ved E3 i år, i et interview over ting de ville gøre når Mortal Kombat fylder dets 20års jubilæum.

Imo skulle de kun lave HD remake af Trilogy, bedste spil i MK historie ( æder de ord i mig når MK9 udkommer :P )

Keras: Ville også undre mig en del da jeg ved Ed Boon er stor fan af Xbox360 :)

Da Senzai: Mortal Kombat blev filmet i høj opløsning, kvaliteten var kun komprimeret fordi sprites i dens tids teknologi ikke var i stand til at lave bedre opløsning. Jeg har enkelte gange set billeder af sprites i HD fra Ed Boon på twitter. Men nu her hvor NetherRealm lige har flyttet studie ved jeg ikke om der er nogen ting der er gået tabt. Skulle ikke undre mig hvis de slet ikke behøver nye skuespillere, men som sagt, det måske ikke sikkert at alle originale billeder blev gemt.
Billede
Deuone
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Indlægaf Da Senzai » 18. aug 2010 14:28

Ok, spændende! :D

Der var en bruger på MugenGuild, der skrev, at deres kamera´er slet ikke var så gode dengang, og at det derfor ikke var i HD, men der kan man bare se.

Jeg spillede Trilogy her for et stykke tid siden (har det til PSX), og efter, at havde spillet UMK3, kunne jeg virkeligt se, hvor dårligt det er :D Det er alt for løst og tilfældigt. Det er ikke "tight" nok. Der var ihvertfald næsten ingen af mine ting med Reptile og Liu, der virkede - Men rent konceptmæssigt holder spillet 100. Da der er så mange fede figurer med :D

De eneste, der egentligt mangler er Quan Chi og Blind Kenshi, men se kom først til senere :)
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Deuone » 18. aug 2010 16:05

har aldrig prøvet UMK faktisk, men har høft at det var hurtigere end trilogy. jeg voksede bare op med de første 3 mortal kombat, og trilogy samlede alle mine 3 favorit spil i 1. har aldrig syntes senere MK spil har fanget den samme magi som trilogy havde, måske er det fordi det også er nostalgisk for mig. men det nye mortal kombat, er det første jeg faktisk virkelig ser frem til. Men samtidig en HD update til UMK3 eller Trilogy er næsten lige så mit hoved eksplodere. kan ikke vente med at juggle noobs med smoke, i HD :D
Billede
Deuone
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Indlægaf Da Senzai » 20. aug 2010 19:49

Lidt flere Quotes fra MK Tråden på MugenGuild

bWWd skrev:Daniel commented on actors from new MK HD, its true and Kung Lao's actor son will be new kung lao

wushucoach
7 godz. temu

Not in the new MK stuff, good luck to the new guy's though. One of my best friends, Tony (Kung Lao), son "Taylor" is the new Kung Lao.Please, give him the support of the best gaming fan base in the world "Crew" .

http://www.youtube.com/watch?v=80fF806yURk



bWWd skrev:This comment is now deleted ,i guess warner came and didnt wanted any info about new game to be released,they also took down one video from daniel pesina account ,its still in google search tho
Billede

It was video with unused idea from mk1 when character opens a round with animation.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Deuone » 13. sep 2010 22:26

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Jhu5rslosms[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=HHGh5X2OH38[/youtube]

glæder mig virkelig til HD, bliver for nice at spille mk3 igen :)
Billede
Deuone
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Re: Mortal Kombat HD Kollektion

Indlægaf Deuone » 22. sep 2010 10:48

http://www.joystiq.com/2010/09/21/mortal-kombat-hd-arcade-kollection-listed-by-gamestop/
nyt info om MK HD, desværre ud af alle rygterne, har der ikke været noget info om en udgivelse til xbox endnu. :(
Billede
Deuone
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Re: Mortal Kombat HD Kollektion

Indlægaf Da Senzai » 16. apr 2011 21:40

Hvad er Status? Er spillet stadig på vej?
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København



Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster