Xboxlife forum

Super Street Fighter IV

Alt snak om Fightingspil.

Super Street Fighter IV - er mere af det samme en god eller en dårlig ting?

God - De nye tilføjelser er geniale!
26
65%
Dårlig - Den nye version tilføjer for lidt nyt til at være interessant.
14
35%
 
Afgivne stemmer : 40

Indlægaf Kayniel » 3. aug 2010 12:59

Billede
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Re: Super Street Fighter IV

Indlægaf Unklemac » 21. sep 2010 14:01

^^^^ hehe.

Jeg er lige begyndt at spille Street Fighter (4) real. Men hvordan med tourneringer i DK. Må man bruge en knap til eks. 3x Punch eller 3x Kick ?

Mener at jeg læste et sted for et år siden, at man ikke måtte bruge det i USA, men ved ikke om vi tager det lige så seriøst her i DK :-)
Unklemac
Niveau 5
 
Indlæg: 1066


Re: Super Street Fighter IV

Indlægaf Da Senzai » 21. sep 2010 15:01

Spørg hellere inde på tekst fjernet af autocensur.dk - de er medarrangører af Headstomper, og det er blandt andet dem, der kommer til at afholde DM i Super Street Fighter IV.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Super Street Fighter IV

Indlægaf Unklemac » 21. sep 2010 15:11

Tak Senzai. Jeg fik også lige en privat besked, så nu ved jeg lidt mere :-)

Hvordan er det til konkurrancerne mht. niveau'et ? Det kunne da være meget rart at vinde bare 1 runde (ud af 3), hvis man kiggede forbi.
Unklemac
Niveau 5
 
Indlæg: 1066


Re: Super Street Fighter IV

Indlægaf Da Senzai » 21. sep 2010 17:22

Som de fleste herinde nok er klar over, så er jeg ikke ligefrem verdensmester til Street Fighter IV omend, jeg sagtens kan baske lidt casual spillere med Gen og Zangief.

Min opfattelse er, at Street Fighter IV niveauet til Headstomper er meget blandet. Jeg plejer gerne at vinde 3-4 kampe hvorefter, jeg møder en dygtig spiller, der slår mig ud.

Det skyldes, at til Headstomper afholdes der ikke kun SSFIV men også Tekken, SmashBros og andre spil. De fleste Gamere + Staffet plejer gerne at stille op i flere spil end kun deres foretrukne. Det gør, at der både er øvede og begyndere ved alle spillene.

Når det så er sagt, så er de seriøse spillere rigtigt dygtige. Jeg ved blandt andet også at et par af dem har været et smut i Tyskland for spille turnering, og det er da mere end almindelig "jeg-slapper-lidt-af-ved-boksen" dedikation. En af spillerne Magic/Pinball lå også i en periode nr1 på PS3 leaderboardet med hensyn til Battle Points (tror jeg de hedder).

Der kommer også både PS3 og Xbox 360 spillere, så det bliver toppen af begge verdener du vil møde. Du skal ikke være bange for at stille op selvom du måske er ny i gamet for folk er søde og rare, og der er mange, der bare kommer for at spille for sjov og støtte communitiet.

De plejer at spille på PS3, da der generelt er enighed om at Xbox 360 padded stinker til fighters, og en stor del af deltagerne tager alligevel Arcadestick med eller låner andres. Selvom har jeg 2 sticks til Xbox 360 og et PS3 Stick (selvom jeg ikke ejer en PS3), så jeg kan spille med.


Edit: Det er nok mere 2-3 kampe jeg vinder end 3-4. Var lige optimistisk nok :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Super Street Fighter IV

Indlægaf Da Senzai » 21. sep 2010 17:29

Test
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Super Street Fighter IV

Indlægaf Kayniel » 21. sep 2010 17:32

hest
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Re: Super Street Fighter IV

Indlægaf Da Senzai » 21. sep 2010 17:35

Nu skal du ikke være flabet! Pas på, at jeg ikke udfordrer dig til Gadekamp! Kung-Fu! <0/
Senest rettet af Da Senzai 21. sep 2010 18:37, rettet i alt 1 gang.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Super Street Fighter IV

Indlægaf Kayniel » 21. sep 2010 18:30

Jeg ka'rate.
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Sweet Comeback!

Indlægaf Da Senzai » 21. sep 2010 18:47

Hahaha, Oldschool! Nice :D

Jeg ved ikke, hvordan jeg skal lave comeback efter den :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Super Street Fighter IV

Indlægaf Unklemac » 22. sep 2010 13:30

Tak Senzai. Jeg vil prøve at se om jeg ikke kan komme med til den næste turnering, da det jo altid er sjovere når man spiller face2face.

Lyder til at man skal krydse fingre for ikke at møde de tunge drenge, for ellers bliver det en kort fornøjelse. Jeg kan jo lige oprette en konto på you-know-what og spørge flere dumme spørgsmål ;-)

Lige en sidste note:
Har dog desværre ingen som gamer Street Fighter (eller andre fighting spil), så hvis der er nogen i odense som vil duellere, skal de ikke holde sig tilbage for en kamp. Jeg er dog københavner ;-)
Unklemac
Niveau 5
 
Indlæg: 1066


Re: Super Street Fighter IV

Indlægaf Trashberry » 2. nov 2010 22:19

Kayniel skrev:hest


Gris
Trashberry
Niveau 2
 
Indlæg: 139


Re: Super Street Fighter IV

Indlægaf Da Senzai » 9. nov 2010 16:12

Er her nogen herinde fra, der skal med til DM i Super Street Fighter 4 på lørdag ?
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Super Street Fighter IV

Indlægaf Trashberry » 25. nov 2010 12:01

Ja jeg var der :D
Trashberry
Niveau 2
 
Indlæg: 139


Re: Super Street Fighter IV

Indlægaf ShredNinja » 10. dec 2010 12:29

Heheee det er sgu god værkstedshumor det her:

http://www.cracked.com/blog/if-characte ... t-hammered
ShredNinja
Niveau 2
 
Indlæg: 146


ForegåendeNæste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster