Xboxlife forum

Smackdown Vs. RAW 2010 i morgen

Alt snak om Fightingspil.

Indlægaf Midget » 27. nov 2009 14:52

austerellis skrev:
Midget skrev:hvor mange herinde følger med i WWE shows som RAW Smakdown og ECW?


Jeg ser lidt indimellem. RAW er blevet helt tosset med alt for meget reklame, tåbelige gæsteværter og Hornswoggle-kampe. Smackdown er noget mere lige til, og ECW er cool, fordi Christian og Shelton Benjamin er der.

Hos RAW er jeg vild med Bourne, men han skal desværre åbenbart tabe alle sine kampe. Jeg er træt af Cena og D-X (dog ikke de to hver for sig), og så er det på tide, at DiBiase bliver face, som der har været gættet på i et stykke tid.

Hos Smackdown elsker jeg Jericho. Han er det største, mest gennemført irriterende fjols i WWE. Batista er sejere som heel, Mysterio er meget cool, men når han åbner sin mund bliver jeg træt af ham. Endelig er jeg vild med John Morrison og Kane. The Undertaker irriterer mig den dag i dag.

ECW - som sagt Christian og Shelton Benjamin. Især Shelton. Han er, efter han er blevet face, en rigtig imponerende figur.

Men jeg ser det efterhånden kun af og til - wrestling forekommer mig dummere og dummere efterhånden, og mange af de nye navne er kedelige og uinteressante (især ham den rødhårede irer og en sur skotte, de er godt nok fesne)

Jeg har lige anskaffet mig Raw vs Smackdown, så jeg ser frem til at se, hvad det kan, når min Xbox kommer tilbage fra reparation.


jeg synes nu ellers at DX er nice :b men Cena er man lidt træt af efterhånden! shaemus (den rødhårede skotte (ginger :D:D)) er os pænt nederen! Vil klart give dig ret i at shelton benjamin er nice! han er rimelig vanvittig, og håber faktisk at han vinder ECW championship mod christian til TLC i en ladder match, eftersom at christian har holdt det siden night of champions.. :b

ECW synes jeg dog er lidt tamt.. Der kommer nye wrestlere, der kun er oppe imod nogle random strangers, som de banker på 40 sekunder. Og så har det os i rigtig lang itd været det samme med at william regal, Koslov og ezekiel jackson kommer ud og prøver at banke tommy dreamer og christian..
Billede
Midget
Niveau 5
 
Indlæg: 808


Foregående

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster