Xboxlife forum

Marvel vs Capcom 2

Alt snak om Fightingspil.

Indlægaf Jenslyn87 » 3. maj 2009 12:12

Fedt! Tak... der må være stor forskel :)
Jenslyn87
Niveau 5
 
Indlæg: 894


Indlægaf bjaelkesex » 6. maj 2009 13:02

I hate listening to people's dreams. It is like flipping through a stack of photographs. If I'm not in any of them and nobody is having sex, I just don't care.
bjaelkesex
Niveau 8
 
Indlæg: 6741


Indlægaf Krisgebis » 6. maj 2009 14:18

Jenslyn: Fordi spillet ærligt talt er overhyped. Er du til kombo tunge fighters er spillet cool nok, ellers ikke.
Balancen er ikke særligt god (nok også pisse svært med så mange, helt forskellige fighters).

Ja, dreamcast versionen har fået meget bedre anmeldelser. Det er dog meget misvisende. Fordi det blev også udgivet 3 år før xbox(1) udgaven. Så selvom xbox udgaven havde forbedringer, så havde spillet ikke ældret særligt godt.
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Indlægaf Da Senzai » 6. maj 2009 16:00

Haha!

Overhyped eller ej, så er det røvfedt. Det er ligesom med UMK3. Det er måske ikke det bedste spil rent Teknisk, men det er stadig like the greatest Game ever made!

Hvis det er sandt, hvad du siger, at der var forbedringer i Xbox udgaven, så synes jeg, at det er syndt, at det ikke den, der blev brugt. Selv spillede jeg PS2 udgaven :P

Iøvrigt Ældes Marvel vs Capcom 2 aldrig. Ligesom (igen! :D) UMK3, så står spillet the test of time, som den bedste fighter indenfor dets type (altså MvC Gameplay :P )

Jaja, Jeg er en Fanboi, men alligevel! :D :D

Det eneste jeg håber er, at de tilføjer en Random-Select! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Krisgebis » 6. maj 2009 18:44

Hehe, du har jo ret Senzai. Spillet skal bare være noget for en, så er det da bestemt også godt.
UMK3 blev jeg faktisk overrasket over da jeg købte det. Havde spillet de gamle, men mente ikke de var så fede længere. Man kan godt mærke at spillet nærmest er i stykker, men det er delme sjovt :-)

Jeg synes at have læst i en random anmeldelse på metacritic at der skulle være lavet små forbedringer (ingen nye features, men balancing/bug-fix ect.), men ved ikke om det kun var fra Dreamcast builded, eller om det også var fra PS2 udgaven.

MvC2 er ikke så meget min kop te, men har mere en lille loyal fanskare (men hvilken fighter har ikke det idag). Derfor er det ikke sikkert at alle vil synes det er pisse fedt. Men jeg skal bestemt prøve en trial når det kommer, for at se om jeg bliver overrasket ;-)
Krisgebis
Niveau 7
 
Indlæg: 2034


Indlægaf Jibla » 24. maj 2009 17:25

Jeg glæder mig efterhånden til MvC2 udkommer. Er der noget nyt omkring online tag?
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf Jibla » 18. jun 2009 21:58

Kan det stadig passe at udgivelsesdato er den 29. juni? - det er jo en mandag. :(
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf Jibla » 28. jun 2009 09:02

MvC2 is not actually coming out on June 29, sorry guys. Not sure where that rumor came from, but it's going to be closer to the end of July.

http://kotaku.com/5303300/marvel-vs-cap ... ng-june-29

:( :( :( :(
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf Da Senzai » 8. jul 2009 13:48

Er folk ellers ved at være klar?

Jeg er helt sikkert!

Hvem vil I spille med?

Jeg mainer helt sikkert Cyclops og Jin Saotome. Jeg mangler at finde en tredje-mand. Jeg overvejer lidt Tron Bonne, SonSon, Sabretooth eller Hulk. Det kan også være, at jeg ender med at køre Cyke og Jin fast, og så bruger jeg det sidste slot til, hvem jeg nu lige har lyst til at the moment :P
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Jibla » 8. jul 2009 15:03

Jeg kører Storm, Sentinel-Y og Cyclops fordi det er hightier chars.

Men jeg mangler microsoft points!
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf Da Senzai » 8. jul 2009 15:09

Det kan man ikke! Dengang da Marvel vs. Capcom 2 udkom, der var alle Sentinels onde robotter, der fangede Mutanter og lavede dem om til mos!

Du er nødt til at skifte Sentinel ud med Istappen - Ellers må du ikke være med!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Jibla » 8. jul 2009 15:11

Nej, for hvis jeg skifter min sentinel ud med noget andet fis, så er mit hold ikke "The Matrix" længere, som det er blevet "døbt" i MvC2 kredse.

Storm = Trinity
Sentinel = robotter
Cyclops = Neo

:D
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Indlægaf Da Senzai » 9. jul 2009 16:06

Det har længe været rygtet, men nu er det officielt!

MvC2 kommer 29 Jui. Det passer meget godt med, at min sommerferie slutter, og jeg starter på mit nye Arbejde 1 August :/

Det kommer til at koste 1,200 :o!
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Indlægaf Nasty Beaver » 29. jul 2009 12:58

Er der så noget ved det, til jer der har købt det?
Nasty Beaver
Niveau 6
 
Indlæg: 1651


Indlægaf munckster » 29. jul 2009 13:43

M!kk3l skrev:Er der så noget ved det, til jer der har købt det?


Det er cool nok.. Mig og Senzai sidder og spiller det nu i en lobby - folk er velkommende til at joine! Men det er sq lidt af et syre spil ^^
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


ForegåendeNæste

Tilbage til Fighting

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster