Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 7. dec 2014 13:59

Twinkling skrev:Hvad skal man dog bruge alle de penge til i singleplayer?


Bl.a få en achievement :D
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 7. dec 2014 15:21

du kan købe og sælge aktier for at få den spending 200 mio. achievement. bare køb, sælg, køb sælg.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf pede B » 9. dec 2014 22:14

Mit GTA er begyndt at gå i stå og tv'et (ikke xboxen) brummer helt vildt når den går i stå.. Det er digital udgave?? Og har lige prøvet med nogle demoer for at tjekke om det var harddisken der var i stykker, og dem kan den køre uden nogle problemer..

Andre der har prøvet det?? Blev lige alvorlig bange for om harddisken var brændt af, det skete midt i et online spil, og nu kan jeg ikke engang loade ind i spillet :(

ved ikke om jeg skal slette og downloade igen, tager en krig.. men ved ikke hvordan man ellers kan gøre noget?
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 9. dec 2014 22:20

pede B skrev:Mit GTA er begyndt at gå i stå og tv'et (ikke xboxen) brummer helt vildt når den går i stå.. Det er digital udgave?? Og har lige prøvet med nogle demoer for at tjekke om det var harddisken der var i stykker, og dem kan den køre uden nogle problemer..

Andre der har prøvet det?? Blev lige alvorlig bange for om harddisken var brændt af, det skete midt i et online spil, og nu kan jeg ikke engang loade ind i spillet :(

ved ikke om jeg skal slette og downloade igen, tager en krig.. men ved ikke hvordan man ellers kan gøre noget?


+1

Min gør det samme, den crasher i opstarten hvor man hører politisirener og stjernerne kommer(som om man har heat på sig)
Jeg prøver pt at flytte hele spillet til min eksterne ssd hdd for at se om det har nogen betydning.

5 crash ud af 5 forsøgte opstarter:-(
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 9. dec 2014 22:25

Eneste forskel er at den nu hurtigere crasher... 8 ud af 8 crash:-(
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V

Indlægaf Rechain » 9. dec 2014 22:25

Samme sker her, sirener og stjerne inden logoet og så fryser den. Lukker ned bagefter :/ mit er disc udgaven, andre spil virker fint..

Log af jeres netværk, så starter spillet! Online fucker det op..

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 9. dec 2014 22:35

Rechain skrev:Samme sker her, sirener og stjerne inden logoet og så fryser den. Lukker ned bagefter :/ mit er disc udgaven, andre spil virker fint..

Log af jeres netværk, så starter spillet! Online fucker det op..

/Rechain


Jeg kan ikke logge af mit netværk, er tvungen til at være online for at kunne spille. Men coolt at det er pga det, så må vi bare vente på rockstar fikser det
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V

Indlægaf Rechain » 9. dec 2014 22:36

Du kan da logge af via indstillingerne på xbox'en? Det gjorde jeg med den trådløse forbindelse :) så jeg stadig kunne være logget på med min Xbox profil på selve konsollen og starte spillet op uden Xbox Live. Men mon ikke at Rockstargames nok snart finder ud af hvad der sker?

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 9. dec 2014 22:40

Så meget har jeg ikke sat mig ind i det:-) men nåede at slette det(gta) så nu skal jeg vente på at re-installere alligevel... So no gta tonight
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V

Indlægaf pede B » 10. dec 2014 00:12

Rechain skrev:Du kan da logge af via indstillingerne på xbox'en? Det gjorde jeg med den trådløse forbindelse :) så jeg stadig kunne være logget på med min Xbox profil på selve konsollen og starte spillet op uden Xbox Live. Men mon ikke at Rockstargames nok snart finder ud af hvad der sker?

/Rechain


Prøvede det du skrev, og det virkede uden problemer :)
Gå offline -> Start SP op -> Connect til trådløs igen -> Gå ind i online.

Tak for de hurtige svar allesammen, glad for det ikke bare var mig. Var seriøst bange for at boxen skulle til rep :(
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 10. dec 2014 15:05

Er der news omkring hvorvidt at GTA virker igen? Kører ikke trådløs og det er for meget arbejde at få taget LAN kablet ud af boxen.

Kan forresten heller ikke starte GTA overhovedet uden at være online da jeg kun kan spillet når min profil er logget på(har min hjemme xbxo sat hos en ven)

suggestions?
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V

Indlægaf Rechain » 10. dec 2014 16:19

Kan du ikke tage net kablet ud af routeren, eller hvad du bruger? Der er intet på deres Twitter profil omkring det, og har ikke hørt så meget. Læste om problemet på GTA Forums, der var det samme problem på PS4, ved ikke med PS3/X360..

Har lige testet og det virker igen mens man er online :)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: GTA V

Indlægaf pede B » 11. dec 2014 13:12

Det virker fint for mig igen - jeg starter op imens jeg er online.. Håber da det også virker for jer igen.

Men nej det er nok svært at gå offline via konsol, når man er på kabel..
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: GTA V

Indlægaf Jake242 » 11. dec 2014 13:44

Jeg er også på igen. Pt med 38 mia på både Michael og Trevor. Franklin er en fattigrøv med sølle 10 mia på kontoen:-)
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: GTA V

Indlægaf pede B » 11. dec 2014 15:58

^^ What? Det er pænt meget :D ærgeligt man ikke kan overføre penge til online
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster