Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 5. nov 2014 12:25

Twinkling skrev:Driveclub var 16GB. Fordi medierne dækker de "værste offenders" betyder ikke at alle spil kræver 50GB install.


Nej, men installere det, fordi det så, for at sige det pænt , irriterende at høre på discen snore rundt inde i maskinen..
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 5. nov 2014 13:17

Nye consoller installerer automatisk hvad der installeres kan. Driveclub fylder 16 GB på disk. Det er dog muligt vejr-updaten bliver heftig, for ejg tror du opdaterer lyden der også..
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf Mitzurugi » 6. nov 2014 14:20

Til dem som sætter pris på det grafiske løft:
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Re: GTA V

Indlægaf JohnH » 6. nov 2014 17:00

Mitzurugi skrev:Til dem som sætter pris på det grafiske løft:


Ser godt ud, og de er også gået lidt amok med detaljerne i bilerne. Der er lamper der lyser op (når man kører i first person view selvfølgelig) , bl.a. håndbremselys, abs lys m.m.

På PS4 kan man høre politiscanner og telefonopkald i Dualshock 4's højtaler og ved politijagt lyser kontrolleren op med rødt og blåt lys, det er da lidt fedt. =D>
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 6. nov 2014 17:19

Og det med controlleren ved du hvorfra? en developer video jeg ikke har set?
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf JohnH » 6. nov 2014 17:29

Twinkling skrev:Og det med controlleren ved du hvorfra? en developer video jeg ikke har set?


http://www.ign.com/articles/2014/11/05/ ... ration-gap

http://www.technobuffalo.com/2014/11/05 ... le-wanted/

'The features boil down to the nature of the PlayStation 4′s DualShock 4. Rockstar has elected to have the lightbar on the controller flash blue and red during police pursuits. Further, phone calls will be played over the controller’s speaker (that one I’ll definitely disable as soon as I turn the game on). Finally, you’ll be able to use the touchpad to swap weapons and change radio stations.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 6. nov 2014 20:10

bryder mig ikke om tanke at bruge touchpad til at skifte våben.. virker for flimsy, meeen jeg ender nok med X1 versionen anyway
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 6. nov 2014 20:14

Jeg håber virkelig på nogen interable bygninger, Burger Shot, Cluckin' Bell osv, tænker altid på Big Smokes gigant mad ordre hos Cluckin'bell, kunne været fedt at gå ind og vælge menuer osv som man kunne i SA, man kunne i GTA IV men det var bare en burger, hvorfor man ikke kan gå ind ind i fastfood shops i GTA V fatter jeg ikke, håber det kommer i next gen.

Men neonlys under bilerne, se det er fedt! så kan vi håbe på noget hydraulik, rigtig SA style.

Gad vide om de fixer små detaljer som at der gror græs i ens bil hvis man holder på det.
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 6. nov 2014 22:45

interable?I GTA V er det ikke nødvendigt at spise og drikke, livet er regenerativt. Passer mig fint, mindre tid skal bruges på at k're et sted hen eller lede efter hotdog stands.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 6. nov 2014 22:52

Twinkling skrev:interable?I GTA V er det ikke nødvendigt at spise og drikke, livet er regenerativt. Passer mig fint, mindre tid skal bruges på at k're et sted hen eller lede efter hotdog stands.


Nej og ikke engang hotdog stands var der, jo de var der, men du kunne ikke gøre brug af dem, Rockstar kunne sagtens designe noget Cluckin'bell interiør samme med Burger Shot, tror en masse mennesker gerne ville se det igen, du kan søge på google " GTA V, no hotdogs stands, " no fast food interior " nogle af de menneske er virkelig pissed over det ikke er der.. Og det er den mindste sag for Rockstar hvis de vil.
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Swerve » 7. nov 2014 12:58

TwankyDK skrev:
Twinkling skrev:interable?I GTA V er det ikke nødvendigt at spise og drikke, livet er regenerativt. Passer mig fint, mindre tid skal bruges på at k're et sted hen eller lede efter hotdog stands.


Nej og ikke engang hotdog stands var der, jo de var der, men du kunne ikke gøre brug af dem, Rockstar kunne sagtens designe noget Cluckin'bell interiør samme med Burger Shot, tror en masse mennesker gerne ville se det igen, du kan søge på google " GTA V, no hotdogs stands, " no fast food interior " nogle af de menneske er virkelig pissed over det ikke er der.. Og det er den mindste sag for Rockstar hvis de vil.

og jeg er en af dem :)
Work Hard - Play Hard
Swerve
Niveau 4
 
Indlæg: 418


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 7. nov 2014 13:17

Swerve skrev:
TwankyDK skrev:
Twinkling skrev:interable?I GTA V er det ikke nødvendigt at spise og drikke, livet er regenerativt. Passer mig fint, mindre tid skal bruges på at k're et sted hen eller lede efter hotdog stands.


Nej og ikke engang hotdog stands var der, jo de var der, men du kunne ikke gøre brug af dem, Rockstar kunne sagtens designe noget Cluckin'bell interiør samme med Burger Shot, tror en masse mennesker gerne ville se det igen, du kan søge på google " GTA V, no hotdogs stands, " no fast food interior " nogle af de menneske er virkelig pissed over det ikke er der.. Og det er den mindste sag for Rockstar hvis de vil.

og jeg er en af dem :)


Me too, det ingen sag for Rockstar og lave noget indoor-interior burger shot osv, de kan bare tage designet fra GTA IV og friske det lidt op og smide det ind, og muligheder for at vælge nogen menuer inde i burger shot, cluckin bell osv, kunne man i SA.
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Twinkling » 7. nov 2014 13:20

Ja, jeg kunne ikke være mere ligeglad med at kunne vade ind og spise en virtuel burger. Foretrækker regenerativ liv.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: GTA V

Indlægaf pede B » 7. nov 2014 19:16

Er også lidt ligeglad med burger.. Men de kunne da godt lave det for at gøre alle glade.

Jo mere tid jeg bruger på at spise, jo kortere tid har jeg til at gøre gaderne usikre ;)
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 7. nov 2014 19:28

Det giver jo også liv, og fedme, så synd de ikke inkluedere det i 5'eren, med at træne sig op osv..
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster