Xboxlife forum

GTA V

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Re: GTA V

Indlægaf Lowlandet » 17. feb 2014 12:41

TwankyDK skrev:Så fik jeg min Albany Rosevelt.. Min ven havde en, vi dubbede den på 5 min, uden penge involveret.. fedt!!

Hvis nogen vil have den, så gi mig et preg, men man skal være 3 mand..


Åh Twanky, du lærer da aldrig at spille det spil ordenligt var? ;-)

Bare husk at Rockstar kan tage bilen fra dig hvis de kan se at du har brugt exploits.
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 17. feb 2014 14:11

Lowlandet skrev:
TwankyDK skrev:Så fik jeg min Albany Rosevelt.. Min ven havde en, vi dubbede den på 5 min, uden penge involveret.. fedt!!

Hvis nogen vil have den, så gi mig et preg, men man skal være 3 mand..


Åh Twanky, du lærer da aldrig at spille det spil ordenligt var? ;-)

Bare husk at Rockstar kan tage bilen fra dig hvis de kan se at du har brugt exploits.


Jeg donere fandme ikke penge til Rockstar ved at købe deres cash cards..

Har ikke fået taget nogen biler, den Adder jeg troede var væk, var pludeslig ved mors mutal efter patch 1.7 eller lign..

Det er deres spil, deres fejl. ikke mine fejl.. jeg udnytter dem til at undgå at fyre 750.000 af på en bil...
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Lowlandet » 17. feb 2014 14:21

TwankyDK skrev:
Lowlandet skrev:
TwankyDK skrev:Så fik jeg min Albany Rosevelt.. Min ven havde en, vi dubbede den på 5 min, uden penge involveret.. fedt!!

Hvis nogen vil have den, så gi mig et preg, men man skal være 3 mand..


Åh Twanky, du lærer da aldrig at spille det spil ordenligt var? ;-)

Bare husk at Rockstar kan tage bilen fra dig hvis de kan se at du har brugt exploits.


Jeg donere fandme ikke penge til Rockstar ved at købe deres cash cards..

Har ikke fået taget nogen biler, den Adder jeg troede var væk, var pludeslig ved mors mutal efter patch 1.7 eller lign..

Det er deres spil, deres fejl. ikke mine fejl.. jeg udnytter dem til at undgå at fyre 750.000 af på en bil...


Du udnytter jo kun den exploit fordi du tidligere har misbrugt spillet til at tjene penge, som de nu har fjernet. Og derfor ikke har nogen til at købe en Roosevelt for :P
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: GTA V

Indlægaf BeatenIndiana » 17. feb 2014 15:46

TwankyDK skrev:
Lowlandet skrev:
TwankyDK skrev:Så fik jeg min Albany Rosevelt.. Min ven havde en, vi dubbede den på 5 min, uden penge involveret.. fedt!!

Hvis nogen vil have den, så gi mig et preg, men man skal være 3 mand..


Åh Twanky, du lærer da aldrig at spille det spil ordenligt var? ;-)

Bare husk at Rockstar kan tage bilen fra dig hvis de kan se at du har brugt exploits.


Jeg donere fandme ikke penge til Rockstar ved at købe deres cash cards..

Har ikke fået taget nogen biler, den Adder jeg troede var væk, var pludeslig ved mors mutal efter patch 1.7 eller lign..

Det er deres spil, deres fejl. ikke mine fejl.. jeg udnytter dem til at undgå at fyre 750.000 af på en bil...

Du er simpelthen en klaphat af dimentioner Twanky, det gør jo helt ondt. Hvorfor har du overhovedet stadig spillet, når du tydeligvis ikke gider spille det? (Inden du kæfter op om det igen, så er det INGEN som har sagt at du skal købe deres cash cards, det er kun stemmerne i dit eget hoved som du modsiger hele tiden)
Du er et levende eksempel på, at aldersgrænsen på spil bør tages mere seriøst!
Billede
BeatenIndiana
Niveau 4
 
Indlæg: 671
By: Esbjerg, vestkystens hovedstad


Re: GTA V

Indlægaf polle3600 » 17. feb 2014 17:12

TwankyDK skrev:Hvad sker der? der er simpelthen ingen der gider kører race i GTA Online længere.. det jeg syntes var sjoveste man kunne dengang folk gad.. Hvad sker der lige

TwankyDK skrev:Der er ingen der gider køre race længere, Down The Drain plejer at blive fyldt op på 2 sek, not anymore.. :(

Jamen hvor mange gange skal du ha' at vide at du har ødelagt online race ved at farme down the drain og dubbe biler?

TwankyDK skrev:Det er deres spil, deres fejl. ikke mine fejl.. jeg udnytter dem til at undgå at fyre 750.000 af på en bil...

Men hva' sker der så når folk gør det?
TwankyDK skrev:Rockstar er klar over fejlen og forsøger at rette op på det, desværre har de travlt med at tage sig at hackere og moddere i GTA Online..

TwankyDK skrev:Hold kæft hvor har Rockstar nerfed alle Races + Missoner i GTA Online :evil: :evil: , fik over 13.000 for Down The Drain før i tiden, nu omkring kun 900 kr og 500 rp, hvor det før var over 1.000 rp...


Som du nok ved så er dem, der har betalt fuld pris for et spil ved launch blevet snydt for heist og en masse andre ting fordi R* har sku' spilde deres tid på små børn som dig, der ik' kan finde ud af at spille et spil.

Du kæfter hele tiden op med at der ingen penge er at tjene i spillet og rp er blevet fjernet. De er ik' blevet fjernet, men flyttet et andet sted hen for at balancere spillet. Så hvis du havde brugt lidt mere tid på at spille spillet i stedet for at sidde på youtube og finde glitches fra nogle yolo-youtubere havde du måske fundet ud af hvordan man tjener 35.000 på under 5 min.

BeatenIndiana skrev:Du er et levende eksempel på, at aldersgrænsen på spil bør tages mere seriøst!

Kunne ik' være mere enig. Ville med glæde betale 549,- om måneden for xboxlive, hvis bare jeg var sikker på at det var u18 frit.
polle3600
Niveau 3
 
Indlæg: 260


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 17. feb 2014 17:56

Well efter de åbnede for man kan spille spille alle missioner farmer jeg Rooftop Rumble for penge... det er legit tjente penge
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 17. feb 2014 18:05

#BeatenIndiana
Og i andre..

Spiller missioner nu hvor de har åbnet for du kan spille alle missioner igen.. den måde for jeg penge..

Du brugte LS Customs glitchen sku også for en million, for at du kunne få den Adder, er ikke sikker om det er det, men det var et eller andet du ville købe og da vi spillede sammen gjorde jeg ingen af delene, alt det i siger jeg gør som ødelægger spillet, gør jeg når jeg er mig selv, ikke med andre., Jeg solgte addere for 30 mio, men hvad er forskellen? man har gjort det, done is done, can't be reversed. Altså GTA Online er ikke så interessant som det var, er i lvl 145, og elsker at lave krig med andre i free mode, men folk holder sig væk, sikkert fordi " han har syge våben, vi holder os væk " Rank har en al for høj stilling i det spil...
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Lowlandet » 17. feb 2014 18:06

TwankyDK skrev:Well efter de åbnede for man kan spille spille alle missioner farmer jeg Rooftop Rumble for penge... det er legit tjente penge


Jamen det er car duplication glitches ikke. Det er imod Rockstars regler, og folk kan skrive ind til Rockstar og få dig straffet for det. Denne tråd er et stort bevis på, hvordan du gang på gang har misbrugt exploits til at skaffe dig biler og penge.
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 17. feb 2014 18:14

Lowlandet skrev:
TwankyDK skrev:Well efter de åbnede for man kan spille spille alle missioner farmer jeg Rooftop Rumble for penge... det er legit tjente penge


Jeg tror på at på at de tidspunkt nulstiller online for at være ærlig, de skulle ikke have udgivet det allerede 1 oktober, de skulle have ventet til de havde styr på hvad de lagde ud til offentlig benyttelse..

Hvis nogen er uening med det, kom endelig med jeres begrundelser, ved godt folk var blevet pissed over hvis de udskød online, men so what? så havde måske have haft tid til at gøre så intet af alt det her kunne ske..
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf Lowlandet » 17. feb 2014 18:18

TwankyDK skrev:
Lowlandet skrev:
TwankyDK skrev:Well efter de åbnede for man kan spille spille alle missioner farmer jeg Rooftop Rumble for penge... det er legit tjente penge


Jeg tror på at på at de tidspunkt nulstiller online for at være ærlig, de skulle ikke have udgivet det allerede 1 oktober, de skulle have ventet til de havde styr på hvad de lagde ud til offentlig benyttelse..

Hvis nogen er uening med det, kom endelig med jeres begrundelser, ved godt folk var blevet pissed over hvis de udskød online, men so what? så havde måske have haft tid til at gøre så intet af alt det her kunne ske..


Hvad skulle det gøre at nulstille online? Og hvad mener du egentlig med det?

Prøv at forhold dig til det vi siger det til, istedet for at komme med forslag til hvad Rockstar skulle have gjort.
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 17. feb 2014 18:25

Wippe det hele, nulstille alle der har brugt RP exploit til lvl 1, tømme konto hos dem der har for mange penge til det er legit muligt, tage lejligheder, alt... (Taler kun om dem der har brugt DNS koder til at få alle de ting)

Så ville nogen da have en chance for at starte på en ny...

Jeg forstår jer godt, men vil da gerne fortælle de omkring 30 mio jeg fik ud af den adder metode, dem fik jeg taget 14 dage efter, men de lod mig beholde mine ting

fik min straf..
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf polle3600 » 17. feb 2014 18:56

TwankyDK skrev:fik min straf..

Du er vel godt klar over at grunden til at serien med stor sandsynlighed stopper ved 5'eren er pga. sådan nogle som dig ik'? Hvis alle folk var ligesom dig ville du aldrig nogensinde ha' spillet Gta 5. For det ville ik' ha' været lavet.

Du skylder mig en plovmand for at ha' ødelagt spillet og den skal jeg ha' snart.
polle3600
Niveau 3
 
Indlæg: 260


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 17. feb 2014 19:22

polle3600 skrev:
TwankyDK skrev:fik min straf..

Du er vel godt klar over at grunden til at serien med stor sandsynlighed stopper ved 5'eren er pga. sådan nogle som dig ik'? Hvis alle folk var ligesom dig ville du aldrig nogensinde ha' spillet Gta 5. For det ville ik' ha' været lavet.

Du skylder mig en plovmand for at ha' ødelagt spillet og den skal jeg ha' snart.


Okay så det er mig der har ødelagt hele spillet, drop det, jeg brugte ikke DNS koder..

Nogen har fundet ud af at ødelægge spillet lang tid før mig..
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


Re: GTA V

Indlægaf polle3600 » 17. feb 2014 20:17

TwankyDK skrev:Okay så det er mig der har ødelagt hele spillet, drop det, jeg brugte ikke DNS koder..

Nogen har fundet ud af at ødelægge spillet lang tid før mig..


World of Warcraft: Ødelagt af små irriterende børn, som ville ha' det hele med det samme og ik' ku' finde ud af at gennemføre en Q uden at græde.

Call of Duty: Ødelagt af små irriterende børn, der ville ha' det hele med det samme og ik' ku' finde ud af at sigte.

Grand Theft Auto: Ødelagt af Twanky fordi han alligevel ik' gad at bruge tid på at spille det.
polle3600
Niveau 3
 
Indlæg: 260


Re: GTA V

Indlægaf TwankyDK » 17. feb 2014 21:10

polle3600 skrev:
TwankyDK skrev:Okay så det er mig der har ødelagt hele spillet, drop det, jeg brugte ikke DNS koder..

Nogen har fundet ud af at ødelægge spillet lang tid før mig..


World of Warcraft: Ødelagt af små irriterende børn, som ville ha' det hele med det samme og ik' ku' finde ud af at gennemføre en Q uden at græde.

Call of Duty: Ødelagt af små irriterende børn, der ville ha' det hele med det samme og ik' ku' finde ud af at sigte.

Grand Theft Auto: Ødelagt af Twanky fordi han alligevel ik' gad at bruge tid på at spille det.


Må altså grine nu...
Grand Theft Auto: Ødelagt af tusindvis af YouTubere som ikke kan nære sig fra DNS koder som de også holder til gidsel, så folk skal subsribe, kommentere, like før de for den skide kode, inkludere også at ligge tutorials på youtube om hvordan man for 50 mio i timen og hvordan du for rank 100 inden for 10 minutter..
TwankyDK
Niveau 5
 
Indlæg: 861
By: Svendborg


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster