Xboxlife forum

Little Jacob Missionerne.

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Little Jacob Missionerne.

Indlægaf Capper » 21. dec 2008 10:03

Jeg kan ikke se dem mere. Altså når jeg går ind under ham på telefonen kommer Job ikke frem. Men jeg har samtidig ikke fået den achivement der hedder jeg skal klare alle 10 package's job.

Hvordan kan det så lade sig gøre?

Noget jeg har gjort forkert. Eller er det ikke dem hos Little Jacob man skal klare? :)
Billede
Capper
Niveau 4
 
Indlæg: 672


Indlægaf BOOM » 21. dec 2008 10:40

Måske er du ikke gode venner med ham længere?
Billede
BOOM
Niveau 5
 
Indlæg: 1288
By: Lyngby


Indlægaf Capper » 21. dec 2008 12:00

BOOM skrev:Måske er du ikke gode venner med ham længere?


Måske. Hvordan bliver jeg så det igen... :( ?
Billede
Capper
Niveau 4
 
Indlæg: 672


Indlægaf Capper » 21. dec 2008 13:26

Det er klaret. Efter den sidste mission der .. Så er Jacob og Niko vidst gode venner.

Kan ihvertfald ringe efter jobs hos ham igen. :D
Billede
Capper
Niveau 4
 
Indlæg: 672


Indlægaf Vestergaard » 21. dec 2008 13:42

Du kan altid ringe til ham og spørge om han vil med ud og spise eller bowle eller noget i den stil.
Og når I så er færdige med det, så kan du se et lille positivt tegn og jacobs navn nede i hjørnet.
Billede
Vestergaard
Niveau 7
 
Indlæg: 3334
By: Esbjerg


Indlægaf Capper » 21. dec 2008 15:23

Vestergaard skrev:Du kan altid ringe til ham og spørge om han vil med ud og spise eller bowle eller noget i den stil.
Og når I så er færdige med det, så kan du se et lille positivt tegn og jacobs navn nede i hjørnet.


Arrh.
Er det så også den måde man kan få Respekt på. Eller under stats hvor det hedder feks. Jacobs Like ..

Vil jeg da tro det.
Det er vidst også med under check listen at man skal ud og spise, bowle, drikke osv.

For at få 100 %. Så det må jeg jo prøve. Men alle hans missioner er ihvertfald klaret nu.
Det jo perfekt. :D

Man når dælme en helt masse når man har ferie.
Billede
Capper
Niveau 4
 
Indlæg: 672



Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster