Xboxlife forum

Gta IV Fryser.

Forum til snak om Grand Theft Auto IV.

Indlægaf Capper » 6. dec 2008 10:25

Før stod den under fjernsynet. Sådan lidt gemt inde under fjernsynet.

Så flyttede jeg den ned på gulvet. Men det næste jeg lige vil gøre er og flytte den stort set helt ud på gulvet.

Så må jeg se om det hjælper.
Billede
Capper
Niveau 4
 
Indlæg: 672


Indlægaf OldTymer72 » 6. dec 2008 11:23

xsoenx skrev:havde samme problem så jeg har installeret spillet på min hardisk nu virker det 100%


Samme her på min elite. Gta IV tog livet af min gamle Xbox - udløste 2 røde streger og tilsidst måtte den til rep... jeg er faktisk først begyndt at spille det igen da jeg kunne smide det på disken.. paranoid? måske, men nu virker det.
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112


Indlægaf svend-bent » 6. dec 2008 11:36

Sry for off-topic, men kan man mærke at det hjælper på loade tiderne i spillet? :)
Life's a game, and i could seriously use a walkthrough..
Livet er som et tag-selv bord, med en alt for lille tallerken..
svend-bent
Niveau 5
 
Indlæg: 914


Indlægaf OldTymer72 » 6. dec 2008 11:44

svend-bent skrev:Sry for off-topic, men kan man mærke at det hjælper på loade tiderne i spillet? :)


Jeg kan dårligt huske det må jeg indrømme, men jeg kan huske de billeder der er starten når spillet starter op - der når min til mændene der spiller kort og er på dem et kort sekund, på min gamle Xbox varede det længere, men om det er disken eller bare eliten der er bedre ved jeg ikke... uanset hvad afvikles spillet generelt bare bedre og mere flydende - og STILLE! jeg kan kun anbefale det... jeg vil tro det er hurtigere. Et andet eksempel er Gears of War 2 - fra skiven er det som om der mangler textures lige inden en bane eller kamp går igang, fra disk er alt loaded med det samme, så det er marginaler, men det er bestemt noget der betyder noget i det store hele - den største gevinst er dog støjen... eller manglen på samme. Jeg hører simpelthen ikke boxen mere medmindre jeg muter surround-setuppet.
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112


Indlægaf svend-bent » 6. dec 2008 12:11

sniper_Nolight skrev:
svend-bent skrev:Sry for off-topic, men kan man mærke at det hjælper på loade tiderne i spillet? :)


Jeg kan dårligt huske det må jeg indrømme, men jeg kan huske de billeder der er starten når spillet starter op - der når min til mændene der spiller kort og er på dem et kort sekund, på min gamle Xbox varede det længere, men om det er disken eller bare eliten der er bedre ved jeg ikke... uanset hvad afvikles spillet generelt bare bedre og mere flydende - og STILLE! jeg kan kun anbefale det... jeg vil tro det er hurtigere. Et andet eksempel er Gears of War 2 - fra skiven er det som om der mangler textures lige inden en bane eller kamp går igang, fra disk er alt loaded med det samme, så det er marginaler, men det er bestemt noget der betyder noget i det store hele - den største gevinst er dog støjen... eller manglen på samme. Jeg hører simpelthen ikke boxen mere medmindre jeg muter surround-setuppet.


Eliten er ikke så meget bedre (hvis den er det) i load tiderne, men så vil jeg da installere det på disken, når man nu har 120gb :lol:
Life's a game, and i could seriously use a walkthrough..
Livet er som et tag-selv bord, med en alt for lille tallerken..
svend-bent
Niveau 5
 
Indlæg: 914


Indlægaf Capper » 7. dec 2008 11:45

Tror problemet bare er i spillet så?
Ved ikke om det er min box.

Den gør det never ved de andre spil. Dog har det gjort det en gang på et tidspunkt. Men nu er den flyttet ud på gulvet hvor der er mere luft. Og nu gør den det kun ved IV.

Så jeg skal vel bare regne med det er spillet og den eneste mulighed er også smide spillet ned på en harddisk?

Har jeg ret i det? :?
Capper
Niveau 4
 
Indlæg: 672


Indlægaf svend-bent » 7. dec 2008 11:48

Capper skrev:Tror problemet bare er i spillet så?
Ved ikke om det er min box.

Den gør det never ved de andre spil. Dog har det gjort det en gang på et tidspunkt. Men nu er den flyttet ud på gulvet hvor der er mere luft. Og nu gør den det kun ved IV.

Så jeg skal vel bare regne med det er spillet og den eneste mulighed er også smide spillet ned på en harddisk?

Har jeg ret i det? :?


Det er da en mulighed :-k
Life's a game, and i could seriously use a walkthrough..
Livet er som et tag-selv bord, med en alt for lille tallerken..
svend-bent
Niveau 5
 
Indlæg: 914


Indlægaf Ahmed » 7. dec 2008 11:55

Prøv og tag din disk med hen til en ven og prøv den på hans box. Hvis det virker fint er det din xbox der er noget galt med. Hvis den fryser, er det nok cden.
Ahmed
Niveau 6
 
Indlæg: 1781


Indlægaf XboxGeek » 7. dec 2008 12:44

Mig og en af mine venner sad også og spillet GTA IV, det fryser også, men så kiggede jeg på cd'en, så forstod jeg hvorfor.
Men prøv Deviouz DK løsning.
XboxGeek
 


Indlægaf Capper » 7. dec 2008 14:10

Tak skal i have.

Prøver lige en dag. ;)

Kender vidst kun en som har en box?
Men whatever til jul får tre andre venner også.
Finder jeg nok ud af.

Men tak, det er nok den nemmeste løsning. Be til gud om det ikke er min box. Vil ikke undvære den. :(
Billede
Capper
Niveau 4
 
Indlæg: 672


Indlægaf Capper » 7. dec 2008 14:42

Ahmed skrev:Prøv og tag din disk med hen til en ven og prøv den på hans box. Hvis det virker fint er det din xbox der er noget galt med. Hvis den fryser, er det nok cden.


Men hvis det nu også fryser på en anden box.

Skal jeg så sende skiven retur?
Eller er det bare en medfødt fejl.

Det lyder som om det er sket for mange.
Så kan da ikke tro det lige præcis er min skive?
Capper
Niveau 4
 
Indlæg: 672


Indlægaf svend-bent » 7. dec 2008 14:46

Det kan det sagtens være, men mon ikke det ville hjælpe hvis det fik en harddisk, og lige smed GTA derover? :wink:
Life's a game, and i could seriously use a walkthrough..
Livet er som et tag-selv bord, med en alt for lille tallerken..
svend-bent
Niveau 5
 
Indlæg: 914


Indlægaf Capper » 7. dec 2008 18:46

svend-bent skrev:Det kan det sagtens være, men mon ikke det ville hjælpe hvis det fik en harddisk, og lige smed GTA derover? :wink:


Det kunne være, må jeg lige finde ud af.
Capper
Niveau 4
 
Indlæg: 672


Indlægaf Capper » 9. dec 2008 20:00

Har kontaktet Coolshop. De siger de aldrig har hørt om problemet..

Så nu har jeg lige kontakt take 2 . Som så er Rockstars kundeservice eller noget. Så nu vil jeg se hvad de siger.
Og så må jeg se hvad jeg gør ..
Capper
Niveau 4
 
Indlæg: 672


Indlægaf Rosenrot » 12. dec 2008 12:37

Hvordan ripper man spillet fra skiven over på HDD? Har kun 20GB, så ved slet ikke, om det er nok. Eller kan det hentes fra market place?
Rosenrot
Niveau 0
 
Indlæg: 13


ForegåendeNæste

Tilbage til GTA

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster